Licitatie Publica - REABILITARE STRADA MIHAIL SADOVEANU
Anunt de participare numarul 64789/25.09.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL MIERCUREA CIUC
Adresa postala: P-TA CETATII NR.1, Localitatea: Miercurea-Ciuc, Cod postal: 530110, Romania, Punct(e) de contact: LEHEL-ANTAL ABRAHAM, Tel.0266-315120, Email: [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REABILITARE STRADA MIHAIL SADOVEANU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: in municipiul Miercurea-Ciuc
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
1. Reactualizarea proiectului existent
2. Elaborarea proiectului: executtie drum, canalizare pluviala si iluminat public
3. Executia lucrarilor: reabilitare drum, trotuarm realizare parcare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1. Reactualizarea proiectului existent
2. Elaborarea proiectului: executtie drum, canalizare pluviala si iluminat public
3. Executia lucrarilor: reabilitare drum, trotuarm realizare parcare
Valoarea estimata fara TVA: 2, 350, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
40.000 lei garantie de participare - prin scrisoare de garantie bancara sau prin depunerea la caseria autoritatii contractante a unui OP cu care s-a achitat suma.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Prin conventie semnata in cazul asocierii, legalizata inaintea semnarii contractului cu asociatii castigatori sau contract de subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea;
- Declaratie privind neincadrarea in prederile art. 181;
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat inclusiv cele locale;
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;
- Autorizare de proiectare;
- Documente care dovedesc o forma de inregistrare;
- Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Rezultatul exercitiilor financiar contabile pozitive in ultimii 3 ani, vizat si inregistrat de organul competent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri minim 6.000.000, 00 lei din activitate de lucrari constructii, modernizare, reparatii drumuri.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani;
- Declaratie privind lista serviciilor de proiectare prestate in ultimii 3 ani;
- Certificatul de atestare ISO 9001;
- Certificatul de atestare ISO 14001;
- Certificat care atesta sistemul de management al sanatatii si securitatii ocupationale OHSAS 18001;
- Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic ptr. indeplinirea contractului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Cel putin un contract lucrari similar in valoare de 700.000, 00 lei;
- Cel putin un contract de proiectare similar in valoare de 20.000, 00 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
85%
Descriere:
2.
Programul calitatii propus pentru executia lucrarii
5%
Descriere:
3.
Perioada de garantie de buna executie
5%
Descriere:
4.
Distanta de transport a mixturilor asfaltice
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.10.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Prin depunerea sumei la caseria autoritatii.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.10.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.10.2008 12:00
Locul: La sediul primariei municipiului Miercurea-Ciuc, camera 101.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Administrator sau imputernicit din partea ofertantului.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.csnc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Harghita
Adresa postala: str. Gheorgfhe Doja, nr. 6, Localitatea: Miercurea-Ciuc, Cod postal: 530132, Romania, Tel.0266-110145
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Miercurea-Ciuc
Adresa postala: P-ta Cetatii, nr. 1, Localitatea: Miercurea-Ciuc, Cod postal: 530110, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.09.2008 07:54