Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare termica Sos. Colentina nr. 1, bl.34, sc. 1 - 8, Bucuresti , sector 2


Anunt de participare numarul 84512/17.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Sector 2 (Primaria Sectorului 2 Bucuresti)
Adresa postala: str. Chiristigiilor nr.11-13 sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021561, Romania, Punct(e) de contact: Dumitrache Raluca, Tel.0212.09.60.99, Email: [email protected], Fax: 0212.09.60.99, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare termica Sos. Colentina nr. 1, bl.34, sc. 1 - 8, Bucuresti , sector 2
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Soseaua Colentina nr.1, bl.34, sc. 1 - 8, Bucuresti , sector 2
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectivul se situeaza in Sos.Colentina nr.1, Bloc 34, sc.1-8.
Lucrarile au ca scop reabilitarea termica a imobilului mentionat.
Cladirea are o forma regulata in plan.SPECIFICATII TEHNICE
Reabilitarea termica a blocul 34, scarile 1-8 din Sos. Colentina nr. 1, sector 2, Bucuresti, se va realiza prin izolarea termica a anvelopei si inlocuirea instalatiilor de apa calda si incalzire (distributiile) din subsol. Nu vor exista modificari functionale.- izolarea termica a peretilor exteriori cu minim 10 cm de polistiren expandat ignifugat de fatada, amplasat pe suprafata exterioara a peretilor existenti, protejat cu o tencuiala subtire de 3...10 mm grosime, armata cu plasa tip tesatura deasa din fibre de sticla;
- izolarea soclului polistiren extrudat ignifugat de 10cm;
- izolarea spaletilor si golului tamplariei polistiren expandat ignifugat de 5cm dupa ce in prealabil se va indeparta tencuiala existenta
- realizarea de glafuri noi din tabla zincata
- izolarea terasei polistiren expandat de inalta densitate de minim 12cm; strat de protectie a termoizolatiei; membrane termosudabile dublu strat cu strat de protectie din ardezie;Lucrari de inlocuire a conductelor din otel ale instalatiei de distributie a agentului termic pentru incalzire (aferenta partilor comune ale blocului de locuinte) cu tevi din polipropilena random, termoizolarea tevilor si montarea robinetilor de inchidere, reglare, golire, inclusiv demontarea si remontarea contoarelor de energie termica;
-Lucrari de inlocuire a conductelor din otel ale instalatiei de distributie a apei calde de consum (aferenta partilor comune ale blocului de locuinte) cu tevi din polipropilena, termoizolarea tevilor si montarea robinetilor de inchidere si golire, inclusiv demontarea si remontarea contoarelor de energie termica pentru apa calda de consum;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reabilitare termica Sos. Colentina nr.1, bl.34, sc. 1 - 8, Bucuresti , sector 2
Valoarea estimata fara TVA: 3, 900, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
20 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
cuantumul garantiei de participare 14.000 leiGarantia de buna executie este 10% din valoarea contractului de lucrari fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat, bugetul local si fondurile de reparatii ale blocurilor
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat - la data de 30.06. 2009 .
Certificatele prezentate vor fi valabile la data deschiderii licitatiei.
Ofertantii care nu prezinta la data deschiderii licitatiei certificatele constatatoare, ori din acestea rezulta ca nu si-au indeplinit obligatiile reprezentand impozite si taxe la data specificata in fisa de date a achizitiei, vor fi exclusi din procedura de achizitie.
Declaratie privind eligibilitatea- Formularul nr.12ADeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonantade urgenta a Guvernului nr.34/2006 - Formularul nr.12 B.Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie Formularul 12C
Certificat constatator privind obiectul de activitate cod CAEN eliberatde MinisterulJustitiei Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal, in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor.
Certificat de inregistrare eliberat de Ministerul Justitiei Oficiul National alRegistruluiComertului de pe langa Tribunal, in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Obligatii contractuale in desfasurare.
Ofertantii vor prezenta informatii cu privire la obligatiile contractuale fata de alti beneficiari/clienti.
Situatia Financiara
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani
Bilantul contabil la 31.12.2008 vizat si inregistrat la organele competente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani- minim6.400.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Prezentare generala
Se va completa Formularul B2Sustinere tehnica
Lista cuprinzand subcontractantii, insotita si de acordurile de subcontractare conform Formularului nr. 12 G.
Subcontractantii care urmeaza sa indeplineasca mai mult de 10% din contractul de achizitie publica trebuie sa completeze cu propriile date Formularul B2
Experienta similara
Lista principalelor lucrari similare incepute si finalizate in ultimii 5 ani, conform Formularului 12E.Candidatii pot prezenta si alte informatii care sa dovedeasca experienta tehnica.
Resurse tehniceSe vor prezenta informatii referitoare la utilajele , instalatiile , echipamentele tehnice, dotarile , mijloacele de transport de care poate dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, conform Formularului nr. 12 H.
Obligatoriu ofertantul trebuie sa aiba in dotare schela sau echivalent acesteia, fiind interzis folosirea alpinismului utilitar la executia lucrarilor.
Pentru utilajele, instalatiile , echipamentele tehnice, dotarile , mijloacele de transport care nu se afla in proprietatea ofertantului se vor prezenta contracte de inchiriere a acesteia.
Candidatii vor prezenta lista personalului pentru asigurarea controlului calitatii - RTE si CQ pentru lucrarile ce se vor realiza, inclusiv certificatele / atestatele profesionale valabile la zi.
Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de lucrarisi C.V.-urile aferente
Declaratie referitoare la efectivul mediu anual al personalului de specialitate angajatsi al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani , conform Formularului nr. 12 I.
In cadrul asociatiilor lidereul asociatiei va prezenta personalul cheie de la toti partenerii asociatiei.
Istoricul litigiilor
Ofertantul va completa formularul 11D.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lucrarile similare prezentate in fisa trebuie sa fie insotite de minim 1 contract cu o valoare de cel putin 1.300.000 lei , cu proces verbal de receptie si recomandare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.08.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.09.2009 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.09.2009 10:30
Locul: str. Chiristigiilor, nr. 11-13, sector 2, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii firmelor ofertante sau imputernicitii acestora, comosia de evaluare, specialisti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire este electronic si de la adresa de internet : http: //81.196.196.11/default.aspxUser: [email protected]: 12345
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Judecatoria Sectorului 2
Adresa postala: B-dul. Unirii, nr. 37, sector 3, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 030823, Romania, Tel.021408.36.00, Email: [email protected], Fax: 021.408.36.52, Adresa internet (URL): http: //portaj.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Sectorului 2, Directia Juridica
Adresa postala: str. Chiristigiilor, nr. 11-13, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021561, Romania, Tel.0212.09.60.99, Fax: 0212.09.60.99
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.08.2009 15:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer