Licitatie Publica - Reabilitarea , modernizarea , dotarea CSCCD TG CARBUNESTI
Anunt de intentie numarul 25822/13.12.2012
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Gorj
Adresa postala: TG-JIU, strada Ecaterina Teodoroiu, nr. 365 bis, jud. Gorj, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: 210108, Romania, Punct(e) de contact: DANIELA BORCAN, Tel. +40 253/222035, Email: [email protected], Fax: +40 253/222035
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Reabilitarea , modernizarea , dotareaCSCCD TG CARBUNESTI
II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor
Lucrari
Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: Tg Carbunesti, strada Trandafirilor, nr.33
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru
Nu
II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor
Lucrarile de constructii vizeaza: -reabilitari (termosistem, inlocuire tamplarie, schimbare instalatie electrica, termica, );
-modernizari(inlocuire invelitoare acoperis , inlocuire gresie, faianta, aplicare pardoseli calde, ;
-recompartimentari (amenajare spatii igienico-sanitare, etc ).
Valoarea estimata fara TVA: 1, 621, 147RON
Impartire in loturi
Nu
II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
45215215-7 - Lucrari de constructii de camine de copii (Rev.2)
II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 21.01.2013
Durata: 16 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8) Informatii suplimentare
Se vor executa lucrari la : Serviciul monitorizare, Centrul maternal, centru ingrijire zi, Centru primire si evaluare in regim de urgenta, Centrul de plasament de tip familial, Compartiment administrativ- contabilitate
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 3 ? Imbunatatireainfrastructurii sociale, Domeniul major de interventie 3.2. ? Reabilitarea / modernizarea / dezvoltarea si echiparea infrastructurii serviciilor sociale, Cod SMIS 16907
VI.2) Alte informatii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmuncii.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
10.12.2012 11:56