Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REABILITAREA RETELEI DE APA POTABILA IN LOCALITATEA ARDUSAT, RETEA DE CANALIZARE IN LOCALITATEA ARDUSAT SI MODERNIZARE STRAZI IN LOCALITATEA ARDUSAT , COMUNA ARDUSAT, JUDETUL MARAMURES


Anunt de participare numarul 85333/26.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Ardusat (Primaria)
Adresa postala: str. Principala, nr.30, Localitatea: Ardusat, Cod postal: 437005, Romania, Punct(e) de contact: Ioan Neagos, Tel.0262-265241, Email: [email protected], Fax: 0262-265242
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REABILITAREARETELEIDEAPAPOTABILAINLOCALITATEAARDUSAT, RETEA DE CANALIZAREIN LOCALITATEA ARDUSAT SI MODERNIZARESTRAZIIN LOCALITATEAARDUSAT , COMUNA ARDUSAT, JUDETUL MARAMURES
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: sediul autoritatii contractante
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiectare pentru retele de apa si canalizare . moderinizare strazi.
Denumire contract: servicii de proiectare faza PT, DDE, Documentatii pentru obtinerea Avizelor acorduirilor si a Autorizatiilor, inclusiv asistenta tehnica la obiectivul de investitii
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71000000-8-Servicii de arhitectura, de constructii, de inginerie si de inspectie (Rev.2)
71356200-0-Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Obiectul contractului cuprinde urmatoarele:
- proiect tehnic
- detalii de executie
- documentatii pentru obtinere avize , acorduri
- asistenta tehnica din partea proiectantului pe toata durata de executie a lucrarilor pentru fiecare din cele 3 actiuni ale proiectului integrat , adica:
-1. reabilitare retea de alimentare cu apa-2. retea de canalizare menajera si Statie de epurare
-3. modernizare strazi.
Suma maxima disponibila, adica237.602, 0 lei , nu poate fi depasita de ofertanti in ofertele financiare depuse ( motiv de excludere).
1. reabilitare retea de alimentare cu apa valoare estimata de 54.783 fara TVA; aceasta valoare nu poate fi depasita de catre ofertanti, motiv de excludere
-2. retea de canalizare menajera si Statie de epurare valoare estimata de 154.219 fara TVA; aceasta valoare nu poate fi depasita de catre ofertanti, motiv de excludere
-3. modernizare strazi. valoare estimata de 28.600 fara TVA; aceasta valoare nu poate fi depasita de catre ofertanti, motiv de excludere
Valoarea estimata fara TVA: 237, 602RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare 4500 ron, garantia de buna executie 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri nerambursabile,
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Prezentarea Certificatului de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriala pentru persoanele juridice din Romania in termen de valabilitatela data depunerii ofertelor1.PrezentareaCertificatului fiscal privind impozitele la stat sitaxele locale, pentru persoanele juridice din Romania in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor.1.Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertuluide pe langa Tribunalul teritorial, in termen de valabilitatela data depunerii ofertelor, Autorizatie de functionare / altele echivalente;
2.Ofertantul trebuie sa fie firma inregistrata si specializata pentru executarea unor astfel de servicii de proiectare, ( utilitati apa , canal , infrastructura rutiera).1.Certificatul de inregistrare emis de O.R.C.
In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilanturile contabile pe ultimii trei ani inregistrate la autoritatile competente - rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani .2006, 2007, 2008, respectiv bilantul contabil sau extrase contabile pe anii 2006, 2007, 2008.
2.Identificarea financiara. Daca ofertantul are conturi la mai multe banci va prezenta documentul de identificare financiara pentru fiecare banca in parte inclusiv Trezorerie Formularul 15.
3.Scrisoare de bonitate bancara;
- profitul net conform ultimului bilant contabil anual trebuie sa fie pozitiv (profitul pe ultimul an).
Cerinta obligatorie. Se poate demonstra prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului de ofertanti, in forma autentica.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani, trebuie sa fie de minim 450.000 lei (pe total in cazul societatilor mixte/ consortiilor/ asocierilor sau pentru o singura firma in cazul unui singur ofertant).conform Formularului 4.Oferantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ale documentelor solicitate mai sus, in limba romana.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completarea si prezentarea Formularului 10-lista principalelor prestatii de servicii executatein ultimii 3 ani, cu anexa formularul 10 bis.1.Se vor prezenta : proces verbal de predare-primire a documentatiei, Contractul si Recomandarea din partea beneficiarului.
2.Completarea si prezentarea Formularului 7 declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani,
3. Informatii referitoare la:
a) studiile pregatirea profesionala si calificarea (se anexeaza CV-uri conform formularului 8b) diplome, atestate, contracte de munca, copie dupa cartile de munca, inconformitate cu originalul pentru personalul de conducere si personalul responsabil de indeplinirea contractului,
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Firma care participa la licitatie ca singur ofertant sau subcontractantul/partenerul pentru elaborarea serviciilor de proiectare trebuie sa fi elaborat cel putin 3 proiecte similare (Formularul 9) pentru fiecare din cele 3 actiuni adica 1. alimentari cu apa; 2. canalizari si statii de epurare; 3. infrastructura rutiera drumuri; in ultimii 3 ani, a caror valoare insumata sa fie cel putin 150.000 lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.09.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.09.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
conform documentatiei de atribuire
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.09.2009 09:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea a Contestatiilor
Adresa postala: Str.STRAVOPOLEOS nr. 6 sector 3, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 030048, Romania, Tel.021-3104641, Fax: 021- 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala: P-ta Stefan Cel Mare nr.1, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.: 0264-593865, Fax: 0264-592322
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.08.2009 13:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer