Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare termica a bl. 1, sc. 4 din str. Barbu Vacarescu nr. 4, a bl. 86, sc. A+B din str. Barbu Vacarescu nr. 137 , a bl. 67 din str. Barbu Vacarescu nr. 145 , a bl. 15 din str. Barbu Vacarescu nr. 153 si a bl. 155 din str. Barbu Vacarescu nr. 155,


Anunt de participare numarul 102388/17.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Sector 2 (Primaria Sectorului 2 Bucuresti)
Adresa postala:  str. Chiristigiilor nr.11-13 sector 2, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  021561, Romania, Punct(e) de contact:  Ana Rizea, Tel. 021.209.61.98, Email:  [email protected], Fax:  021.209.60.99, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare termica a bl. 1, sc. 4din str. Barbu Vacarescu nr. 4, abl. 86, sc. A+B din str. Barbu Vacarescu nr. 137 , a bl. 67 din str. Barbu Vacarescu nr. 145 , a bl. 15 din str. Barbu Vacarescu nr. 153 si a bl. 155 din str. Barbu Vacarescu nr. 155, Sector 2
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: B-dul Barbu Vacarescu nr. 4, 137, 145, 153, 155 sector 2, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitare termica a bl. 1, sc. 4din str. Barbu Vacarescu nr. 4, abl. 86, sc. A+B din str. Barbu Vacarescu nr. 137 , a bl. 67 din str. Barbu Vacarescu nr. 145 , a bl. 15 din str. Barbu Vacarescu nr. 153 si a bl. 155 din str. Barbu Vacarescu nr. 155, Sector 2 , Bucuresti se va realiza prin izolarea termica a anvelopei, refacerea instalatiilor sanitare si termice, cu respectarea cerintelor din doc. teh. elaborate de proiectanti de specialitate si vizate de verificatori atestati MLPAT.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Obiectul contractului este executia de lucrari de reabilitare termica a bl. 1, sc. 4din str. Barbu Vacarescu nr. 4, abl. 86, sc. A+B din str. Barbu Vacarescu nr. 137 , a bl. 67 din str. Barbu Vacarescu nr. 145 , a bl. 15 din str. Barbu Vacarescu nr. 153 si a bl. 155 din str. Barbu Vacarescu nr. 155, Sector 2 Bucuresti , cu respectarea cerintelor din documentatiile tehnice.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 209, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei pentru participare la licitatie este de: 2.000 lei.Garantia de buna executie este 10% din valoarea contractului de lucrari fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat, bugetul local si fondurile de reparatii ale blocurilor
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat - la data de 30.04.2010 .Certificatele prezentate vor fi valabile la data deschiderii licitatiei.
NOTA:
Ofertantii care nu prezinta certificatele constatatoare valabile la data licitatiei ori din acestea rezulta ca nu si-au indeplinit obligatiile reprezentand impozite si taxe la data specificata in fisa de date a achizitiei, vor fi exclusi din procedura de achizitie.
Declaratie privind eligibilitatea; ? Declaratie privind neincadrarea in sit. prev.la art.181 din Ord.de urg. a Guvernului nr.34/2006;Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie
Persoane juridice/fizice romane:
1.Certificat constatator? privind obiectul de activitate cod CAEN ? eliberatde MinisterulJustitiei ? Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal, in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor.
2.Certificat de inregistrare eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul National alRegistruluiComertului de pe langa Tribunal, in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantii vor prezenta informatii cu privire la obligatiile contractuale fata de alti beneficiari/clienti- daca exista.
- Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani
- Bilantul contabil la 31.12.2009vizate si inregistrate la organele competente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani- minim3.300.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentare generala, Sustinere tehnica- lista cu subcontractanti- daca este cazul ; Experienta similara, Resurse tehnice, Obligatoriu ofertantul trebuie sa aiba in dotare schela sau echivalentul acesteia, fiind interzis folosirea alpinismului utilitar la executia lucrarilor, personal de specialitate, calificarea si C.V.-urile aferente
Declaratie referitoare la efectivul mediu anual al personalului de specialitate angajatsi al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, In cadrul asociatiilor liderul asociatiei va prezenta personalul ?cheie? de la toti partenerii asociatiei, istoricul litigiilor, Cerinte privind prezentarea de standarde de asigurare a calitatii , de protectie a mediului, de de management al sanatatii si securitatii ocupationale profesionale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lista principalelor lucrari similare incepute si finalizate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari.Lucrarile similare prezentate in fisa trebuie sa fie insotite de minim 1 contract cu proces verbal de receptie si recomandare/ document constatator, cu o valoare de cel putin 190.000 lei, Obligatoriu ofertantul trebuie sa aiba in dotare schela sau echivalentul acesteia
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Etapa finala de licitatie electronica- conform fisa de date a achizitiei , atasata , Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1(una)Durata unei runde: 1 (una) zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.07.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.07.2010 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.07.2010 12:30
Locul: Primaria Sectorului 2, str. Chiristigiilor, nr. 11-13, sector 2, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii firmelor ofertante sau imputernicitii acestora, comisia de evaluare, specialisti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Din motive tehnice - capacitatea foarte mare a documentatiei tehnice (parti scrise, parti desenate) aceasta nu se poate posta in SEAP. Modul de obtinere a documentatiei este electonic, de la adresa de internet http: //81.196.196.11/default.aspz (documentatii de reabilitare termica-pachet 14)
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.42, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Bucuresti - Sectia a 9 a
Adresa postala:  b-dul Unirii nr. 37, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  0311565, Romania, Tel. 021.313.21.78, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.41
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Sectorul 2 al Municipiului Bucuresti - Directia Juridica
Adresa postala:  str. Chiristigiilor, nr. 11-13, sector 2, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  021561, Romania, Tel. 021.209.60.19, Fax:  021.209.60.19
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.06.2010 13:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer