Licitatie Publica - Reabilitare unitate de invatamant Grup Scolar Industrial ,,Iordache Golescu'Gaesti,proiectare si executie
Anunt de participare numarul 21166/27.06.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL GAESTI
Adresa postala: 13 DECEMBRIE NR 102 A, Localitatea: Gaesti, Cod postal: 135200, Romania, Punct(e) de contact: LUCIAN MIRCEA JOITA, Tel.0245606082, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0245606085, Adresa internet (URL): http: //www.primaria-gaesti.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare unitate de invatamant Grup Scolar Industrial , ,IordacheGolescu'Gaesti, proiectare si executie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: oras Gaesti;Str.13 Decembrie;Nr.206
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Interventii asupra inchiderilor;inlocuire tamplarie interioara si exterioara, reparatii la invelitoare, finisaje interioare si exterioare, trotuare de protectie.Aceste lucrari se vor executa la toate corpurile de cladiri din incinta.(proiectare si executie)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.1)
74220000-7-Servicii de arhitectura si servicii conexe (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reabilitare unitate de invatamant
Valoarea estimata fara TVA: 1, 600, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 10.08.2007 pana la 03.12.2007
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
25000 RON garantie de participare, sub forma de scrisoare de garantie bancara, numerar sau viramente
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local si alte surse legal constituite prin Trezoreria oras Gaesti
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.180 si art.181 din O.G.34/2006, certificate constatatoare privind indeplinireaobligatiilordeplataa impozitelor si taxelor catre stat inclusiv cele locale precum si pentru asigurarile sociale, certificatdeinregistrare si certificat constatatordeOficiul National Registrul Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Obligatii contractuale in desfasurare;bilantul scurt din anul precedent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cfra medie de afaceri pe ultimii 3 ani: 2500000 RONCifra de afaceri pe ultimul an: 2500000 RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Listaprincipalelorlucrariexecutate inultimii5 ani;informetiireferitoare la doterile de natura tehnica si personal de specialitate pentru indeplinirea contractului, recomandari din partea altor beneficiari
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Incheierea si indeplinirea in ultimii trei ani a cel putin un contract similar in valoare de 1000000Incheierea si indeplinirea in ultimii treiania unui contract de proiectare pentru lucrari nde constructii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
valoarea ofertei
70%
Descriere:
2.
durata de executie
10%
Descriere:
3.
programul de asigurare a calitatii
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.07.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: La casieriaunitatii sauprin ordin de plata
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.07.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.07.2007 11:00
Locul: Sediul Primariei oras Gaesti;Str.13 Decembrie;Nr.102 A;Dambovita;C.P.135200
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoaneimputrnicitealeofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Judetean Dambovita
Adresa postala: B-dul Independentei;Nr.34;, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130104, Romania, Tel.0245612344, Fax: 0245611893
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul Naional de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6;sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Afghanistan, Tel.(+4)021 310.46.41, Fax: (+4)021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiapoate fi depusa in termen de 10 (zece) ziledeladataluarii la cunostinta despre rezultatul procedurii deatribuire a contractului de achizitie publica
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul administratie publica, relatii cu publicul
Adresa postala: Str.13 Decembrie;Nr.102 A, Localitatea: Gaesti, Cod postal: 135200, Romania, Tel.0245 6060812, Email: [email protected], Fax: 0245 606085
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.06.2007 13:24