Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REABILITAREA ANSAMBLULUI DE CLADIRI SI ECHIPAREA INFRASTRUCTURII EDUCATIONALE A COLEGIULUI NATIONAL DECEBAL, DEVA


Anunt de participare numarul 105140/02.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Deva
Adresa postala:  Piata Unirii nr. 4, Localitatea:  Deva, Cod postal:  330152, Romania, Punct(e) de contact:  Mircia Muntean, Tel. 0254/213435, Email:  [email protected], Fax:  0254/226176, Adresa internet (URL):  www.primariadeva.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REABILITAREA ANSAMBLULUI DE CLADIRI SI ECHIPAREA INFRASTRUCTURII EDUCATIONALE A COLEGIULUI NATIONAL DECEBAL, DEVA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Colegiul national Decebal din mun. Deva
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executarea lucrarilor pentru REABILITAREA ANSAMBLULUI DE CLADIRI SI ECHIPAREA INFRASTRUCTURII EDUCATIONALE A COLEGIULUI NATIONAL DECEBAL, DEVA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
45214200-2-Lucrari de constructii de institutii scolare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executie de lucrari
Valoarea estimata fara TVA: 6, 344, 737RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
19 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare de 126890 lei si garantia de buna executie de 10% fara TVA din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene - MDRT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, Certificat de inregistrare, cerficat privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat, certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale;copia dupa bilant contabil pe anii 2007, 2008, 2009; lichiditate generala pe anul 2009 minim 100%;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009), sa fie mai mare sau egala cu? 12.689.000, 00 lei;Profitul operational trebuie sa fie pozitiv cel putin pe anul 2009, pentru fiecare operator economic participant la procedura in nume propriu, sau in cazul unei asocieripentru fiecare asociat
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autoriz.elib.de Min.Cult.si Cultelor privind inscrierea in Reg. agentilor ec. autoriz. sa desf. activ. (executie) in dom. monum. istorice.Declaratie privind lista principalelor lucrariexecutate in ultimii 5 ani.Experienta similara pentru executie.Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere.Declaratia cuprinzand persoanele responsabilepentruexecutia lucrarilor.Declaratie cuprinzand personalul muncitor de specialitate.Lista cuprinzand cantitatile de utilaje si echipamente tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari inclusiv dotarile de care dispune ( in dotare proprie, prin inchiriere sau contract decomodat) pentru indeplinirea contractului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
ofertantul va prezenta obligatoriu dovada executarii in ultimii 5 ani aminim 1 (unul) contract de executie lucrari de aceeasi natura si complexitate cu cel care face obiectul prezentului contract, in valoare de minim 4.700.000, 00 lei, fara TVA.un Sef de santier in domeniul constructiilorcu o vechime 5 ani.-un Responsabil tehnic cu executia (RTE) in domeniul constructiilor civile cu o vechime 5 ani.- un Responsabil cu controlul tehnic de calitate (CQ) in domeniul constructiilor civile cu o vechime 5 ani.- un Responsabil instalatii in domeniul instalatiilor tehnico edilitare cu o vechime de 5 ani.- un Responsabil instalatii in domeniul instalatiilor electrice cu o vechime de 5 ani.- un Responsabil autorizat in monumente istorice.- un Responsabli in materie de sanatate si securitate in muncaminim 20 de muncitori calificati in meseriile pentru indeplinirea contractului, angajati cu contract individul de munca sau contract de colaborare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
A se vedea Cap.IV 2) Informatii aditionale despre licitatia electronica din Fisa de date din Doc. de atrib
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.08.2010 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.08.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.08.2010 12:00
Locul: Primaria Municipiului Deva, str. Piata Unirii nr.4, Sala de sedinte, et 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
la sedinta de deschidere a ofertelor vor participa imputernicitii sau reprezentantii legali ai ofertantilor si membrii comisiei de evaluare a ofertelor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007 ? 2013- Axa prioritara 3, Domeniul major de interventie 3.4 , Reabilitarea / modernizarea / dezvoltarea si echiparea infrastructurii educationale preuniversitare, universitare si ainfrastructurii pentru formare profesionala continua.
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +4(021)3104641, Email:  [email protected], Fax:  +4(021)3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL HUNEDOARA
Adresa postala:  Str. 1. Decembrie , nr. 35, ,Localitatea:  Deva, Cod postal:  330025, Romania, Tel. 0254 - 211574, Fax:  0254 - 216333, Adresa internet (URL):  www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Municipiul Deva
Adresa postala:  Piata unirii nr. 4, Cam 17, Localitatea:  Deva, Cod postal:  330152, Romania, Tel. 0254 233800, Fax:  0254 233800
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.07.2010 14:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer