Licitatie Publica - Reabilitare Vane plane P 3 x 4/21, amonte, culee 1 si 2, ecluza nr.1 Agigea
Anunt de participare (utilitati) numarul 83761/06.08.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA ADMINISTRATIA CANALELOR NAVIGABILE SA CONSTANTA
Adresa postala: STR.ECLUZEI AGIGEA NR.1, CONSTANTA, Localitatea: Agigea, Cod postal: 907015, Romania, Punct(e) de contact: SIRBU CAMELIA, Tel.0241702728, Email: [email protected], Fax: 0241737711, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Activitti portuare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reabilitare Vane plane P 3 x 4/21, amonte, culee 1 si 2, ecluza nr.1 Agigea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Ecluza AGIGEA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
A. Pentru restabilirea parametrilor constructivi si functionali prevazuti in documentatia de tehnica a vanelor plane, amonte-ecluza 1 AGIGEA este necesara executia urmatoarelor lucrari de reparatii:
a) reparatie constructie metalica vana: verificare a platelajului si a cordoanelor de sudura;
b) remedierea pieselor inglobate si inlocuirea garniturilor de etansare;
c) reparatia (reabilitarea) mecanismelor de rulare si ghidare: inlocuire bucsi cu rulmenti, inlocuire organe de asamblare, reabilitare dispozitive de amortizare;
d) reparatia instalatiei hidraulice exterioare si inlocuirea garniturilor servomotorului de actionare; inlocuirea aparaturii hidraulice defecte;
e) reparatie mecanisme de comanda si actionare directa limitator (electric si mecanic);
f) revizia instalatiei hidraulice interioare: inlocuirea solutiei de imbinare a tevilor la toata instalatia hidraulica, protectie anticorosiva;
g) refacerea protectiei anticorosive locale a confectiei metalice a vanei si a reperelor demontate sau inlocuite cu un sistem de protectie cu o durata de viata de cel putin 10 ani;
h) masuratori; probe si punere in functiune;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50000000-5 - Servicii de reparare si intretinere (Rev.2)
44212383-7-Porti de ecluze (Rev.2)
45442121-1-Lucrari de vopsire a structurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reabilitare Vane plane P 3 x 4/21, amonte, culee 1 si 2, ecluza nr.1 Agigea - 2 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 465, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
100 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de buna executie: 10% din valoarea contractului, Garantia de participare: 4700 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cazier fiscal pt.firma;Declaratie privind eligibilitatea;Certificate privind indeplinirea obligatiilor de plata locale si la bugetul consolidat;Certificat constatator;Declaratie Privind Neincadrarea In Prevederile Art.181;Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil la 31.12.2008 si 31.12.2007;Cifra medie de afaceri pe ultimii 3ani - 700.000 lei; Interogarea Centralei Incidentelor de Plati;Interogarea Centralei Riscurilor bancare; Declaratie pe propria raspundere ca nu figureaza in evidentele ANAF ca inactiv (conf. Cod fiscal Art.21 alin.4, lit.r).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani; Experienta similara-nivel minim - 370.000 lei; Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii; Lista privind utilajele, echipamente tehnice si mijloacele de transport inchiriate; Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului; Efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani; Standarde de asigurarea calitatii si de protectia mediului;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
11207 / 24.07.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.08.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.08.2009 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.08.2009 12:00
Locul: Sediul central CN ACN SA Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantul, imputernicit legal in scris, autorizat sa angajeze ofertantul in procedura de atribuire.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Str. Traian, Nr. 23, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0241/616003, Fax: 0241/616003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania Nationala Administratia Canalelor Navigabile SA Constanta - Oficiul Juridic
Adresa postala: Str.Ecluzei Agigea, nr.1, Localitatea: Constanta, Cod postal: 907015, Romania, Tel.0241/702700, Fax: 0241/737711
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.08.2009 15:44