Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REABILITARE UNITATI DE INVATAMANT DIN COMUNA ALUNIS-INLOCUIRE TAMPLARIE EXTERIOARA


Anunt de participare numarul 33759/25.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA ALUNIS
Adresa postala: COMUNA ALUNIS, SAT ALUNIS, NR.1024, JUDETUL PRAHOVA, Localitatea: Alunis, Cod postal: 107015, Romania, Punct(e) de contact: MARILENA CONSTANTINOIU, Tel.0244248052, Email: [email protected], Fax: 0244248201, Adresa internet (URL): www.primariaalunis.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou regional sau local
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REABILITARE UNITATI DE INVATAMANT DIN COMUNA ALUNIS-INLOCUIRE TAMPLARIE EXTERIOARA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: COMUNA ALUNIS, SAT ALUNIS SI SAT OSTROV-LA UNITATILE DE INVATAMANT
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Inlocuire tamplarie exterioara din lemn(ferestre si usi) cu tamplarie PVC cu geam termopan, LOW-E, 24mm, Argon, transparent, culoare alb si refacere tencuielilor si zugravelilor interioare si exterioare afectate de lucrarile de inlocuire.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45321000-3 - Lucrari de izolare termica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Inlocuirea unei suprafete de 167 m.p. de ferestre si a 14 m.p. de usi conform Caietului de Sarcini.Suprafata care se va inlocui se poate modifica in plus in functie de fondurile bugetare alocate.
Valoarea estimata fara TVA: 50RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare la licitatie 1.000 RON-SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA SAU LA CASERIA PRIMARIEI ALUNIS;GARANTIA DE BUNA EXECUTIE-5% DIN VALOAREA DE ACHIZITIE A CONTRACTULUI FARA T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
IN CAZUL IN CARE OFERTA DECLARATA CASTIGATOARE ESTE DEPUSA DE MAI MULTI OPERATORI ECONOMICI, ASOCIEREA VA FI LEGALIZATA
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea
2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. 34/2006
3.Certificate constatatoare privind taxele si impozitele la bugetul de stat la 25.08.2007 si bugetul local la sfarsitul lui 2006-original sau copie legalizata-nu se accepta completarea ulterioara
4.Certificat constatator ORC-emis cu max.30 de zile inainte de data depunerii ofertei-original sau copie legalizata-nu se accepta completarea ulterioara
Pentru persoane fizice/juridice staraine-documente edificatoare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilantul contabil la 30.06.2007 vizat D.G.F.P-CONT DE PROFIT SI PIERDERE-NU PE MINUS
2.FISA DE INFORMATII GENERALE
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
CIFRA DE AFACERI IN ULTIMII 3 ANI DE PANA LA 3 ORI VALOAREA CONTRACTULUI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 3 ani.
2.Declaratie privind dotarile tehnice de care dispune pentru realizarea contractului.
3.Declaratie privind efectivele medii anuale de personal direct implicat in realizarea contractului.
4.Certificat ISO 9001 sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
In ceea ce priveste experienta simolara se vor prezenta minim doua contracte cuvaloare apropiata de valoarea estimata din prezentul anunt.Se vor prezenta copii dupa contracta+procese-verbale+recomandari din partea beneficiarilor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
PRETUL OFERTEI
70%
Descriere:
2.
TERMENUL DE EXECUTIE
20%
Descriere:
3.
PERIOADA DE GARANTIE A LUCRARII(MINIM 4 ANI)
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.10.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 350 RON
Conditii si modalitate de plata: CASERIE-SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE SAU IN CONT IBAN RO50TREZ52621330250XXXXX , C.U.I 2843388
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.10.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
40zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.10.2007 11:15
Locul: SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII LEGALI AI OFERTANTILOR SAU IMPUTERNICITI AI ACESTORA
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
CONTRACTUL SE POATE PRELUNGII IN FUNCTIE DE ALOCATIILE BUGETARE , SE VA SUPLIMENTA CANTITATEA DE LUCRARI CU APROXIMATIV 100 M.P. DE TAMPLARIE.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): WWW.CNSC.RO
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
CONTESTATIILE SE VOR DEPUNE IN 10 ZILE DE LA COMUNICAREA REZULTATELOR PRIVIND PROCEDURA DE ATRIBUIRE.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA COMUNEI ALUNIS
Adresa postala: SAT ALUNIS, NR.1024, Localitatea: ALUNIS, Cod postal: 107015, Romania, Tel.0244/248.052, Email: [email protected], Fax: 0244/248.201
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.09.2007 10:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer