Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REABILITARE STRAZI PRINCIPALE, COM. GIOSENI, JUD. BACAU


Anunt de participare numarul 22543/07.07.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA GIOSENI (PRIMARIA COMUNEI GIOSENI)
Adresa postala: Com. Gioseni, JUD. BACAU, Localitatea: Gioseni, Cod postal: 607618, Romania, Punct(e) de contact: BERNADIN TAMAS, Tel.0234225233, Email: [email protected], Fax: 0234225233
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou national sau federal
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REABILITARE STRAZI PRINCIPALE, COM. GIOSENI, JUD. BACAU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: COMUNA GIOSENI, JUDETUL BACAU
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
REABILITARE STRAZI PRINCIPALE, COM. GIOSENI, JUD. BACAU
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CANTITATILE DE LUCRARI SE REGASESC IN LISTELE DIN DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE
Valoarea estimata fara TVA: 1, 396, 471RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE(14000RON -VALABILA 90 ZILE) ESTE SOLICITATA SI ESTE CONFORM CAIETULUI DE SARCINI.GARANTIA VA FI DEPUSA IN CONTULROTREZ0705006XXX000893, TREZORERIA BACAU EST
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
OPERATORII ECONOMICI SE POT ASOCIA IN VEDEREA UNEI OFERTE COMUNE, SAU POT SUBCONTRACTA O PARTE DIN CONTRACT
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CERINTAOBLIGATORIE:
-DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA-FORMULAR 12 A
-DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN SITUATIILE PREVAZUTE LA ART.18/OUG 34/2006-FORMULAR 12 B
-DECLARATIE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA-FORMULAR -12C
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
. BILANTURILE CONTABILE 31.12.2004, 31.12.2005 SI 31.12.2006 VIZATE SI INREGISTRATEDE ORGANELE COMPETENTE COPII LEGALIZATE CU SPECIFICATIA "CONFORM CU ORIGINALUL".
2.SCRISOARE DE BONITATE EMISA DE O BANCA DINROMANIA
3. DECLARATIE PRIVIND CIFRA MEDIE DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
PROPUNEREA TEHNICA SE VA PREZENTA CONFORM CU CERINTELE PREVAZUTE IN CAIETUL DE SARCINI
SI SE VA PREZENTA CU EVIDENTIEREA URMATOARELOR ASPECTE:
-PROGRAMUL CALITATII CARE CONCRETIZEAZA SISTEMUL DE ASIGURARE A CALITATII LA PARTICULARITATILE LUCRARII CARE FACE OBIECTUL OFERTEI
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.07.2007 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.08.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.08.2007 11:00
Locul: PRIMARIAGIOSENI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRII COMISIEI DE EVALUARE SI REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.STRAVROPOLEOS, NR.6, SECT.3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.STRAVROPOLEOS, NR.6, SECT.3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
CONTESTATIA POATE FI DEPUSA IN TOATE FAZELE PROCEDURII DE ATRIBUIRE SI IMPOTRIVA ORICARUI ACT AL AUTORITATII CONTRACTATNTE, PE CARE OFERTANTUL O CONSIDERA NELEGALA.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA GIOSENI-SERVICIUL JURIDIC
Adresa postala: COM. GIOSENI, Localitatea: BACAU, Cod postal: 607618, Romania, Tel.0234225233, Email: [email protected], Fax: 0234225233
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.07.2007 10:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer