Licitatie Publica - Reabilitare zona prin amenajare Pod Saracesti , Proiectul SV/1/1.1/CU/1/2/13 Cod SMIS 6770
Anunt de participare numarul 125988/14.07.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Slatina
Adresa postala: Slatina, strada mihail Kogalnicenu nr.1, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230080, Romania, Punct(e) de contact: DANIELA MOANTA, Tel. 0249/439377;407002, Email: [email protected], Fax: 0249/431708;439336, Adresa internet (URL): www.primariaslatina.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Administratie locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare zona prin amenajare Pod Saracesti , Proiectul SV/1/1.1/CU/1/2/13 Cod SMIS 6770
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: municipiul Slatina, pod Saracesti
Codul NUTS: RO414 - Olt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitare zona prin amenajare Pod Saracesti , Proiectul SV/1/1.1/CU/1/2/13 Cod SMIS 6770
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reabilitare zona prin amenajare Pod Saracesti , Proiectul SV/1/1.1/CU/1/2/13 Cod SMIS 6770
Valoarea estimata fara TVA: 3, 512, 669.45RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in suma de 70.000 lei. Garantia de buna executie 10% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Europene (Fondul European de Dezvoltare Regionala): 80, 35%, Buget de stat: 17, 65%, Buget Local: 2, 00%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Declaratia privind calitatea de participant la proceduraCertificat de participare la licitatie cu oferta independentaDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr.34/2006Certificat de atestare fiscala, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidatCertificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor locale pentru sediul principal si pentru toate punctele de lucru declarateCazier fiscal/certificat echivalent pentru persoane juridice straine?in conformitate cu H.G. 31 / 2003Cazier judiciar al societatii asa cum este precizat in Certificatul constatator emis de oficiul Registrului Comertului (sau echivalent)Cazier judiciar al administratorului/administratorilor societatii asa cum este precizat in Certificatul constatator emis de oficiul Registrului Comertului (sau certificat echivalent)Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelorCertificat de inregistrare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generalePrezentarea bilanturilor contabile de la finele anilor 2008, 2009 si 2010 vizate si inregistrate de organele competentePrezentarea balantelor contabile de la finele anilor 2008, 2009 si 2010Declaratie pe proprie raspundere precum ca, in cazul in care va fi desemnat castigator al procedurii de achizitie publica, va incheia inainte de semnarea contractului, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile ce ar putea apare privind lucrarile executate, utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele pe stoc, personalul propriu si reprezentantii imputerniciti sa verifice, sa testeze sau sa receptioneze lucrarile precum si daunele sau prejudiciile aduse catre terte persoane fizice sau juridiceInformatii privind accesul ofertantului la linii de credit sau disponibilitatea resurselor financiare necesare pentru executarea partiala a contractului - facilitati in suma de cel putin 1053000 lei pentru realizarea partiala a contractului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Operatorul economic trebuie sa faca dovada realizarii unei medii a cifrei de afaceri din cativitatea de constructii montaj pe ultimii 3 ani egala sau mai mare decat valoarea minima impusa, respectiv 6.500.000 lei. Nivelul indicatorului financiar lichiditatea generala calculat la anul 2010 sa fie de cel putin 99%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista princ.lucrari similare exec.in ultimii 5 ani.Decl.cu privire la personalul de conducere si efectivele medii anuale.Fisa de exp.similara pentru lucrarile care indeplinesc nivelul minim impus.Decl de securitate si sanatate in munca. Decl.de disp.pentru personalul folosit.Decl. privind personalul specializat de care dispune op.ec.in vederea indeplinirii contr.Lista cuprinzand personalul desemnat pentru executia lucrarii pe obiecte de activitate (1 inginer - functia de manager de proiect, 1 ing.constructor spec.Constructii Cai Ferate Drumuri si Poduri pentru functia de Sef de Santier, 1 ing.constructor spec.Constructii Hidrotehnice pentru functia de Sef de Santier, 1 RTE sau echivalentul acestuia, pentru lucrari de constructii rutiere, drumuri, piste de aviatie, poduri, tunele; 1 RTE sau echivalentul acestuia, pentru lucrari de const.si amenajari hidrotehnice;1 manager al sistemelor de managementul calitatii 1 manager al sistemelor de managementul mediului, Lista cuprinzand cantitatile de utilaje si echip.tehnice, inclusiv dotarile de care dispune (2 autobasculante cap.16 to, 3 autobasculante cap.mai mare de 20 to, o instalatie de forat coloane, 3 motopompe, 1 excavator brat minim 18m, 1 incarcator frontal 3, 2 mc, 1 macara 15 to autorizata ISCIR, 4 autobetoniere cap.9 mc, 2 echipamente tip buldoexcavator, 2 echip.vibrare beton, 1 autogleder, 2 autoutilitare transport persoane, 1 statie de producere betoane cu o cap.de minim 35 mc/h, minim o statie de producere mixturi asfaltice cu o cap. de min.100 t/h, 1 laborator de drumuri grad II). Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere ca in cazul in care va fi declarat castigatorul licitatiei isi va autoriza toate utilajele mai mari de 3, 5 to pe care la foloseste in derularea contractului pe intreaga durata de executie a lucrarii contractate in conformitate cu H.C.L.311/2010.Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere ca in cazul in care va fi declarat castigatorul licitatiei va incheia un contract pentru depozitarea molozului si materialelor reziduale in halda municipiului. Certificat ISO 9001, Certificat ISO 14001.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Indeplinirea de catre ofertant, in ultimii 5 ani, din maxim 2 contracte a unei experiente similare de executie lucrari de constructii poduri in valoare de minim 3.300.000 lei fara TVA. Indeplinirea de catre ofertant, in ultimii 5 ani, dintr-un singur contract finalizat a unei experiente similare de executie lucrari amenajari albie rau in valoare de minim 110000 lei fara TVA. Indeplinirea de catre ofertant, in ultimii 5 ani, dintr-un singur contract finalizat a unei experiente similare de executie lucrari amenajari spatii verzi in valoare de minim 37.000 lei fara TVA
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
55%
Descriere: Componenta financiara
2.
Proceduri de implementare a temelor orizontale aferente obiectului contractului
20%
Descriere: Componenta tehnica
3.
Planificarea executiei lucrarilor ce fac obiectul contractului, detaliat si corelat cu durata de executie ofertata
25%
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.07.2011 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.08.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.08.2011 11:00
Locul: Sediul Primariei municipiului Slatina
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si imputernictii operatorilor economici care depun oferte.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contract de finantare nr.1147/14.12.2010 Programul Operational Regional 2007-2013 Axa prioritara 1 Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor-poli de crestere Domeniul major de interventie1.1 Planuri integrate de dezvoltare urbana subdomeniul "Centre urbane"
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stravrapoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoanele vatamate pot sesiza CNSC in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic
Adresa postala: Slatina, str.Mihail Kogalniceanu, nr.1, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230080, Romania, Tel. 0249/407004
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.07.2011 10:56