Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare tablouri electrice pentru Centrul de Salvare/Recuperare Date Brasov


Anunt de participare numarul 120855/09.05.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE A JUDETULUI BRASOV
Adresa postala:  STR. M. KOGALNICEANU, NR. 7, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500090, Romania, Punct(e) de contact:  Compartimentul achizitii publice al DGFP Brasov, Tel. 0268 308434, In atentia:  IONEL NECHITA, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0268 547730, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare tablouri electrice pentru Centrul de Salvare/Recuperare Date Brasov
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: D.G.F.P. BRASOV, Brasov, str. Mihail Kogalniceanu nr. 7, cod postal 500090
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
?Reabilitare tablouri electrice pentru Centrul de Salvare/Recuperare Date Brasov?: Conform prevederilor din caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45311000-0 - Lucrari de cablare si conexiuni electrice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
?Reabilitare tablouri electrice pentru Centrul de Salvare/Recuperare Date Brasov?: Conform prevederilor din caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 100, 554RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare = 2000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Credite bugetare alocate in anul 2011 cf. OG nr. 92/2003
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
conform documentatiei de atribuire atasata in SEAP1.Declaratie privind eligibilitatea2.Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale3.Certificat de atestare fiscala4.Cazier fiscal5.Declaratie privind neincadrarea situatiile prevazute la art 1816.Declaratie privind calitatea de participant la procedura7.Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului8.Certificatul de inregistrare fiscala9.Documentul care atesta ca ofertantul este inregistrat in SEAP
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
conform documentatiei de atribuire atasata in SEAP1.Fisa de informatii generale cuprinzand cifra de afaceri pe ultimii trei ani2.Bilantul contabil la: 31.12.2008; 31.12.2009 si 31.12.2010
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va prezenta cifra de afaceri anuala pentru anii 2008, 2009 si 2010 cu defalcarea cifrei de afaceri aferente lucrarilor de instalatii electrice pe fiecare an din totalul cifrei de afaceri anuale. Conditie obligatorie: Media anuala a cifrei de afaceri aferente lucrarilor de instalatii electrice sa fie egala sau mai mare decat 150.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
conform documentatiei de atribuire atasata in SEAP1. Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani2. Recomandare3. Documente de certificare: certificat ISO 9001:2008;certificat ISO 14001:2004;certificat ISO 18001:20074. Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice5. Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat6. Atestat ANRDE tip B7. Formularului nr. 12 G cu subcontractantii si specializarea acestora
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
licitatie deschisa offline cu organizarea licitatiei electronice ca faza finala, intr-o singura runda, potrivit criteriului pretul cel mai scazut. Documentatia de atribuire atasata in SEAP.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
25811
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.05.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.05.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 15.06.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.05.2011 08:30
Locul: sediul DGFP Brasov, str. M.Kogalniceanu nr. 7, et. IV, cam. 402
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
cf. art. 33(2)din HG 925/2006 cu imputernicire scrisa din partea ofertantului
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +4(021)310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  +4(021)310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5(cinci) zile, conform art. 256^2 din OUG 34/2006 modificat de art. 50^2/ Legea 278/2010 persoana vatamata poate sesiza CNSC
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul achizitii publice al DGFP Brasov
Adresa postala:  str. Mihail Kogalniceanu nr. 7, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500090, Romania, Tel. 0268/308434, Email:  [email protected], Fax:  0268/547730, Adresa internet (URL):  www.bv.finantepublice.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.05.2011 14:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer