Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitarea ansamblului de constructii din cadrul Grupului Scolar Ovid Densusinu Calan


Anunt de participare numarul 33730/25.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL CALAN
Adresa postala: strada Garii, nr.1, oras Calan, jud Hunedoara, Localitatea: Calan, Cod postal: 335300, Romania, Punct(e) de contact: Petru Stanciu, Tel.0254730223, In atentia: Serviciului Urbanism, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0254732954, Adresa internet (URL): www.calan.info.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitarea ansamblului de constructii din cadrul Grupului Scolar Ovid Densusinu Calan
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Grupul Scolar Ovid Densusinu Calan, strada Ovid Densusianu , nr 5, oras Calan, jud Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitarea ansamblului de constructii din cadrul Grupului Scolar Ovid Densusinu Calan(Scoala corp A, Scoala corp B, Ateliere, Cantina, Camin, Sala de Sport, )
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214000-0 - Lucrari de constructii de institutii de invatamant si centre de cercetare (Rev.1)
45260000-7-Lucrari de acoperire si alte lucrari speciale de constructii (Rev.1)
45300000-0-Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.1)
45400000-1-Lucrari de finisare a constructiilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reabilitarea ansamblului de constructii din cadrul Grupului Scolar Ovid Densusinu Calan(Scoala corp A, Scoala corp B, Ateliere, Cantina, Camin, Sala de Sport, )Ofertanti vor depune oferta pentru executarea intregii lucrarii
Valoarea estimata fara TVA: 1, 257, 430EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare la licitatie este de 80000 lei se va achita in contulindicat in documentatia de atribuire, garantia de buna executie in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a Contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local prin transferuri de la Ministerul Educatiei, Cercetarii si Tineretului , HG 454 din 16 mai 2007
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o oferta comuna, asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
oferta depusa de companiipartenere la doua sau mai multe firme trebuie safie semnata intr-un mod care obliga legal toti partenerii, unul din ei trebuie numit conducatatorresponsabil de contract, toti partenerii trebuie sa ramana asociati pe durata de realizare a contractului
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
conform art 181 din OUG 34 autoritatea contractantaare dreptul de a excludeorice oferta pentru operatori economici: a)in stare de faliment, ori lichidare, afacerile ii sunt condusede un administrator judiciar , sau activitatile sale comerciale sunt suspendate ori fac obiectulunui aranjament cu creditorii sau este intr-o situatie similara cu cele anterioare ; b)fac obiectul unei proceduri legale pentru declararea insa in una din situatiile prevazute la litera a); nu sa-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor , taxelorsi contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conf. cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care e stabilit;d) a fost condamnat in ultimi 3 aniprin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pt. comiterea unei greseli in materie profesionala; e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatii solicitate de catre autoritate contractanta, in legatura cu situatia proprie aferenta cazurilor prervazute la lit a)-d)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
.Fise de informatii generale - Formular 21
2. Bilanturile contabile din anii: 2004, 2005 si 2006 vizate de organele competente in domeniu.3. Informatii privind situatia financiara pentru ani 2004, 2005, 2006- Formular 23
Cifra medie de afaceri pe ultimi 3 ani s[ fie de minim 14.000.000 lei
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a)lichiditate generala (active circulante/datorii curente X 100)> 100%b)solvabilitate patrimoniala (capital propriu/ total pasdiv X 100 )>30%Lichiditatea si solvabilitatea se vor calcula dupa datele de bilant la 31.12.2006
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular 12C
2. Declaratie privind lista principalelor lucrarii executate in ultimi 5 ani -formular 12F
3. Fisa de informatii privind expierenta similaraFormular 22
4. Declaratie privind utilajele, instalatiile , echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic -Formular 12H
5. Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si alcadrelor de conducere pe ultimi 3 ani- Formular 12I preyentarea dosarului privind sistemul propriu de conducere si asigurarea calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
In conformitate cuart 77 din HG 925 /2006 nu este permisa completarea nici unui document lipsa la deschiderea ofertelor, In conformitate cu HG 925 /2006 art 36, lit b este consuiderata oferta inacceptabila, oferta care nu indeplineste cerintele minime de calificare prevazute in documentatia de atribuire
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.10.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 700 RON
Conditii si modalitate de plata: Documentatia de atribuire se achita in numerar la casieria Primariei Orasului Calan, strada Garii, nr. 1, Calan, jud Hunedoara
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.10.2007 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.10.2007 10:00
Locul: Sala de sedinte a Consiliului Local din cadrul Primariei Orasului Calan, jud Hunedoara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor, cu delegatie, act de identitate, si imputernicire.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoles , nr 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
oficiul juridic Primaria Oras Calan
Adresa postala: strada Garii nr 1, Localitatea: Calan, Cod postal: 335300, Romania, Tel.0254.730.223, Email: [email protected], Fax: 0254.732.954
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.09.2007 20:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer