Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REABILITAREA CAMINULUI COLEGIUL TEHNIC DIMITRIE LEONIDA IASI


Anunt de participare numarul 33747/25.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COLEGIUL TEHNIC "DIMITRIE LEONIDA"
Adresa postala: Bld Socola, Nr. 188-190, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700268, Romania, Punct(e) de contact: Mihaela Cadis, Tel.0232430325, Email: [email protected], Fax: 0232233682, Adresa internet (URL): http: //ctdl.is.edu.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REABILITAREA CAMINULUI COLEGIUL TEHNIC DIMITRIE LEONIDA IASI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: MUN. IASI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor contracta lucrarile de reabilitare a cladirii caminului care vor cuprinde: consolidarea structurii, recompartimentarea interioara pentru crearea de grupuri sanitare la fiecare camera, construirea unei sarpante din lemn peste acoperisul terasa , imbunatarirea proprietatilor termice ale anvelopei.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vor contracta lucrarile de reabilitare a cladirii caminului care vor cuprinde: consolidarea structurii, recompartimentarea interioara pentru crearea de grupuri sanitare la fiecare camera, construirea unei sarpante din lemn peste acoperisul terasa , imbunatarirea proprietatilor termice ale anvelopei.
Valoarea estimata fara TVA: intre 6, 500, 000 si 7, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 35.000 lei Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din valoarea contractului de lucrari.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Autoritatea contractanta solicita ca asocierea sa fie legalizata, in cazul in care oferta comuna a unui grup de operatori economici este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea conf. art. 180 si 181Declaratie pe proprie raspundere, ca ofertantul nu se afla in nici una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr.34/2006, completata in conformitate cu formularul A aflat in Sectiunea III(in original).2. Declaratie pe proprie raspundere, privind eligibilitatea, ofertantului ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006, completata in conformitate cu formularul B aflat in Sectiunea III(in original).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta informatii cu privire la: - informatii generale privind societatea, conf. Formularului B3 din Sectiunea III
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
. Ofertantul va demonstra existenta unei cifre medii de afaceri pe ultimii 3 ani de minim 25.000.000 lei. Ofertantul va prezenta copii ale bilantului contabil al societatii la data de 31.12.2004, 2005 si 2006 vizat si inregistrat de catre organele competente Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta pentru indeplinirea contractului de catre o alta persoana, in conditiile prevazute de art.186 din OUG nr.34/2006
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta informatii cu privire la: 1. Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani insotita de certificari de buna executie.2 - fisa de informatii privind experienta similara3. Declaratie care contine informatii privind studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului4. Declaratie care contine informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere din ultimii 3 ani.5. Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si alte mijloace fixe specificate si in caietele de sarcini, pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului6. Declaratie privind partea/partile din contract care urmeaza sa fie indeplinite de catre subcontractanti si specializarea acestora7. Standarde de asigurare a calitatii:
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va face dovada indeplirii si finalizarii in ultimii 5 ani a unui contract sau maxim 3(trei) contracte de lucrari similare (cladiri sau reabilitare cladiri) cu o valoare totala egala sau mai mare de 7.094.430 lei (fara TVA) reprezentand 2.100.000 EURO, la cursul mediu al pietei valutare, calculat de Banca Nationala a Romaniei, de 3, 3783 lei/Euro din data de 18.09.2007, data premergatoare transmiterii anuntului de participare spre publicare in SEAP;. Ofertantul va aprezenta dovada detinerii a cel putin : un set schela cu suprafata de 640 mp se va prezenta certificat de atestare a implementarii sistemului calitatii conform SR EN si ISO 9001:2001, valabil pentru activitatea de constructii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.10.2007 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.10.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.10.2007 11:00
Locul: SEDIUL COLEGIULUI TEHNIC DIMITRIE LEONIDA IASI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantul are dreptul sa participe la deschiderea ofertelor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, COD POSTAL 030084, BUCURESTI, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic Primaria Municipiului Iasi
Adresa postala: Bld. Stefan cel Mare si Sfant, Nr. 11, Iasi, Localitatea: IASI, Cod postal: 700064, Romania, Adresa internet (URL): http: //www.primaria-iasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.09.2007 09:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer