Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare termica a bl. 6 din str. Doamna Ghica nr. 24, a bl. 60, sc. 1 din str. Stolnicul Vasile nr. 21, a bl. 64 din str. Dimitrie Grozdea nr. 11, a bl. 300, sc. A din aleea Hobita nr. 2, a bl. 207, sc. 1 din sos. Pantelimon nr. 126 si a bl. 207, sc


Anunt de participare numarul 105125/30.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Sector 2 (Primaria Sectorului 2 Bucuresti)
Adresa postala:  str. Chiristigiilor nr.11-13 sector 2, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  021561, Romania, Punct(e) de contact:  Valentina Mihai, Tel. 021.209.60.99, Email:  [email protected], Fax:  021.209.60.99, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare termica a bl. 6 din str. Doamna Ghica nr. 24, abl. 60, sc. 1 din str. Stolnicul Vasile nr. 21, a bl. 64 din str. Dimitrie Grozdea nr. 11, a bl. 300, sc. A din aleea Hobita nr. 2, a bl. 207, sc. 1 din sos. Pantelimon nr. 126si a bl. 207, sc. 2 din sos. Pantelimon nr. 126, sector 2, Bucuresti-pachet 33
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: str. Doamna Ghica nr. 24, str. Stolnicul Vasile nr. 21, str. Dimitrie Grozdea nr. 11, aleea Hobita nr. 2, sos. Pantelimon nr. 126 -Sectorul 2, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitarea termica a la blocurilor mentionate din str. Doamna Ghica nr. 24, str. Stolnicul Vasile nr. 21, str. Dimitrie Grozdea nr. 11, aleea Hobita si sos. Pantelimon nr. 126, Bucuresti se va realiza prin izolarea termica a anvelopei, refacerea instalatiilor sanitare si termice, cu respectarea cerintelor din documentatiile tehnice elaborate de proiectanti de specialitate si vizate de verificatori atestati MLPAT.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Obiectul contractului este executia de lucrari de reabilitare termica a bl. 6 din str. Doamna Ghica nr. 24, abl. 60, sc. 1 din str. Stolnicul Vasile nr. 21, a bl. 64 din str. Dimitrie Grozdea nr. 11, a bl. 300, sc. A din aleea Hobita nr. 2, a bl. 207, sc. 1 din sos. Pantelimon nr. 126si a bl. 207, sc. 2 din sos. Pantelimon nr. 126, sector 2, Bucuresti, cu respectarea cerintelor din documentatiile tehnice
Valoarea estimata fara TVA: 3, 778, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare la licitatie este 7560 lei, garantia de buna executie 10% din valoarea contractului de lucrari fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local, bugetul de stat si fondurile de reparatii ale blocurilor
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat - la data de 30.06. 2010. Certificatele prezentate vor fi valabile la data deschiderii licitatiei.?NOTA: Ofertantii care nu prezinta certificatele constatatoare valabile la data licitatiei ori din acestea rezulta ca nu si-au indeplinit obligatiile reprezentand impozite si taxe la data specificata in fisa de date a achizitiei, vor fi exclusi din procedura de achizitie.-Declaratie eligibilitatea;Declaratie privind neincadr.in sit. prevaz. la art.181 din OUG34/2006;
-Declar. privind calitatea de participant la proc. de achizitiePersoane juridice/fizice romane: 1.Certificat constatator ? privind obiectul de activitate cod CAEN ? eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal, in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor.2.Certificat de inregistrare eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunal, in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor.Persoane juridice /fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional , traduse in limba romana de traducator autorizat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantii vor prezenta informatii cu privire la obligatiile contractuale fata de alti beneficiari/clienti, daca exista.- Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani- Bilantul contabil la 31.12.2009 vizat si inregistrat la organele competente
Capacitatea economica si financiara a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata in conformitate cu prevederile mentionate anterior, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula prin prezentarea unui angajament ferm (act juridic unilateral ) al persoanei respective
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani - minim 6.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentare generala;Sustinere tehnica - lista cuprinzand subcontractantii insotita si de acordurile de sucontractare conform Formularului 12G (daca este cazul); Experienta similara;Resurse tehnice - Se vor prezenta informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, dotarile, mijloacele de transport de care poate dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Obligatoriu ofertantul trebuie sa aiba in dotare schela sau echivalentul acesteia, fiind interzis folosirea alpinismului utilitar la executia lucrarilor;personal de specialitate - Candidatii vor prezenta lista personalului pentru asigurarea controlului calitatii - RTE si CQ pentru lucrarile ce se vor realiza, inclusiv certificatele / atestatele profesionale valabile la zi;pregatirea profesionala, calificarea si C.V.-urile aferente persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de lucrariDeclaratie referitoare la efectivul mediu anual al personalului de specialitate angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;In cadrul asociatiilor liderul asociatiei va prezenta personalul ?cheie? de la toti partenerii asociatiei;Istoricul litigiilor- Ofertantul va completa formularul 11D din doc. atribuire;Cerinte privind prezentarea de standarde de asigurare a calitatii , de protectie a mediului, de management al sanatatii si securitatii ocupationale profesionale (ISO 9001, 14001, 18001 sau echivalente)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lucrarile similare incepute si finalizate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari;Fisa trebuie insotita de minim 1 contract cu proces verbal de receptie si recomandare/document constatator, cu o valoare de cel putin 350.000 lei; Obligatoriu ofertantul trebuie sa aiba in dotare schela sau echivalentul acesteia
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Etapa finala de licitatie electronica - conform Fisa de date a achizitiei atasata.Numarul de runde a licitatiei electronice: 1Durata unei runde: 1 (una) zi
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.08.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.08.2010 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.08.2010 13:00
Locul: Primaria Sectorului 2, str. Chiristigiilor nr. 11-13, Sector 2, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor sau imputernicitii acestora, comisia de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Din motive tehnice - capacitate foarte mare a documentatiei tehnice (parti scrise , parti desenate ) aceasta nu se poate posta in SEAP.Modul de obtinere a documentatiei de atribuire este electronic si de la adresa de internet: http: //81.196.196.11/default.aspx ( Documentatii reabilitare termica - pachet 33)
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Copntestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleus nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.42, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Bucuresti Sectia a 9 a
Adresa postala:  b-dul Unirii nr. 37, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  031565, Romania, Tel. 021.313.21.78, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.41
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Sectorul 2 al Municipiului Bucuresti
Adresa postala:  str. Chiristigiilor nr. 11-13, sector 2, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  031561, Romania, Tel. 021.209.60.19, Fax:  021.209.60.19
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.07.2010 13:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer