Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare termica blocuri de locuinte Etapa 2 (inclusiv P.T.)


Anunt de participare numarul 83462/03.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL DROBETA TURNU SEVERIN
Adresa postala: Str.MARESAL AVERESCU nr.2, Localitatea: Drobeta-Turnu Severin, Cod postal: 220131, Romania, Punct(e) de contact: LAURA SAMAN, Tel.0252/314379, Email: [email protected], Fax: 0252/316317, Adresa internet (URL): www.primaria-dts.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
MUNICIPIUL DROBETA TURNU SEVERIN
Adresa postala: Str.MARESAL AVERESCU nr.2, Localitatea: DROBETA TURNU SEVERIN, Cod postal: 220131, Romania, Punct(e) de contact: BIROU INVESTITII, Tel.0252314379, In atentia: RADU MANAFU, Fax: 0252325262
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare termica blocuri de locuinte Etapa 2 (inclusiv P.T.)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Municipiul Drobeta Turnu Severin, cele 15 locatii specificate in caietul de sarcini
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
etapa I: elaborarea proiectului de executie (fazele PAC, PT, CS, DE)etapa a II-a: verificarea tehnica a proiectului de executieetapa a III-a: executia lucrarilor si asistenta tehnica din partea proiectantului
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45443000-4 - Lucrari de fatade (Rev.2)
45421100-5-Instalare de usi, de ferestre si de elemente conexe (Rev.2)
71320000-7-Servicii de conceptie tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietelor de sarcini si listelor de lucrari din CS
Valoarea estimata fara TVA: 11, 695, 636RON
II.2.2) Optiuni
Da
Mun.Tr.Sev.poate achiz ult.noi lucr.sim.de la cast., cf.ar.122 lit.j/OUG 34/2006 modif si complet
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
1.Cuantumul garantiei de participare: 233900 lei;Garantia de buna executie a contractului: 5% din pretul fara TVA al contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat 50% Buget local 30% Asociatie de proprietari 20%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere cf. OUG 34/2006, modificata si completata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/20063.Declaratie privind calitatea de participant la procedura4.Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat-original sau copii legalizate5.Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local-original sau copii legalizate
6.C.U.I.7.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii generale / Declararea cifrei de afaceri;2.Bilant contabil la data 31.12.2007 vizat, inregistrat de/la Directia Generala a Finantelor Publice, in copie;3. Bilant contabil la data 31.12.2008 vizat, inregistrat de/la Directia Generala a Finantelor Publice, in copie;4.Scrisori de bonitate din partea bancilor (eliberate cu cel mult 30 zile inaintea datei limita de depunere a ofertei), in original sau copie legalizata;5.Documente prin care operatorul economic care va demonstreaza ca are acces la sau ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii: depozite bancare, linii de credit aprobate si neconsumate, confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza un cashflow de executie a lucrarilor pentru o perioada de 6 luni
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
valoarea minima a cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti trebuie sa fie de 23.390.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani;2.Fia de experienta similara - pentru prestari servicii, val min. 115.800 lei fara TVA, rezultata din maxim 2 contracte finalizate.3.Recomandare/Certificare din partea beneficiarului, in original sau copie legalizata pentru prestari servicii (min. 3 recomandari)+ copie a min. un contract de prestari servicii de proiectare, procesul verbal de predare-primire a documentaiei i recomandare din partea beneficiarului;4.Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;5. Fisa de experienta similara pentrui executie, val. min. 3.400.000 lei fara TVA, rezultata dintr-un contract finalizat;6.Recomandare/Certificare din partea beneficiarului, in original sau copie legalizata- pentru executie (min. 3 recomandari emise 2008-2009)+ copie a min. un contract de lucrari similare (executie lucrari de CCIA) cu obiectul contractului supus licitatiei, procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor si recomandare din partea beneficiarului;7. Declaratie privind utilajele, instalatiile, mijloacele de transport, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari;8. Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere9. SR EN ISO 9001:2001 (2000) sau echivalent, in copie legalizata;10.SR EN ISO 14001:2005 sau echivalent, in copie legalizata;11.OHSAS 18001:2004 sau echivalent, in copie legalizata;12.SA 8000:2008 sau echivalent, in copie legalizata13.Acord de asociere 14.Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora15.Acord de subcontractare16.Declaratie privind respectarea obligatiilor referitoare la conditiile de munca si de protectia muncii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru proiectare: 1.Min. un inginer constructor angajat, specializarea constructii civile, vechime in proiectare mai mare de 10 ani - copia diplomei de absolvire a studiilor universitare; carte de munca/contract individual de munca; C.V.; declaratie de disponibilitate 2.Min. un inginer/subinginer constructor, specializarea instalatii, cu vechime in proiectare mai mare de cinci ani- copia diplomei de absolvire a studiilor universitare; CV; carte de munca/contract individual de munca ;declaratie de disponibilitate 3.Un verificator tehnic atestat in domeniul constructii si arhitectura pentru cerintele A1, E si F -acordurile de subcontractare/ contractele de colaborare cu verificatorii de proiecte, copiile atestatelor tehnico-profesionale emise de Ministerul Lucrarilor Publice, Transporturilor si Locuintei; Pentru executie: 1.C.V. responsabil de contract 2.Responsabil tehnic cu executia (RTE)- CV+ Atestat in copie legalizata+ Legitimatie viza valabila, in copie legalizata+ Contract de munca in copie legalizata 3. Responsabil calitate (CQ)- CV+ Certificat de autorizare in copie legalizata, viza valabila+ Contract de munca in copie legalizata
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere:
2.
Planul de organizare a executiei lucrarilor
25%
Descriere:
3.
Proceduri tehnice de executie
25%
Descriere:
4.
Programul de asigurare a calitatii
10%
Descriere:
5.
Planul propriu de protectie a mediului
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.08.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.08.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.08.2009 10:00
Locul: sediul Primariei municipiului Drobeta Turnu Severin, str. Maresal Averescu nr 2, sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor si observatorii UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Adresa postala: str.Stavropoleos, nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: Str. Nicolae Titulescu, Nr. 14, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200134, Romania, Tel.40 251 418568, Email: [email protected], Fax: 40 251 415600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal; SOLUTIONAREA CONTESTATIEI POATE FI ATACATA IN TERMEN DE 10 ZILE DE LA COMUNICARE
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic Primaria Drobeta Tr. Severin
Adresa postala: str. Maresal Averescu nr. 2, Localitatea: Drobeta Tr. Severin, Cod postal: 220131, Romania, Tel.0252314379, Email: [email protected], Fax: 0252325262
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.07.2009 16:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer