Licitatie Publica - Reabilitare Supraetajare Centrala termica - Facultatea de chimie- B-dul V. Parvan nr.6
Anunt de participare numarul 57612/04.07.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA "POLITEHNICA" DIN TIMISOARA
Adresa postala: P-ta Victoriei, Nr. 2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300006, Romania, Punct(e) de contact: CLAUDIA MICEA, Tel.0256403030, Email: [email protected], Fax: 0256403150, Adresa internet (URL): www.upt.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Universitatea "Politehnica" dinTimisoara
Adresa postala: Piata Victoriei nr.2, Rectorat, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300006, Romania, Punct(e) de contact: ing Maria Filipescu, Tel.0256403152, Fax: 0256403153
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Universitatea "Politehnica" dinTimisoara
Adresa postala: Piata Victoriei nr.2, Rectorat, Serviciul Achizitii Publice, etaj II cam 208, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300006, Romania, Punct(e) de contact: ing. Maria Filipescu, Tel.0256403152, Fax: 0256403153
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Universitatea "Politehnica" dinTimisoara
Adresa postala: Piata Victoriei nr.2, Rectorat, Registratura, Localitatea: Tmisoara, Cod postal: 300006, Romania, Tel.0256403035
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institut de Invatamant Superior
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare Supraetajare Centrala termica - Facultatea de chimie- B-dul V. Parvan nr.6
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Reabilitare Supraetajare Centrala termica - Facultatea de chimie- B-dul V. Parvan nr.6
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitare Supraetajare Centrala termica - Facultatea de chimie- B-dul V. Parvan nr.6 Lucrari de confectii metalice, instalatii electrice, sanitare, incalzire, tamplarie, finisaje interioare si exterioare. Durata de executie a lucrarii: minim 24 luni
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari conform documentatiei economice formularul C5 si caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 994, 681.51RON
II.2.2) Optiuni
Da
Se rezerva dreptul de a achizitiona lucrari suplimentare cf. art 122 lit i si j din OUG 34/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 25000 lei, Scrisoare de garantie bancara Garantie de buna executie 5% din val. fara TVA a contractului, retineri succesive din facturi partiale.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea se asigura din fonduri bugetare si surse proprii, platile se vor derula prin trezorerie la 14 zile de la emiterea facturii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, prezentare formular 12 A;
declaratie privind neincadrarea in articolul 181 din OUG 34/2006, completare formular 12B;
certificat de inregistrare fiscala, copie pe care se va mentiona"conform cu originalul" semnata si stampilata;
certificat constatator emis de ORC, -original, in termen la data deschiderii;
certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de administratia localadin zona administrativ-teritoriala - in original sau copie legalizata cu valabilitate la data deschiderii ofertelor;certificat de atestare fiscala emis de ANAF, -in original sau copie legalizata valabil la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale, bilant contabil la 31.12.2007, copie pe care se va mentiona "conform cu originalul" semnata si stampilata
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala pe ultimii 3 ani: minim 2500000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Completarea formularului anexa 12H-declaratie privind lista principalelor instalatii, echipamente tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari;
-completarea formularului 12I - Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere;
- autorizatie cu privire la responsabilul tehnic cu executia;
- lista cuprinzand informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor; declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Lista si declaratia va fi insotita de CV-le persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului, precum si ale oricaror alti specialisti cu sarcini-cheie in indeplinirea contractului.- lista personalului tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut pentru asigurarea controlului calitatii.- completarea formularului 12F - Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie ptr. cele mai importante lucrari si care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari.- cel putin 2 recomandari ptr. cele mai importante lucrari, insotite de copie de pe contracte si proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor. Recomandarile de buna executie aferente lucrarilor executate ptr. beneficiari/ clienti din Romania trebuie sa fie vizate de Inspectoratul de Stat in Constructii.- Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii- in copie pe care se va mentiona" conform cu originalul" semnata si stampilata, Manualul calitatii pentru lucrare;
- Lista cu subcontractantii si partea din lucrare pe care o executa- formularul 12G
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.07.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 400 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la caseria institutului.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.08.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.08.2008 12:00
Locul: Universitatea "Politehnica" din Timisoara, Piata Victoriei, nr. 2, Rectorat, Timisoara,
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La deschidere pot participa reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor(formularul 12C)
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravopoleos nr.6, sector3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Timisoara
Adresa postala: P-ta. Tepes Voda nr.2A, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256498054, Fax: 0256498092
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostiinta, de catre contestator, despre un act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic
Adresa postala: Piata Victoriei nr.2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300006, Romania, Tel.0256403051, Fax: 0256403150
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.07.2008 14:58