Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare termica blocuri de locuinte ? Etapa III (inclusiv P.T.)


Anunt de participare numarul 108819/01.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL DROBETA TURNU SEVERIN
Adresa postala:  Str.MARESAL AVERESCU nr.2, Localitatea:  Drobeta-Turnu Severin, Cod postal:  220131, Romania, Punct(e) de contact:  LAURA SAMAN, Tel. 0252/314379, Email:  [email protected], Fax:  0252/316317, Adresa internet (URL):  www.primaria-dts.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare termica blocuri de locuinte ? Etapa III (inclusiv P.T.)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Municipiul Drobeta Turnu Severin, cele 4 locatii specificate in Caietul de sarcini
Codul NUTS: RO413 - Mehedinti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
etapa I: elaborarea proiectului de executie (fazele PAC, PT, CS, DE), verificarea tehnica a proiectului de executie
etapa a II-a: executia lucrarilor si asistenta tehnica din partea proiectantului
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45443000-4 - Lucrari de fatade (Rev.2)
45421100-5-Instalare de usi, de ferestre si de elemente conexe (Rev.2)
71320000-7-Servicii de conceptie tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietelor de sarcini si listelor de lucrari din CS
Valoarea estimata fara TVA: 3, 144, 336RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1. Cuantumul garantiei de participare: 63.000 lei;Garantia de buna executie a contractului: 5% din pretul fara TVA al contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat 50 %Buget local 30 %Asociatie de proprietari 20 %
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere cf. OUG 34/2006, modificata si completata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea
2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006
3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura
4.Certificat constatator privind indeplinireaobligatiilor exigibile deplatacatre bugetul de stat - original sau copii legalizate
5.Certificat constatator privind indeplinireaobligatiilor exigibile deplata catre bugetul local-original sau copii legalizate
6.C.U.I.
7.Certificat constatator ORC-original sau copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii generale / Declararea cifrei de afaceri
2.Bilant contabil la data 31.12.2009 vizat, inregistrat de/la Directia Generala a Finantelor Publice, in copie
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
valoarea minima a cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti trebuie sa fie de 6.200.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Decl pr lista pr prestari servicii in ult 3 ani;2.Fi?a de exp similaraprestari serv;
3.Recomandari/Certificari? din partea beneficiarului, in orig sau copie legalizata ? pv de predare-primire a documenta?iei ?i recomandare din partea beneficiarului;
4.Decl pr lista princ lucrari executate in ultimii 5 ani?;5.Fisa de experienta similara 6.Recomandare din partea beneficiarului, in or sau copie legalizata- pentru executie, pv de receptie la terminarea lucrarilor si recomandare din partea beneficiarului;7.Decl pr utilajele, instalatiile, mijloacele de transport, ech tehnice pentru indeplinire contractului de lucr;
8.Declar pr ef medii anuale ale personalului angajat si cadrelor de conducere;
Pentru echipa de coordonare a contractului: - Cel putin un manager de proiect; Ing constructori, specializarea constr civile cu experienta in proiectare; Ing/subing. constructori, spec instalatii, cu exp in proiectare; Arhitecticu vechime in dom; verificator de proiect atestat pe specialitati + atestate pentru cerintele stabilite prin lege, in functie de categoria de importanta a constructiei, min.categoria de importantaE - economie de energie; Ing constructori, specializarea constructii civile, cu vechimein executia lucrarilor;RTE pentru domeniul constructii civile;CQ in constructii pentru domeniile constructii civile si produse pentru constructii;Se vor prezenta CV-uri, copii dupa diplome/atestate/autorizatii, copii dupa contracte de munca/ colaborare, declaratii de disponibilitate.9.ISO 9001:2001(2008)sau echiv;10.Copie contract de munca/colaborare, atestate/certificate persoana atestata inSR EN ISO 9001:2008 sau echivalent.11.ISO 14001:2005 sau echivalent;12Copie contract de munca/colaborare, atestate/certificate persoana atestata inSR EN ISO 14001:2005 sau echiv ;13.OHSAS 18001:2004 ech;14.Copie contract de munca/colaborare, atestate/certificate persoana atestata inOHSAS 18001:2008 sau echivalent ;15.SA 8000:2008 sau echivalent;16.Acord asociere; 17.Declar privind partea din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora;18.Acord subcontractare;19.DPM
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-copie a min. un contract de prestari servicii similare in val. 260.000 lei fara TVA;?pentru executie, val. min. 6.200.000 lei fara TVA, rezultata dintr-un contract finalizat;
- copie a min. 3 (trei) contracte de lucrari similare in val. min. 2.850.000lei fara TVA din care un contract finalizat cu val. min. 1.700.000
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termenul de finalizare a proiectelor
10%
Descriere: Componenta tehnica
3.
Planul de organizare a executiei lucrarilor
10%
Descriere: Componenta tehnica
4.
Proceduri tehnice de executie
10%
Descriere: Componenta tehnica
5.
Programul de asigurare a calitatii pentru serviciile de proiectare
5%
Descriere: Componenta tehnica
6.
Programul de asigurare a calitatii pentru executia lucrarilor
5%
Descriere: Componenta tehnica
7.
Planul propriu de protectie a mediului
5%
Descriere: Componenta tehnica
8.
Planul privind identificarea, evaluarea riscurilor profesionale simasuri de diminuarea /eliminarea riscurilor
5%
Descriere: Componenta tehnica
9.
Propunerea tehnica
20%
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.10.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.10.2010 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.10.2010 10:00
Locul: sediul Primariei municipiului Drobeta Turnu Severin, str. MaresalAverescu nr.2.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Da, membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor si observatorii UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL ? SECTIA CONTENCIOS - ADMINISTRATIV SI FISCAL CRAIOVA, JUD. DOLJ
Adresa postala:  str. Nicolae Titulescu nr. 4, Localitatea:  CRAIOVA, Cod postal:  200136, Romania, Tel. 0251418568, Fax:  0251415600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal;
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic Primaria Drobeta Tr. Severin
Adresa postala:  str. Maresal Averescu nr. 2, Localitatea:  Drobeta Tr. Severin, Cod postal:  220131, Romania, Tel. 0252314379, Fax:  0252326252
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.10.2010 12:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer