Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitarea Centrului Istoric Vechi Servicii de consultanta, asistenta tehnica si supervizarea lucrarilor


Anunt de participare numarul 86221/11.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL ARAD
Adresa postala: B-DUL REVOLUTIEI NR. 75, Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania, Punct(e) de contact: LUCIAN HATEGAN, Tel.0257281850, 0257270098, In atentia: Razvan Popa, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0257253842, 0257270098, Adresa internet (URL): www.primariaarad.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Primaria Municipiului Arad
Adresa postala: B-dul Revolutiei nr. 75, Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Investitii, Tel.0257/281850 int 108, In atentia: Razvan Popa, Fax: 0257/284744, Adresa internet (URL): www.primariaarad.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Primaria Municipiului Arad
Adresa postala: B-dul Revolutiei nr. 75, Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Investitii, Tel.0257/281850 int 142, In atentia: Marian Teodor, Fax: 0257/284744, Adresa internet (URL): www.primariaarad.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Primaria Municipiului Arad
Adresa postala: B-dul Revolutiei nr. 75, Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania, Punct(e) de contact: camera 5 Registratura generala, Tel.0257/281850 int 142, In atentia: Marian Teodor, Fax: 0257/284744, Adresa internet (URL): www.primariaarad.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitarea Centrului Istoric Vechi Servicii de consultanta, asistenta tehnica si supervizarea lucrarilor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Municipiul Arad
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestari de serviciiLotul I Reabilitarea Centrului Istoric Vechi al Municipiului Arad
Prestari de serviciiLotul II Reabilitarea liniilor de tramvai pe traseul Piata Sarbeasca Piata Romana si pe Podul Traian (lucrare adiacenta proiectului Reabilitarea Centrului Istoric Vechi al Municipiului Arad)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71327000-6 - Servicii de proiectare a structurilor portante (Rev.2)
71356200-0-Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
72224000-1-Servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
II.2.1.a) Lotul I Reabilitarea Centrului Istoric Vechi al Municipiului Arad
Servicii de proiectare a structurilor portante si descarcare arheologica
-reactualizare detalii de executie la Podul Traian din Municipiul Arad : Lungime =185, 4m latime pod=8, 05 m
-reactualizarea detaliilor de executie pentru cladirea Preparandiei: Sd = 393 mp
-descarcare arheologica a sapaturilor Valoarea fara TVA a serviciilor: 1.386.788 Ron
Servicii de supervizare a lucrarilor de executie pentru :
-Reabilitarea Podului Traian: L=185, 40 m, l=8, 05 m
-Reabilitarea cladirii Preparandiei: Sd= 393 mp
-Reabilitare drumuri urbane: S = 64.306 mp
-Retele de alimentare cu apa: L =2.693 m
-Retele de canalizare menajera: L =3.801 m
-Retele de canalizare pluviala: L =3.664 m
Valoarea fara TVA a serviciilor 1.974.102 Ron
Total valoarea serviciilor 3.360.890 Ron
II.2.1.b) Lotul II Reabilitarea liniilor de tramvai pe traseul Piata Sarbeasca Piata Romana si pe Podul Traian (lucrare adiacenta proiectului Reabilitarea Centrului Istoric Vechi al Municipiului Arad)
Servicii de supervizare a lucrarilor de executie pentru
-Reabilitare cale de rulare linii de tramvai L = - 2, 20 Km cale simpla
-Reabilitare retea de contact L = - 1, 80 km
-Cabluri de curent continuuL = 0, 80 Km
-Retea de iluminat stradal L = 2, 43 km
-Retea de telefonie L = 6, 80 km
-Retea cablu TV L = 7, 17 km
-Canalizatie PVC G L = 31, 80 km
Valoarea fara TVA a serviciilor 425.296 RonTotal LOT I + LOT II3.786.186 ron
Valoarea estimata fara TVA: 3, 786, 186RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
42 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de buna executie a serviciilor: 5 % dinvaloarea fara TVA a contractelorGarantia de participare la licitatie :75.700 Ron
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare nerambursabila din FEDER Finantare nerambursabila de la bugetul nationalFinantare din bugetul general al municipiului Arad
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere si acord (acorduri) de subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea conform art.180
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181
- Certificate cu privire la indeplinirea obligatiilor exigibile privind plata impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si bugetul local
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasaca ofertantul are ca obiect de activitate prestarea serviciilor care fac obiectul contractului
- Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional (traducere autorizata in limba romana) in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in cazul persoanelor juridice sau fizice straine.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Prezentarea Formularului B2 Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2006, 2007 si 2008) - realizarea unei cifre medii de afaceri in ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) de minim: 7.500.000 lei din activitatea care face obiectul contractelor , din care : Lotul I 6.650.000 Ron Lotul II 850.000 Ron
- rezultatul anual net al exercitiului (profitul net) al ofertantului pentru fiecare din ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) trebuie sa fie pozitiv
- certificat de audit care sa ateste veridicitatea datelor din formular (certificarea cifrei de afaceri se poate face de catre orice persoana atestata, inclusiv de catre un auditor independent)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, -Experienta similara - Completare formular 12E
-copii dupa contractul de prestari servicii
-recomandari din partea autoritatii contractante
Resurse umane (tehnice) - Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite privind serviciile de consultanta/asistenta tehnica (de ex. AMCOR, ROCA, ARIC, FIDIC, APDP, EFCA, etc.)
- Obligatia prezentarii declaratiei referitoare la efectivele medii anuale a personalului angajat si cadrelor de conducere in ultimii 3 ani formular 12I
- Obligativitatea prezentarii listei echipei de experti pentru indeplinirea contractelor (minim 15 experti) dupa cum urmeaza :
Lotul I - supervizare
- Lider de echipa - Diriginte de santier drumuri
- Diriginte de santier poduri- Diriginte de santier constructii civile - Diriginte de santier retele edilitare (apa-canal)- Diriginte de santier produse in constructii- Responsabil tehnic cu controlul de calitate - Inginer cantitati - Expert pentru verificarea masurilor de securitate si sanatate in munca pe santiere - reactualizarea si adaptarea detaliilor de executie la lucrarile de demontare ale suprastructurii podului + reactualizarea si adaptarea detaliilor de executie la lucrarile de desfacere a elementelor de zidarie la Cladirea Preparandiei + descarcarea arheologica
- Proiectant poduri metalice- Arhitect specialist in monumente istorice, autorizat- Arhitect specialist in iluminatul arhitectural- Specialist Descarcare ArheologicaLotul II
- Diriginte de santier cai ferate (tramvai)- Inginer electromecanic autorizat pentru joasa tensiune fir de contact cai ferate linie de tramvai
- Obligativitatea prezentarii CV-urilor conf. Anexei II, Caietul de Sarcini, copiilor dupa diplomele de studii si specializari
- certificatSR EN ISO 9001 sau echivalent
- certificat ISO 14001 sau echivalent
- certificat OHSAS 18001 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima: derularea in ultimii 3 ani a cel putin 3 contracte de asistenta tehnica (contracte finalizate), proiecte ce au fost finantate din fonduri europene si/sau internationale valoarea cumulata a celor 3 contracte sa fie de minim 1.913.000 Ron, din care: Lotul I 1.700.000 Ron - Lotul II 213.000 Ron
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
85
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S99-143572 din 25.06.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.10.2009 17:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.10.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.10.2009 13:00
Locul: Primaria Municipiului Arad, camera 22
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de licitatie si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Finantarea serviciilor Lotului I se inscrie in programul FEDER
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR6 SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): WWW.CNSC.RO
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL TIMISOARA
Adresa postala: PTA TEPES VODA NR. 2A, Localitatea: TIMISOARA, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256498054
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA MUNICIPIULUI ARAD SERVICIUL JURIDIC CONTENCIOS
Adresa postala: B-DUL REVOLUTIEI NR. 75, Localitatea: ARAD, Cod postal: 310130, Romania, Tel.0257/281850 INT 234`, Fax: 0257/284744, Adresa internet (URL): WWW.PRIMARIAARAD.RO
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.09.2009 15:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer