Licitatie Publica - REABILITARE TERMICA A CLADIRILOR DE LOCUIT
Anunt de participare numarul 112466/06.12.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL MIERCUREA CIUC
Adresa postala: P-TA CETATII NR.1, Localitatea: Miercurea-Ciuc, Cod postal: 530110, Romania, Punct(e) de contact: CSABA ABRAHAM, Tel. 0266-315120, Email: [email protected], Fax: 0266-371137, Adresa internet (URL): www.miercureaciuc.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REABILITARE TERMICA A CLADIRILOR DE LOCUIT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: in mun. Miercurea-Ciuc
Codul NUTS: RO124 - Harghita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
REABILITARE TERMICA A CLADIRILOR DE LOCUIT
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45321000-3 - Lucrari de izolare termica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile sunt cuprinse in lista de cantitatii anexa la prezenta documentatie de atribuire, la care se pot adauga lucrari suplimentare celor atribuite prin prezenta procedura.
Valoarea estimata fara TVA: 6, 900, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantiei de participare: - lot nr.1, 5- 1.000, 00 lei/lot - lot nr.2, 3, 4, 7, 8, 10, 11, 13, 16, 17, 19 ? 2.000, 00 lei/lot - lot nr.9, 12, 15, 16, 18, 20 ? 6.000, 00 lei/lot - lot nr.14 ? 8.000, 00 lei/lot
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Din bugetul de stat, bugetul local si cota parte proprietari
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind situatia personala a operatorului economic,
Declaratie initiala privind indeplinirea cerintelor de calificare,
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat inclusiv cele locale,
Certificat constatator emis de oficiul registruluicomertului,
declaratii pe propria raspundere privind incadrarea societatii comerciale in categoria intreprinderilor mici si mijlocii,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Rezultatul exercitiilor financiar contabile in ultimii 3 ani (31.12.2007, 31.12.2008, 31.12.2009), vizat si inregistrat de organul competent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra medie de afacerilot nr.1, 5, - 100.000, 00 lei/lotlot nr.2, 3, 4, 7, 8, 10, 11, 13, 16, 17, 19 ? 200.000, 00 lei/lotlot nr.6, 9, 12, 15, 16, 18, 20 ? 600.000, 00 lei/lotlot nr.14 ? 800.000, 00 lei/lotdin activitatea de lucrari de constructii montaj-constructii civile;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
anexa nr.16-declaratie privind lista lucrarilor similare executate in ultimii 5 ani care vor contine valori, perioada si locul executarii, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se considera contract similar reabilitare termica de blocuri, caresa contina obligatoriu in proportie minim 90% din valoarea totala a lucrarilor de termoizolatii fatade, inclusiv finisaje, izolatii plansee si demontare, montare tamplarii termopan, pentru blocuri P + 2, P+4 si P+10 realizate in cadrul ?Programului de actiuni pentru reabilitarea termica a unor blocuri de locuinte?Lista va cuprinde: cel putin un contract similar a carui valoare este de min.: -lot nr.1, 5- 100.000, 00 lei/lot-lot nr. 2, 3, 4, 7, 8, 10, 11, 13, 16, 17, 19 ? 200.000, 00 lei/lotlot nr.9, 12, 15, 16, 18, 20 ? 400.000, 00 lei/lotlot nr.14 ? 500.000, 00 lei/lot, recomandare, contractul, Procesul verbal de recepti, document constatator, recomandarea beneficiarului cu calificativul foarte bine sau bine, Formularul 12F2
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.12.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.12.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.12.2010 11:00
Locul: Sediul Primariei Municipiul Miercurea-Ciuc, camera 102
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Administrator sau imputernicit din partea ofertaniilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Harghita
Adresa postala: str. Szasz Endre, nr. 6, Localitatea: Miercurea-Ciuc, Cod postal: 530132, Romania, Tel. 0266-110145
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Miercurea-Ciuc
Adresa postala: P-ta Cetatii, nr. 1, Localitatea: Miercurea-Ciuc, Cod postal: 530130, Romania, Tel. 0266371137
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.12.2010 15:35