Licitatie Publica - REABILITARE UNITATI DE INVATAMANT IN MUNICIPIUL DROBETA TURNU SEVERIN
Anunt de participare numarul 60340/01.08.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL DROBETA TURNU SEVERIN
Adresa postala: Str.MARESAL AVERESCU nr.2, Localitatea: Drobeta-Turnu Severin, Cod postal: 220131, Romania, Punct(e) de contact: LAURA SAMAN, Tel.0252/314379, Email: [email protected], Fax: 0252/316317, Adresa internet (URL): www.primaria-dts.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Primaria municipiului Drobeta Turnu Severin
Adresa postala: str.Maresal Averescu nr 2, Localitatea: Drobeta Turnu Severin, Cod postal: 220131, Romania, Punct(e) de contact: Biroul investitii, Tel.0252314379 int. 113, In atentia: D-LUI RADU MANAFU, Fax: 0252316317
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REABILITARE UNITATI DE INVATAMANT IN MUNICIPIUL DROBETA TURNU SEVERIN
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: 3 locatii pentru reabilitare scoli
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
se reabiliteaza unitati de invatamant din Dr.Tr. Severin
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453100-8 - Lucrari de renovare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
reabilitare 3 unitati de invatamant
Valoarea estimata fara TVA: 860, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
lucrarile suplimentare se vor negocia si se vor incheia acte aditionale la contract
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare: Lotul 1-8100 lei;Lotul 2-1200 lei;lotul 3-1400 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Declaratie privind eligibilitatea (formular 12 A)
2)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 (formular 12 B);
3)Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, valabile la data deschiderii ofertelor(sa fie emis cu cel mult 30 zile calendaristice inainte de data deschiderii ofertelor)(Formulare tip elaborate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident);
4)Certificat de inregistrare fiscala(CUI), autorizatie de functionare;
5)Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului valabil la data deschiderii ofertelor, copie dupa statutul societatii;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Bilantulcontabil inregistrat la organele competente;
2)Informatii privind cifra de afaceri globala din ultimii ani(Formular B2 )
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
conform fisei de date a achizitiei:
1)Declaratie privind lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani (formular C3);
2)Declaratie privind asigurarea cu personal de specialitate (formular F);
3)Declaratie privind dotarile de natura tehnica(Formular E);
4)Declaratie privind calitatea de participant la procedura(Formular 12 C)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.08.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la casieria primariei sau O.P. in contul RO06TREZ46121180250XXXXX, deschis la Trezoreria Drobeta Turnu Severin, cod fiscal 4426581
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.09.2008 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.09.2008 10:00
Locul: sediul Primariei municipiului Drobeta Turnu Severin
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIU NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str.Stavropoleos, nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform legii
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic primaria Drobeta Turnu Severin
Adresa postala: str.Maresal Averescu nr.2, Localitatea: Dr.Tr.Severin, Cod postal: 220131, Romania, Tel.0252314379, Fax: 0252316317
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.08.2008 13:48