Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare termica a 12 blocuri de locuinte din Municipiul Brasov


Anunt de participare numarul 84269/11.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Punct(e) de contact: Directia Tehnica, Tel.+40 268 416550 int 232, In atentia: Isabella Marasescu, Lidia Bulgarea, Email: [email protected], Fax: +40 268 473001, Adresa internet (URL): http: //www.brasovcity.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare termica a 12 blocuri de locuinte din Municipiul Brasov
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitare termica a 12 blocuri de locuinte din Municipiul Brasov
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45321000-3 - Lucrari de izolare termica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reabilitare termica a 12 blocuri de locuinte din Municipiul Brasov:
L1 - Str.Colinei nr. 6, bl. 6
L2 - Str. G-ral Dumitrache nr. 7, bl. 270
L3 - Str. G-ral Dumitrache nr. 12, bl. 262
L4 - Str. Lanii nr. 4, bl. I/2
L5 - Str. G-ral Dumitrache nr. 29, bl. 281
L6 - Str. Berzei nr. 14, bl. C6
L7 - Str. Saturn nr. 27, bl. 27
L8 - Str. Octavian Goga nr.2, bl. 12
L9 - B-dul Garii nr. 24, bl. 16
L10 - Str. Neptun nr. 20, bl.63
L11 - Str. Neptun nr. 24, bl. 125
L12 - Calea Bucuresti nr. 39 - 41
Valoarea estimata fara TVA: 5, 984, 704.78RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Gar part in lei: L1:8704;L2:9802;L3:10402;L4:9843;L5:10092;L6:9844;L7:10092;L8:9905;L9:10526;L10:12266;L11:9988;L12:8229;Garantia de buna executie 10%din pretul contractului fara T.V.A
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
50% buget de stat; 30 % buget local si 20% fondul de reparatii al Asociatiei de Proprietari
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a .Declaratie pe propria raspundere privindneincadrarea ofertantului in situatiile prevazute la art. 180 si 181 din O.U.G nr. 34/2006- Formular12A si 12 B;b. Declaratie pe propria raspundere din care sa reiasa ca ofertantul va tine cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii.
c. Certificat privind impozitele si taxele locale, in perioada de valabilitate, eliberat de Directia Fiscala Brasov/sau de Directia Fiscala pe raza careia este inregistrat ofertantul (daca este cazul), din care sa rezulte ca ofertantul nu figureaza cu datorii la data eliberarii certificatului;
d. Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice, pentru obligatiile de plata la bugetul consolidat in perioada de valabilitate fata de data desfasurarii licitatiei deschise, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii la bugetul de stat, fondul asigurarilor de sanatate, fondule. Persoane juridice/fizice romane: Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul in a carei raza teritoriala isi are sediul ofertantul (functie de locul unde isi are inregistrat sediul social ofertantul), valabil la data limita de depunere a ofertelor.Persoane juridice /fizice straine: Orice document echivalent din tara de origine a ofertantului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilant pozitiv la data de 30.06.2009
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelor lucrari similare in ultimii 5 ani, Formularul 12 F insotite de recomandari din partea beneficiarilor pentru acest tip de lucrare (Anexa la Formularul 12 F.)
- Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere Formularul 12 I.
Se anexeaza CV- uri, diplome, atestate pentru personalul de conduceresi personalul de specialitate responsabil cu executia lucrarilor pe fiecare lot in parte, pentru care s-a depus oferta .Personalul de specialitate responsabil cu executia lucrarilor va fi diferit pentru fiecare lot in parte.- Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice. Formular 12 H.-Certificate ISO 9001/2001 sau echivalent, ISO 14001/2001 sau echivalent, OHSAS 18001/2001 sau echivalent.
Nota: Ofertantii care se afla in curs de certificare privind implementarea Sistemelor de Management conform standardelor ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001, nu vor fi calificati in etapa de evaluare a ofertelor.
Prezentarea unui document in care se precizeaza ca auditul a fost finalizat , urmand ca operatorul economic sa primeasca certificarea propriu-zisa , poate constitui o dovada privind implementarea Sistemelor de Management conform standardelor ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.08.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.08.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.09.2009 09:00
Locul: Primaria Municipiului Brasov - Sala de Consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei, reprezentantii UCVAP, reprezentantii firmei
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0300846, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL, SECTIA DE CONTENCIOS ADMINISTRATIV
Adresa postala: b-dul Eroilor nr. 5, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL CONTENCIOS DIN PRIMARIA MUNICIPIULUI BRASOV
Adresa postala: B-dul.Eroilor nr.8, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Tel.0268-416550 int 149, Fax: 0268-473001
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.08.2009 14:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer