Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REABILITARE ZONA PIETONALA CENTRALA SI ILUMINAT ARHITECTURAL IN MUNICIPIUL VASLUI


Anunt de participare numarul 115196/10.02.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL VASLUI
Adresa postala:  Strada Spiru Haret, nr. 2, Localitatea:  Vaslui, Cod postal:  730139, Romania, Punct(e) de contact:  Primaria Municipiului Vaslui, Tel. 0235-310999, In atentia:  Vasilescu Petronela, Email:  [email protected], Fax:  0235-315946, Adresa internet (URL):  www.primariavaslui.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REABILITARE ZONA PIETONALA CENTRALA SI ILUMINAT ARHITECTURAL IN MUNICIPIUL VASLUI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Vaslui
Codul NUTS: RO216 - Vaslui
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LUCRARI DE REABILITARE ZONA PIETONALA CENTRALA SI ILUMINAT ARHITECTURAL IN MUNICIPIUL VASLUI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233260-9 - Lucrari de constructii de cai de acces pentru pietoni (Rev.2)
31527200-8-Iluminat exterior (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
REABILITARE ZONA PIETONALA CENTRALA SI ILUMINAT ARHITECTURAL IN MUNICIPIUL VASLUI, CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 10, 250, 748RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se solicita garantie de participare in cuantum de 198000lei. Se solicita garantie de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
1.Fondul European de Dezvoltare Regionala2.Buget de stat3.Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate, Declaratie privind neincadrarea la art.181 din OUG 34/2006, Certificate Constatatoare privind indeplinireaobligatiilor de plata a taxelor si impozitelor catre stat si taxelor si impozitelor locale, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Certificat Constatator emis de ORC, Copie Certificat de inregistrare ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa informatii generale ofertant
-Copii ale bilanturilorcontabile prescurtate pe ultimii 3 ani, sau pe perioada de la infiintare daca aceasta este mai mica de 3 ani, vizate si inregistrate de organele competente, -Prezentareaunei scrisori debonitate bancara, sau alte instrumente financiare, care sa demonstreze ca ofertantul are disponibilitati financiare sau acces la linii de credite de cel putin 2.000.000 lei, pentru o perioada de 4 luni incepand cu data limita stabilita pentru depunerea ofertelor
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- valoarea pentrucifrade afacerianualape ultimii 3 ani incheiati, sau pe perioada de la infiintare daca aceasta perioada este mai mica de 3 ani, sa fie min.19.000.000 lei .-prezentarea asigurarii unei disponibilitati financiare pentru sustinerealucrarii in valoare de 2.000.000 lei o perioada de 4 luni incepand cu data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind utilajele de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, -Documente din care sa rezulte ca ofertantul detine statie de preparare betoane de ciment (daca este cazul).-Contract de furnizare betoane de ciment pentru cantitatea prevazuta in oferta (daca este cazul)-Documente din care sa rezulte ca furnizorul cu care s-a incheiat contract detine statie de preparare betoane de ciment (daca este cazul)-Documentele privind inchirierea pentru utilajele, mijloacele de transport etc. asigurate de la terti ? daca este cazul Documentele privind inchirierea trebuie sa precizeze ca utilajele, mijloacele de transport etc. respective se inchiriaza pentru executia acestei lucrari, pe toata perioada, pina la terminarea lucrarilor (daca este cazul)-Copia autorizatiei laboratorului si anexele cu profilele autorizate-Contractul de prestare/colaborare cu un laborator autorizat (daca este cazul)-Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani- Experienta similara- Declaratie privind asigurarea cu personal responsabil direct de indeplinirea contractului de lucrari- Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, Declaratii si acord subcontractare daca este cazul, ISO 9001 sau echivalent, ISO 14001 sau echivalent, OHSAS 18001 sau echivalent, Declaratie privind protectia muncii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
?Ofertantul trebuie sa dispuna de utilaje, mijloace de transport, instalatii, echipamente tehnice strict necesare- Ofertantul sa faca dovada ca detine in proprietate sau chirie pe perioada de executie a lucrarilor a urmatoarelor mijloace fixe: -1 PRB -autoutilitara specifica lucrului la inaltime in instalatii electrice de iluminat public-1 luminantmetru, -1 luxmetru?Ofertantul va face dovada ca poate asigura necesarul de betoane de ciment din statii proprii de preparare a betonului de ciment sau din contracte cu furnizori de betoane? Ofertantul va face dovada ca dispune de laborator gradul II (propriu sau cu contract de prestare/colaborare), autorizat pentru determinarile necesare la executia acestei lucrariOfertantii trebuie sa faca dovada faptului ca in ultimii 5 ani au incheiat contracte de lucrari publice similarein valoare minima de 9.000.000 lei fara TVA ? valoare ce se poate obtine din insumarea a maxim 3 (trei) contracte.?Copiidupa contractele de antrepriza sau Contractele de antrepriza si subantrepriza.?Procesele verbale de receptie la terminarea lucrarilor ? Recomandari din partea beneficiarului lucrarilor, privind modul de indeplinire a obligatiilor contractuale-Se solicita: 1 sef santier-prezentare CV;
- 1 responsabil tehnic cu executialucrarilor: CVsi copia dupa atestat;
- 1 responsabil cu controlul calitatii lucrarilor, atestat: CV si copia autorizatiei.- 10 electricieni gr. IIBatestat ANRE - 2 electricieni gr III atestat ANRE pentru care se solicita copii dupa atestatele ANRE.Declaratii de disponibilitate pentru personalul care nu este angajat permanent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
85%
Descriere: Componenta financiara
2.
Garantia lucrarii
15%
Descriere: maxim 40 luni
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.03.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.03.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.03.2011 10:30
Locul: Primaria Municipiului Vaslui - Birou Achiziti Publice
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor si observatori UCVAP daca este cazul
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013Axa prioritara 1 ?Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor ? poli urbani de crestere?Domeniul de interventie 1.1. ?Planuri integrate de dezvoltare urbana?Sub-domeniul: Centre urbane
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
Datorita volumului mare a fisierului: ?piese desenate?, respectiv a proiectului tehnic aferent lucrarii, autoritatea contractanta va pune la dispozitia oricarui operator economic interesat, pe CD-?Proiectul tehnic?, ca urmare a unei solicitari scrise in acest sens.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email:  [email protected], Fax:  021-3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Investiti Achizitii Publice
Adresa postala:  Strada Spiru Haret nr.2, Localitatea:  Vaslui, Cod postal:  730139, Romania, Tel. 0235-310999, Email:  [email protected], Fax:  0235-315946, Adresa internet (URL):  www.primariavaslui.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.02.2011 15:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer