Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REABILITARE ULITA PLAI, COMUNA TELEGA, JUDETUL PRAHOVA


Anunt de participare numarul 68456/11.11.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNEI TELEGA (PRIMARIA)
Adresa postala: Comuna Telega, judet Prahova, Localitatea: Telega, Cod postal: 107600, Romania, Punct(e) de contact: Cristina Cojocaru, Tel.0244368468, Email: [email protected], Fax: 0244368011
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REABILITARE ULITA PLAI, COMUNA TELEGA, JUDETUL PRAHOVA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: COMUNA TELEGA, ULITA PLAI, JUDETUL PRAHOVA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
REABILITARE ULITA PLAI. STRADA PREZINTA: o pietruire slaba, denivelari, fagase, gropi, curbe neamenajate, scurgerea apelor pluviale de pe platforma drumului si evacuarea kir deficitara. Nu exista retea de canalizare a apelor menajere.Se vor realiza terasamente, fundatie de balast, fundatie de piatra sparta, mixtura asfaltica, imbracaminti asfaltice rutiere cilindrate la cald, ziduri de sprijin din beton, rigole pereate, podete tubulare, rigole carosabile.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lucrari de reabilitare a ulitei Plai, comuna Telega, judetul Prahova, pe o lungime de 1775 m.
Valoarea estimata fara TVA: intre 480, 000 si 520, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 19.12.2008 pana la 18.12.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
cuantumul garantiei de buna executie :5% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET LOCAL AL COMUNEI TELEGA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181;1. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, inclusiv cele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit (formulare tip, eliberat de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident) la data de 31.10.2008 si obligatiile bugetare locale la sediul social aferente anului 2008.-Certificat de inregistrare fiscala
-Autorizatie de functionare / altele echivalente;
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului, care sa corespunda categoriei de lucrari impuse; ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 64/1995 privind reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare (faliment, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata). Data de eliberare a Certificatului Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, va fi cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii licitatiei
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la data de 30.06.2008, vizat si inregistrat la DGFP, din care sa reiasa ca nu are contul de profit si pierderi pe minus (copii xerox;Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3 anI;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
.- fisa de informatii generale- fisa/fise de informatii privind experienta similara.- Lista principalelor lucrari inultimii 5 ani -completarea formularului C3- Declaratie privind numarul mediu, in ultimele 12 luni al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile cu indeplinirea contractului formular F. Se vor prezenta informatii referitoare la studii, pregatirea profesionala si calificare.
- Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului formular E;Completarea formularului D cu subcontractantii si specializarea acestora. Subcontractantii trebuie sa completeze cu propriile date Fisa de informatii generale;
-Se vor respecta prevederile Legii nr. 10/1995 privind calitatea in constructii si regulamentele de aplicare a acesteia ;
- Pe tot timpul lucrarii se vor avea in vedere masurile NTSM si PSI valabile la data executarii lucrarilor, mentionate in caietul de sarcini, cat si orice alte norme specifice activitatilor de santier , putand fi completate cu masuri suplimentare specifice fiecarui loc de munca.
- Se vor respecta normele tehnice impuse de STAS-urile in vigoare, mentionate in caietul de sarcini;
-Se vor prezenta : Certificat ISO 9001/2000 ;Certificat EN ISO 14001/2004
Certificat OHSAS 18001/2004
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
In vederea demonstrarii experientei similare, ofertantul va face dovada incheierii si prestarii integrale in ultimii 5 ani, a cel putin 1 contract de lucrari, in valoare de 200000 lei. Se vor prezenta copii dupa contractul nominalizat si recomandarea beneficiarului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
PRETUL OFERTEI
85%
Descriere:
2.
termen de garantie lucrare
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
6038
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.12.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: in numerar la caseria Primariei Comunei Telega
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.12.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.12.2008 11:00
Locul: Primaria Comunei Telega
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice persoana are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termen de 5 zile de la data luarii la cunostinta, in conditiile OUG 34/2006 (art 272)
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.11.2008 09:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer