Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare urbanistica in orasul Pantelimon in zonele Duzilor, Viilor, Drumul Garii - Valter Maracineanu, Valter Maracineanu - Sfantul Gheorghe, Sfantul Gheorghe - Tractorului" pentru axa 1.1.POR, si Modernizare/Reabilitare drumuri pe axa 2.1., precum si


Anunt de participare numarul 70513/01.01.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORAS PANTELIMON (PRIMARIA ORASULUI PANTELIMON)
Adresa postala: STR SFANTUL GHEORGHE NR 32, Localitatea: Pantelimon, Cod postal: 077145, Romania, Punct(e) de contact: FLORIAN MARIN, Tel.3502444, Email: [email protected], Fax: 3502442, Adresa internet (URL): www.primariapantelimon.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare urbanistica in orasul Pantelimon in zonele Duzilor, Viilor, Drumul Garii - Valter Maracineanu, Valter Maracineanu - Sfantul Gheorghe, Sfantul Gheorghe - Tractorului" pentru axa 1.1.POR, si Modernizare/Reabilitare drumuri pe axa 2.1., precum si cofinantarea privind accesarea acestor fonduri
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Primaria orasului Pantelimon, str. Sf. Gheorghe, nr. 32, jud. Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
"Reabilitare urbanistica in orasul Pantelimon in zonele Duzilor, Viilor, Drumul Garii - Valter Maracineanu, Valter Maracineanu - Sfantul Gheorghe, Sfantul Gheorghe - Tractorului" pentru axa 1.1.POR, si Modernizare/Reabilitare drumuri pe axa 2.1., precum si cofinantarea privind accesarea acestor fonduri" - orasul Pantelimon, judetul Ilfov
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
73220000-0 - Servicii de consultanta in dezvoltare (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reabilitare urbanistica in orasul Pantelimon in zonele Duzilor, Viilor, Drumul Garii - Valter Maracineanu, Valter Maracineanu - Sfantul Gheorghe, Sfantul Gheorghe - Tractorului" pentru axa 1.1.POR, si Modernizare/Reabilitare drumuri pe axa 2.1., precum si cofinantarea privind accesarea acestor fonduri
Valoarea estimata fara TVA: 48, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 02.02.2009 pana la 02.02.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
5000 lei - garantie de participare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri guvernamentale, europene, credite interne si externe precum si surse proprii constituite la nivelul bugetului local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere-subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Certificatconstatator emis de Oficiul Registrului Comertului (emis cu cel mult 30 zile anterior datei de deschidere a ofertelor
2. Certificat de inregistrare
3. Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale in termen de valabilitate la data deschiderii eliberat pentru ultima luna incheiata d.p.d.v. al exercitiului economico financiar
4. Certificat de sarcini fiscale emis de organele competente privind plata obligatiilor bugetare eliberat pentru ultima luna incheiata d.p.d.v. al exercitiului economico financiar
5. Cazier fiscal in conformitate cu H.G. 31/2003 emis cu maxim 15 zile anterior datei limita de depunere a ofertei care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante (in cazul unei asocieri fiecare este obligat sa prezinte aceste certificate)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilantul contabil pe anul 2007 la data de 31.12.2007 vizat si inregistratde organele competente
2. Fisa de informatii generale
3. Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie minim 600000lei
4. Rezultatul exercitiului financiar pe ultimul an (2007) sa fie pozitiv
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani
2. Declaratie privind partea/partile din contract indeplinite de subcontractanti
3. Declaratie cu privire la efectivele medii anuale ale personalului
4. Fisa de experienta similara pentru serviciile care indeplinesc nivelul minim impus privind capacitatea tehnica
5. Se completeaza formularul cu subcontractantii si specializarea acestora iar daca nu exista se da o declaratie in acest sens
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Operatorul economic trebuie sa prezinte obligatoriu o asigurare de raspundere profesionala in valoare de minim 100000 euro2. Operatorul economic trebuie sa faca dovada indeplinirii in ultimii 3 ani a cel putin unui contract similar de prestari de servicii de proiectare cu valoare finala de minim 600000 lei fara T.V.A.(copie contract, pvr, recomandare de la beneficiar)3. Operatorul ec. trebuie sa faca dovada indeplinirii in ultimii 3 ani a cel putin unui contract similar de prestari servicii de proiectare faza S.F. privind supravegherea si monitorizarea video cu valoare finala de minim 80000 lei fara T.V.A. (COPIE CONTRACT, PVR, RECOMANDARE BENEFICIAR)4. O.e., sa faca dovada indeplinirii in ultimii 3 ani a cel putin unui contract similar de prestari servicii si consultanta in dezvoltare prin care s-a obtinut finantareas unui proiect in valoare de minim 500000 leiinclusiv T.V.A.(copie contract, pvr, recomandare beneficiar)5. O.e. sa faca dovada ca cel putin o persoana din echipa sa are atestat/certificat in vederea participarii la un curs pentru obtinerea de fonduri structurale6. Sa aiba implementat si certificat Sistemul de Management al Calitatii ISO 9001.200 pentru servicii de proiectare sau echivalentul lui7. Sa aiba implementat standardul de management de mediu ISO 14001.2004 pentru servicii de proiectare sau echivalentul lui
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere accelerata
Licitatia de proiecte pt Axa 1.1 a POR a inceput in dec 2008, necesitand demararea de urgenta a eleb doc teh pentru obt de fonduri nec elab S.F a Proiectului Teh si obt aviz nec
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 999
Nu se limiteaza numarulde participanti la etapa a doua a procedurii de atribuire
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.01.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.01.2009 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.01.2009 12:00
Locul: Primaria orasului Pantelimon, judetul Ilfov, str. Sf. Gheorghe, nr. 32
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sect. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310 46 41, Email: [email protected], Fax: 021 310 46 42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In cel mult 10 zile de la luarea la cunostinta de catre contestatorde un act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Prmaria oras Pantelimon
Adresa postala: Str. Sf. Gheorghe, nr. 32, jud. Ilfov, Localitatea: Oras Pantelimon, Cod postal: 077145, Romania, Tel.012 350 24 42, Email: [email protected], Fax: 021 350 24 44
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.12.2008 08:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer