Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare termica a 12 camine, 2 puncte termice si modernizare a 2 terenuri de sport din Campusul studentesc Tudor Vladimirescu


Anunt de participare numarul 95437/05.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA TEHNICA GHEORGHE ASACHI DIN IASI
Adresa postala: STR. PROF. DR. DOC. DIMITRIE MANGERON NR.67, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700050, Romania, Punct(e) de contact: RADU MARIAN BURAC, Tel.0232216853, Email: [email protected], Fax: 0232216853, Adresa internet (URL): www.tuiasi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
UNIVERSITATEA TEHNICA GHEORGHE ASACHI DIN IASI
Adresa postala: STR. PROF. DR. DOC. DIMITRIE MANGERON NR.67, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700050, Romania, Punct(e) de contact: Camin T19 parter, Tel.0232278683 int 2423, In atentia: Monica Vlasov, Email: [email protected], Fax: 0232271288, Adresa internet (URL): www.tuiasi.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
UNIVERSITATEA TEHNICA GHEORGHE ASACHI DIN IASI
Adresa postala: STR. PROF. DR. DOC. DIMITRIE MANGERON NR.67, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700050, Romania, Punct(e) de contact: Camin T19 parter, Tel.0232278683 int 2423, In atentia: Monica Vlasov, Email: [email protected], Fax: 0232271288, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro si http: //www.tuiasi.ro/index.phpfile=3095
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
UNIVERSITATEA TEHNICA GHEORGHE ASACHI DIN IASI - REGISTRATURA
Adresa postala: STR. PROF. DR. DOC. DIMITRIE MANGERON NR.67, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700050, Romania, Punct(e) de contact: Imobil T parter, OP. 10 - C.P. 2000, Tel.0232278683 int 2548, In atentia: Adm. patrimoniu Iulia Lipsa, Adresa internet (URL): www.tuiasi.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Unitate de invatamant aflata in subordinea Ministerului Educatiei si Invatamantului
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare termica a 12 camine, 2 puncte termice si modernizare a 2 terenuri de sport din Campusul studentesc Tudor Vladimirescu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Campusul studentesc Tudor Vladimirescu din Iasi .
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari pentru Reabilitarea termica a 12 camine si 2 puncte termice si modernizarea a 2 terenuri de sport din Campusul studentesc Tudor Vladimirescu.
Documentatia de atribuire se poate descarca de la adresele internet (URL):
www.e-licitatie.ro
http: //www.tuiasi.ro/index.phpfile=3095
http: //www.tuiasi.ro/users/1/SECTIUNEA III - Caiete sarcini.zip
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45321000-3 - Lucrari de izolare termica (Rev.2)
45236119-7-Lucrari de reparare a terenurilor de sport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Detalii cu privire la cantitatea totala sau domeniul se afla in caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 15, 021, 450.73RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in cuantum de 180.000 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
1. Fonduri structurale 2. Fonduri ale Univeristatii Tehnice Gheorghe Asachi Iasi
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere cu lider de asociatie desemnat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate pe propria raspundere.Cazier fiscal.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta pe propria raspundere.Certificat de atestare fiscala emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala, valabil in ziua deschiderii ofertei.Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice, valabil in ziua deschiderii ofertei.Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Acordul de asociere(daca e cazul).Copie legalizata dupa Certificatul de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului.Original sau copie legalizata a Certificatului constatator privind inmatricularea la Oficiul Registrului Comertului.- 412 Lucrari de constructii a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale- 432 Lucrari de instalatii electrice si tehnico-sanitare si alte lucrari de instalatii pentru constructii-4321 Lucrari de instalatii electrice;
-4322 Lucrari de instalatii sanitare, de incalzire si de aer conditionat;
-4329 Alte lucrari de instalatii pentru constructii
- 439 Alte lucrari speciale de constructii- 4391 Lucrari de invelitori, sarpante si terase la constructii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa de informatii generale ( Formularul 7)
- Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani fiscali
- Scrisoare de bonitate bancara sau Raport de Audit
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Fisa de informatii generale cifra medie de afaceri . Cerinte minime: Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani fiscali din activitati de constructii cel putin 28.000.000 lei. In original Scrisoare de Bonitate Bancara sau Raport de Audit realizat de un auditor membru activ in Camera Auditorilor Financiari din Romania, din care sa rezulte ca ofertantul, are: 1. Rata de lichiditate rapida, media pe ultimii 3 ani (2006, 2007 si 2008): minim 80%;2. Rentabilitatea economica a activelor, media pe ultimii 3 ani (2006, 2007 si 2008): minim 25%;3. Rata profitului net, media pe ultimii 3 ani (2006, 2007 si 2008): pozitiva.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelor contracte de lucrari similare ( Formularul 12 E)
- Efectivul mediu al personalului angajat si al cadrelor de conducere (Formularul 12I)
- Lista persoanelor responsabile (Formularul 13)
- Autorizatii pentru: lucrari confectionare si montare confectii metalice, lucrari instalatii electrice 0, 4 kV; executia lucrarilor de instalatii gaze.- Informatii privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice (Formularul 12H)- Standarde ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001, SA 8000- Informatii privind subcontractantii/asociatii ( Formularul 12G)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara: Indeplinirea in ultimii 5 ani a unui numar maxim de 2contracte pentru executarea lucrarilor de constructii similare cu o valoare insumata de minim 14.000.000 lei fara TVA. Recomandari, contracte, PV de receptie a lucrarilor, etc.Resurse Umane: Sef Santier - Manager de proiect - experienta cel putin 8 ani; 5 ingineri specialisti in constructii civile si industriale si 2 ingineri specialisti in instalatii pentru constructii min. 3 ani vechime; Responsabil tehnic cu executia, atestat MDLPL - vechimea minim 7 ani; inspector/controlor de calitate - vechime minima 7 ani; 1 responsabil cu managementul calitatii, 1 responsabil securitatea si sanatatea muncii, S.U. si protectia mediului; 1 responsabil tehnic sudura atestat; 1 responsabil lucrari electrice; sudori autorizati confectii metalice; electricieni autorizati ANRE; instalatori autorizati ANRE gaze naturale.Lista utilajelor pentru indeplinirea contractului. cel putin :2 utilaje incarcare-descarcare, 2 manipulatoare brat telescopic, 4000 mp schela metalica, 2 autobetoniere, 1 buldoexcavator, 1 cilindru compactor, 2 incarcatoare frontale, 1 autopompa pentru beton, 4 vibratoare pentru beton, 3 autoutilitare de transport marfa, 5 autocamioane de transport.Dotari IT, cel putin: softuri Primavera, Autocad, 1 program soft pentru calculul automat al devizelor si situatiilor de plata.Certificate SR ISO 9001:2000, SR EN ISO 14001:2005, SR OHSAS 18001:2008 , SA 8000:2008.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3476
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.04.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.04.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 04.06.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.04.2010 10:00
Locul: Sala Senatului Univ.TehniceGh.Asachidin Iasi, cu sediul in Str.Prof.D.Mangeron nr.67, Imobil T et.1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Salariati ai Universitatii, reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor, reprezentant al Ministerul Economiei si Finantelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 3 Imbunatatirea infrastructurii sociale, Domeniul major de interventie 3.4 Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea si echiparea infrastructurii educationale preuniversitare, universitare si a infrastructurii pentru formare profesionala continua
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Iasi, Sectia Comerciala si de Contencios Administrativ
Adresa postala: Str.Anastasie Panu, nr.25, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232/260600, Fax: 0232/260411
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
U.T."Gh.Asachi" Iasi, Oficiul Juridic, pers. contact: Cons.jr.Mirela TROIA
Adresa postala: Str. Prof. Dr. Doc. D.Mangeron nr.67, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700050, Romania, Tel.0232/278683 int 2534, Fax: 0232/216853, Adresa internet (URL): www.tuiasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.03.2010 13:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer