Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare termica a 12 camine, 2 puncte termice si modernizare a 2 terenuri de sport din Campusul studentesc Tudor Vladimirescu


Anunt de participare numarul 99876/13.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA TEHNICA GHEORGHE ASACHI DIN IASI
Adresa postala:  STR. PROF. DR. DOC. DIMITRIE MANGERON NR.67, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700050, Romania, Punct(e) de contact:  DSS camin T18 parter, Tel. 0232216853 int 2420, In atentia:  Gheorghe Gheorghita, Email:  [email protected], Fax:  0232271288, Adresa internet (URL):  www.tuiasi.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Unitate de invatamant aflata in subordinea Ministerului Educatiei Cercetarii si Inovarii
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare termica a 12 camine, 2 puncte termice si modernizare a 2 terenuri de sport din Campusul studentesc Tudor Vladimirescu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Campusul studentesc Tudor Vladimirescu Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
• realizarea lucrarilor de reabilitare termica pentru 12 camine (T9, T10, T11, T12, T13, T14, T15, T17, T18, T19, T20, T21 si 2 puncte termice (TV2 si TV3):
- reabilitarea termica a fatadelor (cu saltele din vata minerala protejate cu panouri metalice), a acoperisurilor tip terasa (refacerea termo-hidroizolatiei), a pardoselilor in contact direrct cu solul sau subsolul (izolatie termica cu polistiren extrudat);
- ?ocuire t?larie din lemn/metal cu t?larie PVC si geam termopan cu low-e si gaz inert , reparatii tencuieli si zugraveli;
• realizarea lucrarilor de modernizare terenuri de sport: 1. teren sport nr.1 cu suprafata S=1920 mp: - Corp A- realizarea unei cladiri din zidarie de caramida prevazuta cu termosistem din vata minerala si panouri metalice, planseu tip terasa avand ca functional: anexe spatii tehnice, vestiare, grupuri sanitare, modul termic, spatii de depozitare si holuri acces;
- Corp B- realizarea unui terende sport multifunctional (marcaj fotbal si tenis), cu acoperis cu invelitoarea din panouri din policarbonat asezate pe o structura spatiala metalica in forma de arc de cerc si inchideria frontoanelor cu panouri de policarbonat pe structura metalica.2. teren sport nr. 2 cu suprafata S=990 mp :
- amenajarea unui teren de minifotbal si a unui teren de volei cu suprafata de joc sintetica, alei de circulatie din mixtura asfaltica. Terenul va fi imprejmuit cu panouri din plasa de sarma montate pe cadre metalice. Inchiderile exterioare si invelitoarea se vor realiza din panouri din plasa de sarma montate pe confectii metalice.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45321000-3 - Lucrari de izolare termica (Rev.2)
45212221-1-Lucrari de constructii de structuri pentru terenuri de sport (Rev.2)
45232141-2-Instalatii de incalzire (Rev.2)
45236119-7-Lucrari de reparare a terenurilor de sport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caiet sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 15, 002, 900RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 280000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
1. Fonduri structurale2. Fonduri ale Univeristatii Tehnice "Gheorghe Asachi" Iasi
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere cu lider desemnat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie de eligibilitate pe propria raspundere.
2.Cazier fiscal.
3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 1814.Certificat de atestare fiscala ANAF
5.Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale6. Certificatul de ?egistrare emis de Oficiul Registrului Comertului.
7. Certificatului constatator pentru.- 412 Lucrari de constructii a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale- 432 Lucrari de instalatii electrice si tehnico-sanitare si altelucrari de instalatii pentru constructii- 4321 Lucrari de instalatii electrice;
- 4322 Lucrari de instalatii sanitare, de ?alzire si de aerconditionat;
- 4329 Alte lucrari de instalatii pentru constructii- 439 Alte lucrari speciale de constructii- 4391 Lucrari de ?elitori, sarpante si terase la constructii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa de informatii generale cu cifra medie de afaceri din constructii pe ultimii 3(trei) ani
-Bilanturile contabilepe ultimii 3 ani fiscali
-In original Scrisoare de Bonitate Bancara sau Raport de Audit-sustinerea financiara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani fiscali din activitati de constructii , sa fie cel putin28.000.000 lei.-Bilanturile contabilepe ultimii 3 ani fiscali-Scrisoare de Bonitate Bancara sau Raport de Audit1. Rata de lichiditatea rapida, media pe ultimii 3 ani (2007, 2008 si 2009): minim 80%;2. Rentabilitatea economica a activelor, media pe ultimii 3 ani (2007, 2008 si 2009): minim 25%;3. Rata profitului net, media pe ultimii 3 ani (2007, 2008 si 2009): pozitiva-sustinerea financiarain valoare de minim 20% din valoarea estimata a contractului
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1 Experienta similara
2 Resurse umane: 3.Detinerea de autorizatii: 4. Informatii privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice: 5.Calitate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.In ultimii 5 ani un numar de minimun contract ce a avut ca obiectlucrari de constructii (sau mai multe insumate) cu ovaloare cumulata de minim 9.000.000 lei (fara TVA) , din care sa rezulte experienta similara in executie de tamplarie PVC ( ferestre si usi) de minim 1.500mp , executie termosistemsi/saufatade ventilate pentru suprafete de minim 10.000 mp si deminim 1.000 mp termo hidroizolatii la terase.- Afinalizat in ultimii 5 aniun numar de minim un contract, ce au avut ca obiect lucraride constructii terenuri de sport si/sau Sali de sport(sau mai multe insumate) cu o valoare cumulata de minim 1.200.000 lei (fara TVA).2. - Sef de santier (Project Manager)-minim 2 inginericu vechimea mai mare de 3 (trei) ani in executarea de lucrari similare- minim 1 inginerinstalatii in constructii- responsabil tehnic cu executia (RTE), atestat pentru domeniul constructii civile- Responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii (CQ)3. Autorizatii pentru•executia lucrarilor de confectionare si montare confectii metalice•executia lucrarilor de instalatii electrice de joasa tensiune 0, 4 kV;•executia lucrarilor de instalatii gaze.4.1 automacara sarcina utila min. 25 t si inaltimea min.25 m , minim 4000 mp schela metalica, una platforma autoridicatoare cu doua coloane cu distanta intre ele demin 20m si h lucru min.40 m, 1 buldoexcavator cupa multifunctionala min. 1 mc, 1cilindru vibrocompactor min. 3 t, 1 ?arcator frontal cupa min. 3mc , 2 vibratoare pentru beton.5.certificare ISO 9001, 14001, 18001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Conform Fisa de date cap IV.2
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3503/88/2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Alte publicari anterioare
Numarul anuntului in JO: 2010/S47-068978din09.03.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.06.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.06.2010 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.07.2010 10:00
Locul: Sala Senatului Universitatii Tehnice "Gheorghe Asachi" din Iasi, imobil T etaj 1 RECTORAT
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Personal UTI si imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 3
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Domeniul major de interventie 3.4 - Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea si echiparea infrastructurii educationale preuniversitare, universitare si a infrastructurii pentru formare profesionala continua
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str.Stavropoleos nr.6, sector 3 , ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Iasi, Sectia Comerciala si de Contencios Administrativ
Adresa postala:  Str.Anastasie Panu, nr.25, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700024, Romania, Tel. 0232/260600, Fax:  0232/260411
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
U.T."Gh.Asachi" Iasi, Oficiul Juridic, pers. contact: jr. Mirela Troia
Adresa postala:  Str. Prof. Dr. Doc. D.Mangeron nr.67, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700050, Romania, Tel. 0232/278683 int 2534, Fax:  0232/216853, Adresa internet (URL):  www.tuiasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.05.2010 12:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer