Licitatie Publica - Reabilitare strazi in cartierul Posta din municipiul Buzau
Anunt de participare numarul 40228/03.12.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BUZAU
Adresa postala: str.Unirii nr.163, Buzau, Localitatea: Buzau, Cod postal: 120360, Romania, Punct(e) de contact: Aurelia Turcoman, Tel.0238726092, Email: [email protected], Fax: 0238717950
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare strazi in cartierul Posta din municipiul Buzau
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Cartierul Posta din municipiul Buzau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitarea unui numar de 10 strazi de categoria III si IV din cartierul Posta - municipiul Buzau si executarea documentatiei tehnice (detalii de executie)in baza proiectului realizat anterior .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233252-0 - Lucrari de imbracare a strazilor (Rev.1)
74200000-1-Servicii de arhitectura, de inginerie, de constructii si servicii conexe de consultanta tehnica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vor reabilita 10 strazi cu o lungime totala de 3, 720 km.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 680, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare :60.000 lei, constituita prin scrisoare de garantie bancara sau OP in contul nr.RO14TREZ1665006XXX000378Garantia de buna executie :5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local; Ordin de plata.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere, dupa caz.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii : prezentarea formularelor : "d
declaratie privind eligibilitatea" , "declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG.nr.3/2006, modificata prin OUG nr.94/2007;
-cerficate fiscale de plata a impozitrelor si taxelor catre bugetul de stat si bugetul local-certificat constatator si certificat de inregistrare eliberate de O.R.C.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-fisa de informatii generale
-bilant contabil la 30.06.2007
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani de cel putin 11.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani
-obligatii contractuale in desfasurare
-3 recomandari din partea principalilor beneficiari vizate de I.J.C.
-certificate ISO 9001:2000; ISO14001:2004; OHSAS18001:2004 (nu se accepta documente prin care sa se ateste ca este in curs de implementare)
-informatii privind efectivele medii de personal angajat
-certificat de atestare tehnica pentru executia de lucrari de drumuri emis de Asociatia Profesionala de Drumuri si Poduri din Romania
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-prezentarea a cel putin unui contract cu valoare de cel putin 1.100.000 lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pret
80%
Descriere:
2.
durata de executie
10%
Descriere:
3.
perioada de garantie a lucrarii
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.01.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: OP in cont nr.RO65TREZ16621390201XXXXX sau numerar la casieria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.01.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.01.2008 10:00
Locul: Primaria municipiului Buzau, str.Unirii nr.163, sala nr.24
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor, pe baza de imputernicire
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Ploiesti
Adresa postala: str.Emile Zola nr.4, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 10010043, Romania, Tel.0244522445, Fax: 0244522452
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria municipiului Buzau, Serviciul Juridic
Adresa postala: str.Unirii nr.163, Localitatea: Buzau, Cod postal: 120191, Romania, Tel.0238710659, Fax: 0238717950
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.12.2007 15:51