Licitatie Publica - Reabilitare termica a bl. 113A, sc.A+B, sos.Iancului nr.4 ; bl. 105 B, sc.C , sos.Iancului nr. 29 ; bl. 105 A, sc.B, sos.Iancului nr. 33; bl.104, sc.A+B sos.Iancului nr. 35, - sector 2, Bucuresti - Pachet 6
Anunt de participare numarul 100699/25.05.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Sector 2 (Primaria Sectorului 2 Bucuresti)
Adresa postala: str. Chiristigiilor nr.11-13 sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021561, Romania, Punct(e) de contact: Nita Gheorghe, Tel. 2096099, Email: [email protected], Fax: 2096099, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare termica abl. 113A, sc.A+B, sos.Iancului nr.4 ; bl. 105 B, sc.C , sos.Iancului nr. 29 ; bl. 105 A, sc.B, sos.Iancului nr. 33; bl.104, sc.A+Bsos.Iancului nr. 35, - sector 2, Bucuresti - Pachet 6
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Reabilitare termica abl. 113A, sc.A+B, sos.Iancului nr.4 ; bl. 105 B, sc.C , sos.Iancului nr. 29 ; bl. 105 A, sc.B, sos.Iancului nr. 33; bl.104, sc.A+Bsos.Iancului nr. 35, - sector 2, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitarea termica ablocului 113, scara A+ B, Sos. Iancului nr.4 sector 2 Bucuresti se va realiza prin izolarea termica a anvelopei. Nu vor exista modificari functionale.Categorii importante de lucrari:
Arhitectura, Lucrarile de instalatii conexe lucrarilor de baza.
Reabilitarea termica ablocului 105B, scara C, Sos. Iancului nr.29 sector 2 Bucuresti se va realiza prin izolarea termica a anvelopei. Nu vor exista modificari functionale.Categorii importante de lucrari:
Arhitectura, Lucrarile de instalatii conexe lucrarilor de baza.
Reabilitarea termica ablocului 105a, scara B, Sos. Iancului nr.33 sector 2 Bucuresti se va realiza prin izolarea termica a anvelopei. Nu vor exista modificari functionale.Categorii importante de lucrari:
Arhitectura, Lucrarile de instalatii conexe lucrarilor de baza.
Reabilitarea termica a blocului de locuinte 104, sc. A+Bdin Soseaua Iancului nr. 35, sector 2, Bucuresti, se va realiza prin izolarea termica a anvelopei. Nu vor exista modificari functionale.Categorii importante de lucrari:
Arhitectura, sanitare, termice.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reabilitare termica abl. 113 A, sc.A+B, sos.Iancului nr.4 ; bl. 105 B, sc.C , sos.Iancului nr. 29 ; bl. 105 A, sc.B, sos.Iancului nr. 33; bl.104, sc.A+Bsos.Iancului nr. 35, - sector 2, Bucuresti
Valoarea estimata fara TVA: 4, 371, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare 4 100 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat, bugetul local si fondurile de reparatii ale blocurilor
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de inregistrare fiscala. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat - la data de 31.03. 2010.Certificatele prezentate vor fi valabile la data deschiderii licitatiei.Ofertantii care nu prezinta certificatele constatatoare valabile la data licitatiei ori din acestea rezulta ca nu si-au indeplinit obligatiile reprezentand impozite si taxe la data specificata ?fisa de date a achizitiei, vor fi exclusi din procedura de achizitie.
1.Certificat constatator– privind obiectul de activitate cod CAEN – eliberatde MinisterulJustitiei – Oficiul Registrului Comertului de pe l?a Tribunal, ?original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor.
2.Certificat de ?egistrare eliberat de Ministerul Justitiei – Oficiul National alRegistruluiComertului de pe l?a Tribunal, ?original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor.
Declaratie privind eligibilitatea.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonantade urgenta a Guvernului nr.34/2006 Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie .? situatia ?care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla ?r-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de lucrari.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatia economico-financiara ; Obligatii contractuale in desfasurare( daca exista ); Bilantul contabil la 31.12.2009 vizat si inregistrat la organele competente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani- minim 6 556 000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentare generala; Sustinere tehnica; Experienta similara
Lista principalelor lucrari similare incepute si finalizate in ultimii 5 ani, contin? valori, perioade de prestare, beneficiari, Se vor prezenta informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, dotarile, mijloacele de transport de care poate dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, Obligatoriu ofertantul trebuie sa aiba in dotare schela sau echivalentul acesteia, fiind interzis folosirea alpinismului utilitar la executia lucrarilor.
Pentru utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, dotarile, mijloacele de transport care nu se afla in proprietatea ofertantului se vor prezenta contracte de inchiriere a acesteia.
Ofertantii vor prezenta lista personalului pentru asigurarea controlului calitatii - RTE si CQ pentru lucrarile ce se vor realiza, inclusiv certificatele / atestatele profesionale valabile la zi.
Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de lucrarisi C.V.-urile aferente
Declaratie referitoare la efectivul mediu anual al personalului de specialitate angajatsi al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani , In cadrul asociatiilor liderul asociatiei va prezenta personalul "cheie" de la toti partenerii asociatiei.
Istoricul litigiilor- prin completareaFormularului 11 D; Certificarea ISO 9001 , ISO 14001, OHSAS 18001 sau echivalente.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa detina acest certificat.
? cazul unei asocieri, ofertantii sunt obligati sa prezinte un Acord de asociere, ?care sa fie declarat liderul asociatiaei. Daca oferta va fi declarata castigatoare, Acordul de asociere trebuie prezentat autoritatii contractante ?forma legalizata ?inte de semnarea contractului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
minim 1 contract cu proces verbal de receptie si recomandarea beneficiarului, cu o valoare de cel putin 410 000 lei;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.06.2010 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.06.2010 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.06.2010 13:00
Locul: Sectorul 2 al Municipiului Bucuresti , str. Chiristigiilor nr.11-13 sector 2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii firmelor ofertante, comisia de evaluare
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Din motive tehnice - capacitate foarte mare a documentatiei tehnice ( parti scrise, parti desenate ) aceasta nu se poate posta in SEAP.Documentatia de atribuire ( Pachet 6 ) se gaseste in formatelectronic la adresa : http//81.196.196.11/default.aspx
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stravapoleus nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104642, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Bucuresti - Sectia a 9 - a
Adresa postala: B-dul Unirii nr.37, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 031565, Romania, Tel. 021.310.46.41., Email: [email protected], Fax: 021.310.46.41., Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Sectorul 2 al Municipiului Bucuresti
Adresa postala: Str.Chiristigiilor nr. 11-13, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021561, Romania, Tel. 0212523410, Fax: 0212523410
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.05.2010 08:15