Licitatie Publica - REABILITARE TRAMA STRADALA ORAS EFORIE
Anunt de participare numarul 42112/30.01.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL EFORIE (CONSILIUL LOCAL EFORIE)
Adresa postala: STRADA PROGRESULUI NR. 1, Localitatea: Eforie Sud, Cod postal: 905360, Romania, Punct(e) de contact: VIORICA GRECEANU, Tel.0241/748633, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0241/748979
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REABILITARE TRAMA STRADALA ORAS EFORIE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: ORASUL EFORIE
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
REABILITARE TRAMA STRADALA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.1)
74200000-1-Servicii de arhitectura, de inginerie, de constructii si servicii conexe de consultanta tehnica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
REABILITARE TRAMA STRADALA21, 788 Km
Valoarea estimata fara TVA: 16, 806, 951RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
160 000 LEI CU ORDIN DE PLATA IN CONTUL ORASULUI EFORIE NR. RO 19 TREZ 2365006XXX000022 TREZORERIA EFORIE CUI 4617794 SAU SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Cofinantarea lucrarilor de catre executant cu 65% din valoarea totala. Achitarea acesteia urmand a fi efectuata dupa scurgerea unui termen de cel putin 3 ani, de la acceptarea facturii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea se va incheia in conditiile prevazute de art. 44 si urm. din O.U.G. nr.34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Executarea lucrarilor 4 ani de la incheierea contractului.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- documente care sa dovedeasca o forma de inregistrare in tara in care operatorul economic este rezident.Documente, declaratii, certificate, conform caiet de sarcini
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilantul contabil sau extrase de bilant sau balanta de verificare la 31.12.2006, vizat si inregistrat la organele competente. ( copie legalizata)
Cifra de afaceri medie pe ultimi 3 ani trebuie sa fie mai mare decat 36 000 000 leiIncheierea si indeplinirea in ultimi 5 ani a unui contract similar cu o valoare egala sau mai mare de 10 000 000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista a principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani Formularul 12 F
Declaratie privind numarul mediu in ultimile 12 luni al personalului angajat
Declaratie privind dotarile specifice Form 12 H.
Utilaje/ Echip detinute in proprietate sau detinute in folosinta prin contract de inchiriere sau comodat.
- Capacitate de productie de mixturi asfaltice autorizata - min 120t/ora, utilaje specifice conform caiet de sarcini.
Dosar al sistemului propriu de conducere si de asigurare a calitatii lucrarilor - certificare: SR EN ISO 9001:2001;
SR RN ISO 14001:2005;OH SAS 18001:2004 sau echivalentul acestora.
Documente, declaratii, conform caiet de sarcini.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
PRETUL OFERTEI
80%
Descriere:
2.
Durata de garantie a lucrarii
10%
Descriere:
3.
Perioada de rambursare a pretului lucrarilor/ scadenta biletelor la ordin
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.03.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: PLATA SE VA FACE LA CASIERIA PRIMARIEI EFORIE
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.03.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.03.2008 14:00
Locul: PRIMARIA ORASULUI EFORIE str. Progresului nr.1 loc. Eforie Sud jud. Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei numiti prin dispozitia Primarului Orasului Eforie si reprezentantii delegati/imputerniciti ai agentilor economici
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR. 6 SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
CONTESTATIE IN CEL MULT 10 ZILE DE LA DATA LUARII LA CUNOSTINTA DE CATRE CONTESTATOR, DESPRE UN ACT AL AUTORITATII CONTRACTANTE PE CARE IL CONSIDERA NELEGAL
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA ORASULUI EFORIE (BIROUL JURIDIC)
Adresa postala: STR> PROGRESULUI Nr.1, Localitatea: EFORIE SUD, Cod postal: 905360, Romania, Tel.0241/748633, Fax: 0241/748979
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.01.2008 17:14