Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare termica a blocurilor CAM 2 si CAM 3, bulevardul A.I.Cuza


Anunt de participare numarul 82482/20.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Slatina
Adresa postala: Slatina, strada mihail Kogalnicenu nr.1, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230080, Romania, Punct(e) de contact: DANIELA MOANTA, Tel.0249/439377;407002, Email: [email protected], Fax: 0249/431708;439336, Adresa internet (URL): www.primariaslatina.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare termica a blocurilorCAM 2 si CAM 3, bulevardul A.I.Cuza
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: municipiul Slatina
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborare proiect tehnic si executarea lucrarilor privind reabilitarea termica a blocurilorCAM 2 si CAM 3, bulevardul A.I.Cuza
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45443000-4 - Lucrari de fatade (Rev.2)
45421100-5-Instalare de usi, de ferestre si de elemente conexe (Rev.2)
71320000-7-Servicii de conceptie tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Elaborare proiect tehnic si executarea lucrarilor privind reabilitarea termica a blocurilorCAM 2 si CAM 3, bulevardul A.I.Cuza
Valoarea estimata fara TVA: 4, 881, 513RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare 48800 lei, garantia de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
50%-buget stat, 30%-buget local, 20%-contributia cetatenilor
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Nu se cere legalizarea asocierii grupului de ofertanti, ci numai acceptul scris al lor
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa privind informatii generale despre ofertant, declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/ 2006, declaratie privind calitatea de participant la procedura, certificatul de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul local, bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj, etc.), certificat de atestare fiscala emis de organul fiscal al autoritatii administratiei publice locale, certificat constatator original emis de Oficiul Teritorial al Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile calendaristice inainte de data deschiderii ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-bilantul contabil la 31.12.2006, 31.12.2007, 31.12.2008;
- declaratie privind cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani, din care sa reiasa realizarea in ultimii 3 ani a unei cifre de afaceri medii de cel putin 15.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- lista principalelor proiectele elaborate in ultimii trei ani pentru reabilitarea termica a unor cladiri existente
- Prezentare dovezi privind indeplinirea a minim un contract care se refera la amenajarea/ modernizarea/ reabilitarea / reabilitarea termica/consolidarea unor cladiri existente
Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice.lista principalelor contracte incepute si finalizate in ultimii 5 ani, Prezentarea dovezilor privind indeplinirea a minim unui contract care se refera la amenajarea/ modernizarea/ reabilitarea / reabilitarea termica/consolidarea unor cladiri existente, valoareaunui contracttrebuie sa fie de minim1.700.000 lei sau a trei contracte cumulate de 2.500.000 lei
- dovada ca are ca personal angajat cel putin:
- un inginer constructor, specializarea constructii civile, - un inginer/subinginer constructor, specializarea instalatii,
- dovada ca poate asigura verificarea tehnica a proiectelor de catre un verificator tehnic atestat.- dovada ca are ca personal angajat cel putin un inginer constructor, specializarea constructii civile, cu vechime in executia lucrarilor mai mare de 3 ani.
- dovada ca are ca personal angajat cel putin o persoana autorizata, ca responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii.- dovada ca are ca personal angajat cel putin o persoana atestata, ca responsabili tehnic cu executia pentru domeniul Constructii civile, industriale, agrozootehnice; energetice; telecomunicatii; miniere
- dovada ca are ca personal angajat cel putin o persoana specializata ca devizier
- dovada ca are ca personal angajat cel putin o persoana ca manager de proiect.
- Certificat de calitate ISO 9001; ISO 14001; OHSAS 18001, SA 8000 sau echivalent, Autorizatie ISCIR pentru montajul schelei metalice
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.07.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.08.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.08.2009 12:00
Locul: Primaria municipiului Slatina - Compartimentul Achizitii Publice
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare oferte si reprezentantii operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este disponibila pe SEAP la adresa url www.e-licitatie.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Adresa postala: strada Stavropoleos, nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CRAIOVA - SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala: str. NICOLAE TITULESCU, nr. 4, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200136, Romania, Tel.0251/418.568, Email: [email protected], Fax: 0251/415.600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic
Adresa postala: str Mihail Kogalniceanu, nr 1, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230080, Romania, Tel.0249407004
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.07.2009 08:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer