Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare termica a cinci blocuri de locuinte din zona centrala Mun. Suceava


Anunt de participare numarul 84077/07.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria municipiului Suceava
Adresa postala: B-dul 1 Mai, nr. 5A, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720224, Romania, Punct(e) de contact: Luminita Chiru, Tel.0230-212696, interior 167, In atentia: Burca Gheorghe, Email: [email protected], Fax: 0230-520593
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare termica a cinci blocuri de locuinte din zona centrala Mun. Suceava
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitare termica a cinci blocuri de locuinte din zona centrala Mun. Suceava
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45321000-3 - Lucrari de izolare termica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOTUL I: Reabilitare termica bloc situat in Str.Gherasim Buliga nr.9;
LOTUL II: Reabilitare termica bloc nr.12 din Str.Mihai Viteazul nr.12 scara A+B;
LOTUL III: Reabilitare termica bloc nr.14 din Str.Mihai Viteazul nr.14 scara A+B;
LOTUL IV: Reabilitare termica bloc situat in strada Ciprian Porumbescu nr.6, sc.A;
LOTUL V: Reabilitare termica bloc nr.11 din Str.Mihai viteazul nr.11 scara A+B.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 534, 482.37RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare :3500 lei pt lotI, 8700 lei pt. lot II, 8500 lei pt lotul III, 2500 lei pt lot IV, 6000 lei pt lot V;Garantie de buna executie: 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
50%-din bugetul de stat;30%-din bugetul local;20%- din fond de reparatii al asociatiei de proprietari
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. privind eligibilitatea, conformForm. nr.4 si/sau Cazier judiciar/certificat echivalent; declaratie privind neincadrarea in prev. art.181 din OUG 34/2006, conform Formularului nr.5 ; Decl. privind calit. de participant la procedura de achizitie publica, conform Form. nr.1; certificat de atestare fiscala, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul general consolidat; certificat fiscal, eliberat de autoritatea fiscala competenta , din care sa rezulte ca op. economic nu are datorii la bugetul local;Certificat de inreg. la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, in copie, certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila;Certificat constatator emis de OficiulRegistrului Comertului, care sa contina informatii de identificare ale firmei, actionarilor, domenii de activitate, fapte aflate sub incidenta art. 21 lit. d) g) din Legea 26/1990;pt.pers.juridice/fizice straine: Prezentarea de doc care sa dovedeasca o forma de inreg. / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit; documente care sa confirme ca ofertantul are ca obiect de activitate principal si/sau secundar corespunzator exercitarii activitatii profesionale in vederea indeplinirii contractului (se va verifica corespondenta obiectelor de activitate cu codurile CPV corespunzatoare obiectului achizitiei).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea Fisei de informatii generale, conform Formular nr.6;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri in domeniul constructiilor, pe ultimii trei ani, trebuie sa fie egala sau mai mare de :375.000 lei pentru lotul I; 893.000 lei pentru lotul II; 860.000 lei pentru lotul III; 296.000 lei pentru lotul IV si 643.000 lei pentru lotul V.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Formular nr. 7. Lista va contine: valoarea, perioada de prestare si datele de identificare ale beneficiarilor.b) Formularul nr. 8 cuinformatii despre dotarile specifice(in proprietate sau cu contract de inchiriere/conventie)
a)Formularul nr.9 privind numarul mediu anual, pentru ultimii 3 ani, al personalului angajat.b)Formularul nr.9A privind asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si a persoanelor direct responsabile de indeplinirea contractului.c) Pentru cadrele de conducere si pentru persoanele direct responsabile de indeplinirea contractului se vor prezenta CV(Formularul nr.9B), copii dupa diplomele de absolvire pentru ultimul nivel profesional dobandit, copii dupa autorizatii, atestate, valabile pana la data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor.-Prezentarea partii / partilor din contract care urmeaza a fi indeplinite de catre subcontractanti si specializarea acestora, Formularul nr. 10 .
-ISO 9001/2001 sau echvalent;ISO 14001/2001 sau echivalent si OHSAS 18001/2007 sau echivalent
-declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte faptul ca la elaborarea ofertei au tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si de protectia muncii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va face dovada ca a indeplinit in ultimii 5 ani, un contract similar, avand ca obiectexecutia de lucrari de reabilitare termica cladiri, a carui valoare fara TVA sa fie mai mare sau egala cu: 150.000 lei pentru lotul I; 350.000 lei pentru lotul II;340.000 lei pentru lotul III;115.000 lei pentru lotul IV si 255.000 lei pentru lotul V.Acest contractva fi insotit de: Fisa lucrarii (Formularul nr. 7A), copie dupa Contractul de lucrari si dupa Actele Aditionale(daca este cazul), copie dupa Procesul Verbal de receptie la terminarea lucrarilor si copie dupa Recomandare de la beneficiar.- ofertanul va face dovada ca are ca angajat, cel putin: un sef de santier si un responsabil tehnic cu executia( RTE) ;
- ofertanul va face dovada ca are , ca angajat sau colaborator unresponsabil tehnic cu controlul tehnic de calitate in constructii.- ofertantii vor face dovada ca seful de santier (persoana care coordoneaza lucrarile) a absolvit studii superioare de specialitate (constructii civile ) de lunga durata si are vechimea in specialitate de min. 5 ani;
- ofertantii vor face dovada ca RTEeste atestat in domeniul constructii civile.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
vor participa doar ofertantii inregistrati in S.E.A.P.;numarul de runde ale licitatiei electronice :1;licitatia electronica va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.08.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.08.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.08.2009 12:00
Locul: Sediul Primariei Municipiului Suceava
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Deoarece atasarea in SEAP a Documentatiei de atribuire nu este posibila din motive tehnice(un numar mare de planse), autoritatea contractanta va pune gratuit la dispozitia oricarui operator economoc care a inaintat o solicitare in acest sens, un exemplar din documentatia de atribuire(in maxim 4 zile), conform art.40 alin .(2) din OUG 34/2006, modificata si completata
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Suceava-Sectia Contencios Administrativ
Adresa postala: str. Stefan Cel Mare nr 62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0230216321, Email: [email protected], Fax: 0230216321
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104642, Email: [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat ilegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Suceava-Serv. Contencios Adm.Juridic
Adresa postala: b-dul 1 Mai, nr.5A, Localitatea: Suceava, Cod postal: 7200224, Romania, Tel.0230212696, Fax: 0230520593
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.08.2009 15:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer