Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REABILITAREA ARTEREI PRINCIPALE: DRUM CATRE ACCELERAREA PULSULUI ECONOMIC BUHUSEAN, cod SMIS 1026


Anunt de participare numarul 76088/23.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL BUHUSI
Adresa postala: STR. REPUBLICII, NR.5, Localitatea: Buhusi, Cod postal: 605100, Romania, Punct(e) de contact: GHEORGHE-DANIEL OPREA, Tel.0234261631, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0234261220, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REABILITAREA ARTEREI PRINCIPALE: DRUM CATRE ACCELERAREA PULSULUI ECONOMIC BUHUSEAN, cod SMIS 1026
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Str. Republicii, str. Tineretului, str. Voioaga, str. Siretului din orasul Buhusi, judetul Bacau, Romania
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitarea si modernizarea a 2, 12 km din reteaua stradala a orasului Buhusi, precum si modernizarea/reabilitarea retelelor de utilitati din corpul drumului.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
44161200-8-Canalizari de apa (Rev.2)
44162500-8-Conducte de apa potabila (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de drumuri - 2, 12 km (Terasamente, eliberare amplasament; Suprastructura si trotuare; Ridicare la cota camine si aerisiri gaze; Plantatii si insamantari pamant vegetal; Siguranta circulatiei; Amenajari pentru persoane cu dizabilitati; Realizarea acceselor in curti; Parcari), Consolidari (Reparatii scari exterioare; Camasuire zid sprijin), Lucrari canalizare pluviala (Lucrari canalizare pluviala Str. Republicii, Str. Tineretului, Voioaga si Siretului) si Modernizare conducta apa potabila (Modernizare conducta apa potabila Strada Republicii, Strada Tineretului, Vaioaga si Siretului)
Valoarea estimata fara TVA: 6, 840, 280RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 133.471 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local de venituri si cheltuieli a orasului Buhusi, Fondul European de Dezvoltare Regionala (FEDR) si Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contractant, Asociatie legalizata sau Contractant cu subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta 34/2006; Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata la Bugetul de stat si la cel local; Declaratie privind calitatea de participant la procedura ; Certificat Constatator si Certificat Unic de Inregistrare emise de Oficiul National al Registrului Comertului;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale; Bilanturile contabile anuale, anexele la acestea si balantele de verificare contabile pentru anii 2006, 2007 si 2008 vizate de Administratia financiara;
Certificat de indicatori emis de Administratia Financiara; Scrisori de bonitate din partea bancilor
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
media cifrei de afaceri pe ultimii trei ani fiind de minim 20.320.650 lei; - Solvabilitatea patrimoniala pentru anul financiar 2008 >= cu 30% ;media profitului anual pe ultimii trei anipozitiva; Lichiditatea efectiva (imediata)pentru anul financiar 2008 >=cu 100%; accesul la facilitatile de credit in suma de 1.016.032, 5 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Centralizator privind experienta similara; Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5ani; Fisa de informatii privind experienta similara; Istoricul litigiilor; Informatii privind programarea lucrarilor; Informatii privind subcontractantii; Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora; Asigurarea calitatii; Asigurarea respectarii protectiei mediului; Asigurarea securitatii muncii; Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari; declaratie privind personalul angajat in indeplinirea acestui contract; Informatii privind asociatii;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
minim trei contracte de lucrari pecategoria de lucrari care face obiectul procedurii de achizitie publica; Contract/Contracte de lucrari care sa acopere anii2004-2008; Valoarea unui contract mai mare de 1.016.032, 5lei; Experienta in activitati cheie: Lucrari de drumuri, Consolidari, Lucrari canalizare pluviala, Modernizare conducta apa potabila.SR EN ISO 9001; ISO 14001;Acord preliminar de asociere
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pret
75%
Descriere:
2.
Garantie Lucrare
25%
Descriere: Perioada de garantie oferita pentru lucrare
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.05.2009 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.05.2009 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.05.2009 10:00
Locul: sediul Primariei Buhusi, str. Republicii, nr. 5, etaj 1, camera 2, oras Buhusi, Judet Bacau
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor si Reprezentantii ofertantilor (se vor legitima conform Fisei de date a achizitiei)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013Axa Prioritara 2 Imbunatatirea infrastructurii de transport regionale si localeDomeniul major de interventie 2.1 Reabilitarea si modernizarea retelei de drumuri judetene, strazi urbane inclusive constructia/reabilitarea soselelor de centura
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4(021)3104641, Email: [email protected], Fax: + 4 (021) 3104642, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta, in conditiile OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul unui act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.04.2009 14:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer