Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare strazi in comuna Isalnita-Dolj (Proiectare si executie)


Anunt de participare numarul 108176/22.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA ISALNITA
Adresa postala:  Str. A. I. CUZA Nr. 1, Localitatea:  Isalnita, Cod postal:  207340, Romania, Punct(e) de contact:  TIBERIU DASCALU, Tel. 0251448635, Email:  [email protected], Fax:  0251448635, Adresa internet (URL):  www.isalnita.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare strazi in comuna Isalnita-Dolj (Proiectare si executie)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Isalnita-Dolj
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 20, 664, 950RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitare strazi in comuna Isalnita-Dolj (Proiectare si executie)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
45233140-2-Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reabilitare strazi in comuna Isalnita-Dolj (Proiectare si executie)
Valoarea estimata fara TVA: 20, 664, 950RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 100000 lei in conformitate cu Fisa de date
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local al comunei Isalnita-Dolj
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere si/sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru proiectare si executie: Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. in original/copie legalizata, din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat valabil la data deschiderii Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor, in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul in original/copie legalizata, din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local valabil la data deschiderii. Certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei din care sa rezulte faptul ca ofertantul si/sau asociatii/subcontractantii sai, dupa caz, au ca obiect de activitate principal sau secundar activitatile supuse procedurii de achizitie (codul CAEN corespunzator codurilor CPV prezentate la punctul II.1.2. sau echivalent), faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidarii voluntare sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice. Certificat de inregistrare, in conformitate cu Fisa de date
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru proiectare si executie: Declararea cifrei de afaceri medii pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009)in conformitate cu fisa de date
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru proiectare : Cifra de afaceri medii pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) - minim 900000 lei Pentru executie : Cifra de afaceri medii pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) - minim 35000000 lei in conformitate cu fisa de date
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru proiectare : Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a incheiat si finalizat in ultimii 3 ani trei contracte similare cu componenta majoritara (drumuri) Prezentarea certificatelor de calitate ISO 9001, si/sau alte dovezi si documente echivalente acceptate Prezentarea certificatului ISO 14001, si/sau alte dovezi si documente echivalente acceptate Prezentarea certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Sanatatii si Securitatii Ocupationale, in conformitate cu cerintele specificatiei OHSAS 18001:2004, sau echivalent Pentru executie : Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a incheiat si finalizat, in ultimii 5 ani, contracte de lucrari de drumuri Prezentarea certificatelor de calitate ISO 9001, si/sau alte dovezi si documente echivalente acceptate Prezentarea certificatului ISO 14001, si/sau alte dovezi si documente echivalente acceptate Prezentarea certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Sanatatii si Securitatii Ocupationale, in conformitate cu cerintele specificatiei OHSAS 18001:2004, sau echivalent Certificat SA 8000/2008 sau echivalent, in conformitate cu Fisa de date
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru proiectare : Prezentarea a maxim 3 contracte care insumate au valoarea de 380.000 lei, din care cel putin un contract are valoare minim 190.000 lei. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotare: - calculatoare, program proiectare pentru drumuri cu licenta, program devize;
- Statie topo Experti cheie: -1 inginer CFDP manager de proiect cu experienta de minim 3 ani in activitatea de proiectare drumuri si poduri;
-2 ingineri experti cheie C.F.D.P. cu experienta de minim 3 ani in proiectare drumuri si poduri; -1 inginer expert cheie protectia mediului;
-1 arhitect cu drept de semnatura;Pentru executie : Prezentarea a maxim 4 contracte de lucrari de drumuri in valoare de 20.000.000 lei Cerinta minima obligatorie: Utilaj Statie producere mixturi asfaltice cu cap.min 160 to/h Statie de betoane -Compactoare pneuri-1 buc-Compactoare rulouri netede-1 buc Pompa beton-1 buc Repartizator, finisor mixtura asfaltica -2 buc Incarcator -3 buc Autobasculante Euro 3 si Euro 4-10 buc Autobetoniere-3 buc Vibrator beton intern-2 buc Laborator de gradul II Autogudronator -1 buc Autogreder-3 bc Personalul implicat in realizarea contractului se va incadra in urmatoarele cerinte minime: ? 1 coordonator de lucrari ? studii superioare ? (manager de proiect) cu specialitatea CFDP cu experienta in drumuri de minim 15 de ani ? angajat cu norma intreaga al ofertantul;? 1 responsabil de lucrare (sef punct de lucru ? studii superioare) cu experienta in domeniu de minim 5 ani angajat cu norma intreaga al ofertantul;? 1 responsabil tehnic cu executia, atestat in conformitatea cu prevederile legale in domeniul drumuri;? 1 responsabil cu controlul tehnic de calitate autorizat in conformitate cu prevederile legale in domeniul drumuri;? 1 responsabil cu controlul tehnic de calitate autorizat in conformitate cu prevederile legale in domeniul produse pentru constuctii;
- Inspector protectia muncii atestat si autorizat de Ministerul Muncii si Solidaritatii Sociale cu atestat de minim 1 an, in conformitate cu Fisa de date
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
Programul de asigurare a calitatii lucrarilor
10%
Descriere:
3.
Planul de organizare a executiei lucrarilor
10%
Descriere:
4.
Procedurile tehnice de executie a lucrarilor
5%
Descriere:
5.
Perioada de predare a proiectului
20%
Descriere:
6.
Tehnologia propusa de proiectant pentru executia lucrarii
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.10.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.10.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.10.2010 11:00
Locul: Primaria comunei Isalnita, strada AI Cuza nr 1, localitatea Isalnita, jud.Dolj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Din motive tehnice, documentatia de atribuire nu a putut fi postata pe SEAP.Documentatia de atribuire va fi pusa la dispozitia ofertantilor in baza unei cereri de la sediul autoritatii contractante, Primaria comunei Isalnita, strada AI Cuza nr 1, localitatea Isalnita, jud.Dolj
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stavropoleos, nr 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0313104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Dolj
Adresa postala:  Strada Nicolae Titulescu nr 4, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200188, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul este de 5 (cinci) zile, incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta conform art.256^2 alin 1, lit b din OUG nr 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al Primariei comunei Isalnita-Dolj
Adresa postala:  Strada AI Cuza nr 1, Localitatea:  Isalnita, Cod postal:  207340, Romania, Tel. 0251448004, Email:  [email protected], Fax:  0251448635, Adresa internet (URL):  www.isalnita.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.09.2010 18:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer