Licitatie Publica - Reabilitare termica a blocurilor de locuinte din comuna Gugesti, asociatia de proprietari nr.2, comuna Gugesti, judetul Vrancea
Anunt de participare numarul 87345/25.09.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA GUGESTI-VRANCEA
Adresa postala: stradaMihail Kogalniceanu, nr.17, Localitatea: Gugesti, Cod postal: 620098, Romania, Punct(e) de contact: VATRA VASILE, Tel.0237/250046, Email: [email protected], Fax: 0237/250182, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare termica a blocurilor de locuintedin comuna Gugesti, asociatia de proprietari nr.2, comuna Gugesti, judetul Vrancea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Gugesti, judetul Vrancea
Codul NUTS: RO226 - Vrancea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiectare si lucrari de reabilitare termica a blocurilor nr. 2, 4, 6, 8, 10, 12, 14, 16 din strada Mihail Kogalniceanu, comuna Gugesti, judetul Vrancea
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
71220000-6-Servicii de proiectare arhitecturala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectare si executie lucrari de reabilitare termica blocuri
Valoarea estimata fara TVA: 2, 147, 276.2RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
-GARANTIA DE PARTICIPARE IN SUMA DE 40000 LEI PRIN SCRISOARE DE GARANTIE SAU ORDIN DE PLATA-GARANTIA DE BUNA EXECUTIE DE 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
OUG 18/2009+BUGET LOCAL+ASOCIATIA DE PROPRIETARI
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
AGENTI ECONOMICI CARE AU OBIECTUL DE ACTIVITATE SOLICITAT, ASOCIERE SAU SUBCONTRACTARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-FORMULAR 12A - Declaratii privind eligibilitatea; FORMULAR 12B - Declaratii privindneincadrarea in prevederile art.181; FORMULAR 12C - Declaratii privindcalitatea de participant la procedura;
-Copie Certificat Unic de Inregistrare;
-Copie statut societate;
-Certificat constatator emis de ORC original sau copie legalizata - nu mai vechi de 30 zile;
-Certificat de atestare fiscala Primarie si Directia de Finante - copie legalizata sau original;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-bilant contabil la 31.12.2008, 31.12.2007, 31.12.2006 vizat si inregistrat de organele competente;
-prezentarea Formularului B2 INFORMATII GENERALE;
-declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani : - pentru proiectare :120.000 lei- pentru executie :3.900.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice - FORMULAR 12H;
-Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani - FORMULAR 12E - PROIECTARE-Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani- FORMULAR 12F - EXECUTIE LUCRARI
-Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere - FORMULAR 12I;
-Formular cu subcontractantii - FORMULAR 12 G;
-Certificate emise de organisme independente care sa ateste respectarea standardelor de asigurare a calitatii, in copie ISO 9001/2000, cu valabilitate la data depunerii ofertei;
-Certificate emise de organisme independente care sa ateste respectarea standardelor de protectia mediului, in copie, cu valabilitate la data depunerii ofertei-SR EN ISO 14001/2004;
-Certificate emise de organisme independente care sa ateste respectarea standardelor de sanatate si securitate ocupationala, in copie, cu valabilitate la data depunerii ofertei -OHASAS 18001/2008
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinte minime de calificare pentruservice proiectare: - soft specializat licentiat proiectare in specialitatea constructii civile ;
- aparat topo ;
- plotter-Cerinta minima pentru executie lucrari: indeplinirea in ultimii 5 ani a 2 contracte de lucrari similare in valoare cumulata de 900.000 lei fara TVA, dovedite cu proces verbal de predare si recomandari sau certificat conform art 97 ^1 alin.1 din HG 925/2006. Se vor completa si lucrarileaflate in derulare.- Inginer proiectant de specialitate, un expert atestat MLPTL de proiect pe componenta din cadrul temei de proiectare (constructii civile), un auditor energetic, un topometrist - pentru PROIECTARE-coordonator proiect, inginer specialitatea constructii, experienta minima in lucrari de constructii de 15 ani, responsabil tehnic cu executia si responsabil tehnic cu controlul calitatii - pentru EXECUTIE LUCRARI
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul lucrarilor ofertate
50%
Descriere:
2.
Durata de executie a proiectarii
20%
Descriere:
3.
Programul calitatii propus pentru executia lucrarii si niveluluicalitativ si de performanta a metodologieisi a planuluidelucru privind realizarea serviciilor de proiectare
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.10.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.10.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.10.2009 12:00
Locul: PRIMARIA COMUNEI GUGESTI, JUD. VRANCEA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII OFERTANTILOR CARE VOR PREZENTA IMPUTERNICIRE SI COPIE DUPA BULETIN;REPREZENTANTI UCVAP
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAM REABILITARE BLOCURI - OUG 18/2009
VI.3) Alte informatii
INTRUCAT DIN MOTIVE TEHNICE DOCUMENTATIA TEHNICA NU POATE FI POSTATA IN SEAP, ACEASTA SE VA RIDICA NUMAI DE LA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE IN URMA UNEI SCRISORI DE INTENTIE (CONFORM OUG 19/2009 ART. 2, PCT 5, ALIN 2)
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL GALATI
Adresa postala: STR. BRAILEI, NR. 153, Localitatea: GALATI, Cod postal: 800319, Romania, Tel.0236460227, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.just.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMUNA GUGESTI
Adresa postala: stradaMihail Kogalniceanu, nr.17, comuna Gugesti, judetul Vrancea, Localitatea: GUGESTI, Cod postal: 620098, Romania, Tel.0237/250046, Email: [email protected], Fax: 0237/250182
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.09.2009 09:27