Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare termica bloc 13 din str. Grigore Moisil nr. 1, sector 2, Bucuresti


Anunt de participare numarul 55828/16.06.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Sector 2 (Primaria Sectorului 2 Bucuresti)
Adresa postala: str. Chiristigiilor nr.11-13 sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021561, Romania, Punct(e) de contact: Dragos Teodoreci, Tel.021.209.60.23, Email: [email protected], Fax: 021.209.60.99
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare termica bloc 13 din str. Grigore Moisil nr. 1, sector 2, Bucuresti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Bloc 13 din str. Grigore Moisil nr. 1, sector 2, Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executarea de lucrari de reabilitare termica, specificate in caietul de sarcini, la blocul 13 din str. Grigore Moisil nr. 1, sector 2, Bucuresti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executarea lucrarilor de reabilitare termica, aprobate de catre Asociatia de Proprietari si Consiliul Local al Sectorului 2 la blocul 13 din str. Grigore Moisil nr. 1 : - imbunatatirea protectiei termice la nivelul peretilor exteriori prin montarea unui strat termoizolant din polistiren expandat; - termoizolarea terasei cu polistiren extrudat si expandat ; - inlocuirea tamplariei exterioare cu tamplarie PVC ; - izolarea conductelor de apa calda si incalzire din subsolul blocului ; - montarea de repartitoare de cost si de robineti cu cap termostat.Aceste lucrari sunt prezentate detaliat in caietul de sarcini parte componenta a documentatiei de atribuire, disponibile operatorilor economici interesati, contra cost, la transmitera solicitarii scrise la tel :021.209.60.23, fax :021.209.60.99
Valoarea estimata fara TVA: 660, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 5.000 lei.Garantia de buna executie a contractului este de 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat, bugetul local si fondul de reparatii al blocului 13 din str. Grigore Moisil nr. 1
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a CAS, respectiv echivalent, la 31.05.2008-Certificat de inregistrare fiscala, respectiv echivalent-Declaratie privind eligibilitatea-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Obligatii contractuale in desfasurare.-Ofertantii vor prezenta informatii cu privire la obligatiile contractuale fata de alti beneficiari/clienti.-Rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani-Bilant contabil vizat si inregistrat la organele competente la data de 31.12.2007.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani - minim 1.500.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Prezentare generala-Lista cuprinzand subcontractantii, insotita si de acordurile de subcontractare-Lista principalelor lucrari similare, incepute si finalizate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari-informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.-lista personalului de specialitate de care dispune in special pentru asigurarea controlului calitatii - RTE si CQ pentru lucrari de constructii si instalatii.-Declaratie referitoare la efectivul mediu anual al personalului de specialitate angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Subcontractantii care urmeaza sa indeplineasca mai mult de 10% din contractul de achizitie publica trebuie sa completeze cu propriile date Formularul B2.Lucrarile similare prezentate in fisa trebuie sa fie insotite de minim 1 contract de lucrari similare a carui valoare sa fie de cel putin 350.000 lei, cu procese verbale de receptie si recomandari vizate de ISCB;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.07.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata numerar la casieria Primariei Sectorului 2, str. Chiristigiilor nr. 11-13, sector 2.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.07.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.07.2008 11:00
Locul: Sediul Primariei Sectorului 2 din str. Chiristigii nr. 11-13, Bucuresti, sector 2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentanti autorizati ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Informatii suplimentare se pot obtine la Directia Investitii si Servicii Publice/Serviciul Gospodarie Comunala, tel/fax 021.209.60.23 ; 021.209.60.99
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213221240, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: sos. Oltenitei nr. 107-111, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041303, Romania, Tel.0213321060, Email: [email protected], Fax: 0213321188, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Sectorului 2 - Directia Juridica
Adresa postala: str. Chiristigii nr. 11-13, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021561, Romania, Tel.0212524446, Email: [email protected], Fax: 0212524446
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.06.2008 12:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer