Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitarea caminului studentesc al U.N. Arte - Occidentului 18


Anunt de participare numarul 28146/15.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea Nationala de Arte Bucuresti
Adresa postala: Strada General Budisteanu Nr. 19 Sectorul 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010773, Romania, Punct(e) de contact: Tache Stanciu, Tel.3147331, In atentia: Tache Stanciu, Email: [email protected], Fax: 3147331, Adresa internet (URL): www.unarte.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie de invatamant superior
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitarea caminului studentesc al U.N. Arte - Occidentului 18
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Strada Occidentului nr. 18 - sectorul 1, BUCURESTI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Refacerea hidroizolatiei, instalatiei de incalzire, fatadei, etc.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.1)
45260000-7-Lucrari de acoperire si alte lucrari speciale de constructii (Rev.1)
45300000-0-Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.1)
45453000-7-Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
fisele cu cantitatile de lucrari sunt disponibile in caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare - 2% din valoarea estimatata, fara TVA (30000 RON)garantie de buna executie - 5% din valoarea fara TVA a contractului - prin retineri succesive la fiecare situatie de plata
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare: bugetul de statPlata: ordin de plata prin Trezoreria Statului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere / subcontract conform art. 44; 45 din OUG 34 / 2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa de informatii generale- Declaratie privind eligibilitatea- Declaratie privind neincadrarea la prevederile art. 181- Certificat fiscal- Certificat constatator
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declararea cifrei de afaceri pe ultimii 5 ani;
- declaratii privind cifra de afaceri globala si cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului intr-o perioada anterioara, care vizeaza activitatea din ultimii cinci ani- ultima balanta de verificare- ultimul bilant contabil- Lista principalelor lucrari executate in ultimii cinci ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
pentru a preveni incheierea contractului cu o societate care poate ajunge in incapacitate de plata a furnizorilor sai si implicit in incapacitate de a-si indeplini obligatiile contractuale cerinta minima pentru cifra de afaceri este de 15.000.000 ron
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind personalul angajat- Declaratie privind utilajele din dotare- ISO 9001 managementul calitatii- ISO 14001 managementul mediului- Dosar de prezentare a sistemului propriu de conducere si de asigurare a calitatii serviciilor si lucrarilor adaptat pentru lucrarea de fata.- Ofertantul va face dovada personalului angajat pentru: RTE si CQ
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- se va anexa declaratiei privind personalul, copie de pe ultimul stat de plata vizat de I.T.M. (inspectoratul teritorial de munca)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pret
70%
Descriere:
2.
Termen de executie
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
9
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.09.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Pata documentatiei se face in numerar la casieria U.N.Arte, sau prin virament in contul RO93 TREZ 7015 0460 1X00 0419 - trezoreria sectorului 2
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.09.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.09.2007 10:30
Locul: Sediul U.N.Arte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Fiecare firma poate delega o persoana pentru a participa la deschiderea ofertelor - participantii vor avea imputerniciri scrise din partea reprezentantilor autorizati, conform formularului 12 C
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos nr. 6, sectorul 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 / 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 / 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic din cadrul Universitatii Nationale de Arte
Adresa postala: Str. General Budisteanu nr. 19 sectorul 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010773, Romania, Tel.021 / 310.39.79, Fax: 021 / 310.39.79, Adresa internet (URL): www.unarte.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.08.2007 08:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer