Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare termica partiala imobil TEX1 - Facultatea de Textile Pielarie TX


Anunt de participare numarul 29268/22.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA TEHNICA GHEORGHE ASACHI DIN IASI
Adresa postala: B-DUL DIMITRIE MANGERON NR.67, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700050, Romania, Punct(e) de contact: Facultatea de Textile Pielarie, Tel.0232278680 int 1209, In atentia: DUMITRU MIHAIESCU, Email: [email protected], Fax: 0232216853, Adresa internet (URL): www.tuiasi.ro, www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
UNIVERSITATEA TEHNICA GHEORGHE ASACHI DIN IASI
Adresa postala: B-DUL DIMITRIE MANGERON NR.55, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700050, Romania, Punct(e) de contact: Facultatea de Textile Pielarie, Tel.0232278680 int 1209, In atentia: DUMITRU MIHAIESCU, Email: [email protected], Fax: 0232216853, Adresa internet (URL): www.tuiasi.ro, www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
UNIVERSITATEA TEHNICA GHEORGHE ASACHI DIN IASI
Adresa postala: B-DUL DIMITRIE MANGERON NR.55, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700050, Romania, Punct(e) de contact: Facultatea de Textile Pielarie, Tel.0232278680 int 1209, In atentia: DUMITRU MIHAIESCU, Email: [email protected], Fax: 0232216853, Adresa internet (URL): www.tuiasi.ro, www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
UNIVERSITATEA TEHNICA GHEORGHE ASACHI DIN IASI - REGISTRATURA
Adresa postala: Bd-ul Dimitrie Mangeron nr. 67 Imobil T parter, O.P. 10 - C.P. 2000, Localitatea: IASI, Cod postal: 700050, Romania, Punct(e) de contact: Registratura, Tel.0232278683 int 2548, In atentia: Adm. patrimoniu Iulia Lipsa
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutii de invatamant superior de stat
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare termica partiala imobil TEX1 - Facultatea de Textile Pielarie TX
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Universitatea Tehnica Gheorghe Asachi din Iasi, Facultatea de Textile Pielarie, Bd-ul Dimitrie Mangeron nr. 55
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 15 luni
Valoarea estimata fara TVA: 735, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Nu se cunosc
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrarile de executie ce fac obiectul "Reabilitare termica partiala imobil TEX1 - Facultatea de Textile Pielarie TX, cuprind: Categoria de lucrari01.- Tamplarie ext.pvc. si Al. corp laboratoare
02.- Igienizari amfiteatru Stefanescu
03.- Igienizari spatii comune - Corp laboratoare
04.- Igienizari grupuri sanitare - Corp laboratoare
05.- Instal.sanitare, electrice
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214300-3 - Constructie de institutii de invatamant superior (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrarile de executie ce fac obiectul "Reabilitare termica partiala imobil TEX1 - Facultatea de Textile Pielarie TX, cuprind: Categoria de lucrari01.- Tamplarie ext.pvc. si Al. corp laboratoare
02.- Igienizari amfiteatru Stefanescu
03.- Igienizari spatii comune - Corp laboratoare
04.- Igienizari grupuri sanitare - Corp laboratoare
05.- Instal.sanitare, electrice
Valoarea estimata fara TVA: 735, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
15 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie participare val.10000 RON; Garantie de buna executie 10% din pret contract, exclusiv TVA pentru fiecare contract subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare a contractului de executie lucrari care urmeaza sa fie atribuit: 1. Alocatii bugetare capitolul Alte cheltuieli de investitii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere cu lider de asociatie desemnat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate Formular 12A- Sect. IV; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din ordonanta Formular 12B - Sect. IV; Certificat de atestare fiscala emis DGFP; Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale;certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului;Certificat constatator Formular 6 - Sect IV
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 3 ani sau alte documente echivalente inregistrate de organele competente.(Fomularul 12F (Sectiunea IV)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima de calificare consta doar in prezentarea documentelor solicitate in doc. de atribuire sau documente echiv. acestora. Nu se solicita o valoare minima.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nominalizarea responsabilului tehnic cu executia si prezentarea in copie a documentului de atestare; Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere F. 12I- Sect IV; declatie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune ptr. indep. contr. - F. 12H-Sect.IV; Declaratie privind partea din contract care este indeplinita de subcontractanti- F 12G-Sect.IV;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima de calificare consta doar in prezentarea documentelor solicitate in doc. de atribuire sau documente echiv. acestora. Nu se solicita o valoare minima.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
18523/22.08.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.09.2007 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.09.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 17.11.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.09.2007 10:30
Locul: Sala de Consiliu a Facultatii de Textile Pielarie, cu sediul in Bd. D.Mangeron nr.55, Imobil TEX 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Salariati ai universitatii si reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stravopoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Iasi, Sectia Comerciala si de Contencios Administrativ
Adresa postala: Str.Anastasie Panu, nr.25, Localitatea: IASI, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232/260600, Fax: 0232/260411
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
UNIVERSITATEA TEHNICA GHEORGHE ASACHI DIN IASI , Oficiul Juridic, pers. contact: Cons.jr.Mirela TROIA
Adresa postala: B-dul D.Mangeron nr.67, Localitatea: IASI, Cod postal: 700050, Romania, Tel.0232/278683 int 2534, Fax: 0232216853, Adresa internet (URL): www.tuiasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.08.2007 16:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer