Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitarea si intretinerea cu caracter permanent a suprafetelor carosabile din cartierul Micro 16 din municipiul Satu Mare


Concesionare numarul 1440/30.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Satu Mare
Adresa postala: P-ta 25 Octombrie nr.1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440026, Romania, Punct(e) de contact: ing. Munteanu Gheorghe, Tel.0261 807512, Email: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 0261 807510, Adresa internet (URL): http: //www.satu-mare.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
Reabilitareasiintretinerea cucaracterpermanent asuprafetelorcarosabiledincartierulMicro16 dinmunicipiulSatuMare
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Cartierul Micro 16 din municipiul Satu Mare
Codul NUTS: RO115 - Satu Mare
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
Concesionarea lucrarilor de reabilitaresiintretinere cucaracterpermanent asuprafetelorcarosabiledincartierulMicro16 dinmunicipiulSatuMare.
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
45233140-2-Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
Conform Caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 3, 012, 221.03 Moneda: EUR
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 actualizata; 2.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 actualizata; 3.Declaratia privind calitatea de participant la procedura; 4. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor sa taxelor catre bugetul local si bugetul de stat; 5.Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate: - Lucrari de constructii a drumurilor si autostrazilor, saupentru persoane juridice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident si documente din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate - Lucrari de constructii a drumurilor si autostrazilor.
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilantul contabil la 31.12.2009, vizat si inregistrat de organele competente.Pentru persoane juridice straine se accepta orice act doveditor privind situatia financiara si capacitatea de a sustine investitia, eliberat de organele competente din tara de origine a operatorului economic.2. Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie mai mare de 11.000.000 lei (curs de referinta/echivalenta LEI-EURO: 1EURO = 4, 2LEI);3. Dovada asigurarii resurselor financiare pentru realizarea executiei lucrarilor de reabilitare de minim 11.000.000 lei (curs de referinta/echivalenta LEI-EURO: 1EURO = 4, 2LEI);4.Prezentarea cash flow pe ultimii 2 ani precum si a cash flow-ului estimativ pentru perioada executarii lucrarilor de reabilitare aferente Etapei I a proiectului.
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Certificarea ISO 9001:2001 sau echivalent;2. Dovada privind conformarea cu Standardul AJA QMK 01:2009 Schema QMark pentru certificare in domeniul constructiilor si domenii conexe sau un alt standard echivalent;3.Experienta similara, lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;4.Se solicita prezentarea unui tabel, cu lucrare/lucrarii similare de intretinere a drumurilor (cod CPV 45233141-9) si/sau lucrare/lucrari de drumuri ( cod CPV 45233140-2) in valoare totala de cel putin 5.000.000 lei, fara TVA (curs de referinta/echivalenta LEI-EURO: 1EURO = 4, 2LEI);5. Resurse tehnice. Ofertantul va asigura urmatoarele utilaje: a.) autovehicule pentru transport muncitori, materiale si scule;b.) autobasculante 6, 5-20 t;c.) compactoare;d.) compactoare vibratoare;e.) vibrofinisoare;f.) autogredere;g.) repartizatoare mixturi;h.) utilaje de frezare;i.) utilaje multifunctionale, cu toate echipamentele specifice pentru activitatea de intretinere;6. Resurse umane. Ofertantul va asisura: a) un responsabil tehnic cu executia, care sa fie atestat in domeniul lucrarilor de drumuri II.b) un sef de santier inginer constructor drumuri.c) sef punct de lucru inginer sau maistru constructor drumuri.7. Informatii privind subcontractantii.
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
1. Valoarea platilor lunare in euro pe care Concedentul le va plati Concesionarului, P(n) - 80%2. Durata de realizare, in luni, a lucrarilor de reabilitare cuprinse in etapa I, T(n) - 20%
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 27.05.2010 Ora: 09:30
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
IV.3) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.2) Informatii suplimentare
Perioada de valabilitate a ofertelor: 120 zile. Adresa la care se depun ofertele: Primaria municipiulul Satu Mare - Registratura, P-ta 25 Octombrie nr. 1, 440026 Satu Mare. Data, orasi locul deschiderii ofertelor: 27.05.2010, ora 10:30, Primaria municipiului Satu Mare - Sala de licitatii, P-ta 25 Octombrie, nr. 1, Satu Mare. Garantia de participare: 50.000 Lei (curs de referinta/echivalenta LEI-EURO: 1EURO = 4, 2LEI);Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da, reprezentanti ai ofertantilor cu imputernicire.Documentatia de atribuire este publicata in format electronic SEAP impreuna cu prezentul anunt de concesionare.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea: 030084, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Satu Mare
Adresa postala: Str. Mihai Viteazu nr. 8, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440037, Romania, Tel.0261 716375, Email: [email protected], Fax: 0261 710501, 0261 713760
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor:
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
Primaria municipiului Satu Mare
Adresa postala: P-ta 25 Octombrie nr. 1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440026, Romania, Tel.0261 807542, Email: [email protected], Fax: 0261 807510, Adresa internet (URL): www.satu-mare.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
30.03.2010 09:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer