Licitatie Publica - Reabilitare termica a 9 blocuri de locuinte din zona centrala municipiul Suceava
Anunt de participare numarul 86057/09.09.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria municipiului Suceava
Adresa postala: ÂB-dul 1 Mai, nr. 5A, Localitatea: ÂSuceava, Cod postal: Â720224, Romania, Punct(e) de contact: ÂLuminita Chiru, Tel.Â0230-212696, interior 167, In atentia: ÂEugen Ignat, Email: Â[email protected], Fax: Â0230-520593
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare termica a 9 blocuri de locuinte din zona centrala municipiul Suceava
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: municipiul Suceava
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitarea termica a 9 blocuri in municipiul Suceava
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45321000-3 - Lucrari de izolare termica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOTUL I: Reabilitare termica bloc situat in Str.Ciprian Porumbescu nr. 4 sc A+B;
LOTUL II: Reabilitare termica bloc situat in strada Samoil Isopescu nr. 28 - Bloc L 2
LOTUL III: Reabilitare termica bloc situat in strada Samoil Isopescu nr 34 - Bloc L 5
LOTUL IV: Reabilitare termica bloc situat in strada Samoil Isopescu nr. 21 – Bloc M , scara A+B+C
LOTUL V: Reabilitare termica bloc situat in strada Ion Voda Viteazul nr. 10 -Bloc C2LOTUL VI: Reabilitare termica bloc situat in strada Mitropoliei nr. 10 – Bloc E , scara A
LOTUL VII: Reabilitare termica bloc situat in strada Ciprian Porumbescu nr. 2 scaraA+B
LOTUL VIII: Reabilitare termica bloc situat in stradaMihai Viteazul nr.5 – Bloc 5 scara B+C
LOTUL IX: Reabilitare termica bloc situat in strada 6 Noiembrie nr 3- Bloc 3 scara A+B
Valoarea estimata fara TVA: 3, 824, 063.82RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ÅŸi garantii solicitate
gar de part: lot 1 4500lei;lot2 5300lei;lot 3 5300;lot4 15000lei;lot5 3800lei;lot6 2900lei;lot7 5500lei;lot8 7000lei;lot9 6000lei' gar de bun exec 5% val cont
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
50% buget de stat ;30% buget local;20% fond de reparatii al asoc de propritari
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. privind eligibilitatea, conform Form. nr.4 si/sau Cazier judiciar/certificat echivalent; declaratie privind neîncadrarea în prev. art.181 din OUG 34/2006, conform Formularului nr.5 ; Decl. privind calit. de participant la procedura de achizitie publica, conform Form. nr.1; certificat de atestare fiscala, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul general consolidat; certificat fiscal, eliberat de autoritatea fiscala competenta , din care sa rezulte ca op. economic nu are datorii la bugetul local; Certificat de înreg. la Oficiul Registrului Comertului de pe lânga Tribunalul teritorial, în copie, certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila;Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, care sa contina informatii de identificare ale firmei, actionarilor, domenii de activitate, fapte aflate sub incidenta art. 21 lit. d) –g) din Legea 26/1990;pt.pers.juridice/fizice straine: Prezentarea de doc care sa dovedeasca o forma de înreg. / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, în conformitate cu prevederile legale din tara în care ofertantul este stabilit; documente care sa confirme ca ofertantul are ca obiect de activitate principal si/sau secundar corespunzator exercitarii activitatii profesionale în vederea îndeplinirii contractului (se va verifica corespondenta obiectelor de activitate cu codurile CPV corespunzatoare obiectului achizitiei).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea Fisei de informatii generale, conform Formular nr.6;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri in domeniul constructiilor, pe ultimii trei ani, fara TVA, trebuie sa fie egala sau mai mare de :610.000 lei pentru lotul I; 710.000 lei pentru lotul II; 710.000 lei pentru lotul III;2.200.000 lei pentru lotul IV , 510.000 lei pentru lotul V, 390.000 lei pentru lotul VI, 740.000 lei pentru lotul VII, 930.000 lei pentru lotul VIII, 800.000 lei pentru lotul IX.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate în ultimii 5 ani, Formular nr. 7. Lista va contine: valoarea, perioada de prestare si datele de identificare ale beneficiarilor.b) Formularul nr. 8 cu informatii despre dotarile specifice(in proprietate sau cu contract de inchiriere/conventie)a)Formularul nr.9 privind numarul mediu anual, pentru ultimii 3 ani, al personalului angajat.b)Formularul nr.9A privind asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si a persoanelor direct responsabile de îndeplinirea contractului.c) Pentru cadrele de conducere si pentru persoanele direct responsabile de îndeplinirea contractului se vor prezenta CV(Formularul nr.9B), copii dupa diplomele de absolvire pentru ultimul nivel profesional dobândit, copii dupa autorizatii, atestate, valabile pâna la data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor.-Prezentarea partii / partilor din contract care urmeaza a fi îndeplinite de catre subcontractanti si specializarea acestora, Formularul nr. 10 .-ISO 9001/2001 sau echvalent;ISO 14001/2001 sau echivalent si OHSAS 18001/2007 sau echivalent-declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte faptul ca la elaborarea ofertei au tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si de protectia muncii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
.Ofertantul va face dovada ca a îndeplinit in ultimii 5 ani, un contract similar, avand ca obiectexecutia de lucrari de reabilitare termica cladiri, a carui valoare fara TVA sa fie mai mare sau egala cu: 150.000 lei pentru lotul I;175.000 lei pentru lotul II;175.000 lei pentru lotul III; 550.000 lei pentru lotul IV , 127.000 lei pentru lotul V, 98.000 lei pentru lotul VI, 185.000 lei pentru lotul VII, 235.000 lei pentru lotul VIII, 200.000 lei pentru lotul IX.Acest contract va fi insotit de: Fisa lucrarii (Formularul nr. 7A), copie dupa Contractul de lucrari si dupa Actele Aditionale(daca este cazul), copie dupa Procesul Verbal de receptie la terminarea lucrarilor si copie dupa Recomandare de la beneficiar. - ofertanul va face dovada ca are ca angajat, cel putin: un sef de santier si un responsabil tehnic cu executia( RTE) ; - ofertanul va face dovada ca are , ca angajat sau colaborator un responsabil tehnic cu controlul tehnic de calitate în constructii. - ofertantii vor face dovada ca seful de santier (persoana care coordoneaza lucrarile) a absolvit studii superioare de specialitate (constructii civile ) de lunga durata si are vechimea în specialitate de min. 5 ani; - ofertantii vor face dovada ca RTE este atestat în domeniul constructii civile.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.09.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.09.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.09.2009 12:00
Locul: sediul Primariei Mun. Suceava
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Deoarece atasarea in SEAP a Documentatiei de atribuire nu este posibila din motive tehnice(un numar mare de planse), autoritatea contractanta va pune gratuit la dispozitia oricarui operator economoc care a inaintat o solicitare in acest sens, un exemplar din documentatia de atribuire(in maxim 4 zile), conform art.40 alin .(2) din OUG 34/2006, modificata si completata
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de apel suceava- sectia contencios administrativ
Adresa postala: Âstr. stefan cel mare nr. 62, Localitatea: Âsuceava, Cod postal: Â720062, Romania, Email: Â[email protected], Fax: Â02320216321
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Âstr. stavroleopoleos nr. 6 sector 3, Localitatea: ÂBucuresti, Cod postal: Â030084, Romania, Tel.Â0213104642, Email: Â[email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat ilegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria municipiului suceava - serv contencios adm. juridic
Adresa postala: Âb-ul 1 Mai nr. 5A, Localitatea: ÂSuceava, Cod postal: Â7200224, Romania, Tel.Â0230212696, Fax: Â0230520593
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.09.2009 16:25