Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitarea Centrului Istoric Vechi al Municipiului Arad - Lucrari


Anunt de participare numarul 84246/13.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL ARAD
Adresa postala: B-DUL REVOLUTIEI NR. 75, Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania, Punct(e) de contact: LUCIAN HATEGAN, Tel.0257281850, 0257270098, In atentia: Razvan Popa, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0257253842, 0257270098, Adresa internet (URL): www.primariaarad.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Primaria Municipiului Arad
Adresa postala: b-dul Revolutiei nr.75, Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Investitii, Tel.0257/281850 int 108, In atentia: Razvan Popa, Fax: 0257/284744, Adresa internet (URL): www.primariaarad.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Primaria Municipiului Arad
Adresa postala: b-dul Revolutiei nr.75, Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania, Tel.0257/281850 int 109, In atentia: Ioan Ignat, Fax: 0257/255529, Adresa internet (URL): www.primariaarad.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Primaria Municipiului Arad
Adresa postala: b-dul Revolutiei nr.75, Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania, Punct(e) de contact: camera 5 Registratura generala, Tel.0257/281850 int 103, In atentia: Ioan Ignat, Fax: 0257/284744, Adresa internet (URL): www.primariaarad.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitarea Centrului Istoric Vechi al Municipiului Arad - Lucrari
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Municipiul Arad, Centrul Istoric Vechi al Municipiului Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lotul I Reabilitarea Centrului Istoric Vechi al Municipiului Arad
- Reabilitarea Podului Traian: L=185, 40 m, l=8, 05 m
- Reabilitarea cladirii Preparandiei : Sd= 393 mp
- Reabilitare drumuri urbane: S = 64.306 mp
- Retele de alimentare cu apa: L =2.693 m
- Retele de canalizare menajera: L =3.801 m
- Retele de canalizare pluviala: L =3.664 m
Lotul II Reabilitarea liniilor de tramvai pe traseul Piata Sarbeasca Piata Romana si pe Podul Traian (lucrare adiacenta proiectului Reabilitarea Centrului Istoric Vechi al Municipiului Arad)
- Lungime cale de rulare stradala reabilitata L = 1, 80 km cs
- Lungime cale de rulare reabilitata pe podul Traian L = 0, 40 km cs
- Lungime retea de contact reabilitata L = 1, 80 km
- Lungime cabluri de curent continuu L = 0, 80 km
- Retea de iluminat stradal 0, 43 kv L = 2, 43 km
- Retea de telefonieL = 6, 80 km
- Retea electrica 0, 4 kvL = 12, 00 km
- Retea cablu TV L = 7, 17 km
- Canalizatie PVC - GL = 31, 80 km
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45221115-1 - Lucrari de constructii de poduri de otel (Rev.2)
45212314-0-Lucrari de constructii de monumente istorice sau memoriale (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45316110-9-Instalare de echipament de iluminare stradala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul I Reabilitarea Centrului Istoric Vechi al Municipiului Arad
- Reabilitarea Podului Traian: L=185, 40 m, l=8, 05 m
- Reabilitarea cladirii Preparandiei : Sd= 393 mp
- Reabilitare drumuri urbane: S = 64.306 mp
- Retele de alimentare cu apa: L =2.693 m
- Retele de canalizare menajera: L =3.801 m
- Retele de canalizare pluviala: L =3.664 m
Lotul II Reabilitarea liniilor de tramvai pe traseul Piata Sarbeasca Piata Romana si pe Podul Traian (lucrare adiacenta proiectului Reabilitarea Centrului Istoric Vechi al Municipiului Arad)
- Lungime cale de rulare stradala reabilitata L = 1, 80 km cs
- Lungime cale de rulare reabilitata pe podul Traian L = 0, 40 km cs
- Lungime retea de contact reabilitata L = 1, 80 km
- Lungime cabluri de curent continuu L = 0, 80 km
- Retea de iluminat stradal 0, 43 kv L = 2, 43 km
- Retea de telefonieL = 6, 80 km
- Retea electrica 0, 4 kvL = 12, 00 km
- Retea cablu TV L = 7, 17 km
- Canalizatie PVC - GL = 31, 80 km
Valoarea estimata fara TVA: 54, 873, 861RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
28 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 1.097.000 RON lot I 793000 ron, lot II 304000 ron, Garantia de buna executie: 10% din valoarea fara TVA a contractului de lucrari.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
lot I-Finantare nerambursabila din FEDR, Finantare nerambursabila de la Bugetul National, Finantare din bugetul general al Municipiului Arad lot II-bugetul general al Municipiului Arad
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere si acord (acorduri) de subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea conform art.180
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181
- Certificate cu privire la indeplinirea obligatiilor exigibile privind plata impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si bugetul local
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasaca ofertantul are ca obiect de activitate serviciile care urmeaza a fi prestate, pentru persoane fizice sau juridice romane
- Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare sau apartenenta profesionala in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in cazul persoanelor juridice sau fizice straine. Documentele enumeratevor fi depuse pentru fiecare lot in parte !
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilantul contabil pe ultimii 3 ani sau extrase de bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul;
- Contul de profit si pierdere pe ultimii 3 ani;
- Realizarea unei cifre de afaceri medii anuale pe ultimii 3 ani, in domeniul de activitate aferent obiectivului contractului ce urmeaza a fi atribuit, de minimum 105.000.000 RON (formular B2), din care: - Lotul I Reabilitarea Centrului Istoric Vechi al Municipiului Arad 75.000.000 RON-Lotul II Reabilitarea liniilor de tramvai pe traseul Piata Sarbeasca Piata Romana si pe Podul Traian (lucrare adiacenta proiectului Reabilitarea Centrului Istoric Vechi al Municipiului Arad) 30.000.000 RON
- Demonstrarea ca operatorul economic are acces la/are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow-ul de executie al lucrarii pentru o perioada de minim 6 luni, calculat la o medie lunara pe total proiect.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Documentele enumeratevor fi depuse pentru fiecare lot in parte !
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Demonstrarea realiz. in ultimii 5 ani, din cel mult 3 contracte de lucrari similare pe fiecare lot in parte, a unor lucrari de natura si complexitatea celor ce urmeaza a fi executate si la valoarea minima (fara TVA) de 27.038.600 RON defalcata pe loturi si obiecte de lucrari, dupa cum urmeaza: a)pentru Lotul I-Reabilitarea Centrului Istoric Vechi al Municipiului Arad se cere: -Reabilitarea unor poduri metalice in solutie nituita care au suportat inclusiv traficul de tramvai (sistem elastic de rezemare a liniei), respectiv cel putin unul dintre poduri sa fi fost monument istoric 10.401.800 RON;
-Reabilitare de cladiri monumente istorice 486.600 RON;
-Lucrari de modernizare drumuri 3.795.700 RON;
-Retele edilitare si canalizatii retele edilitare (demontari si refaceri retele electrice, canalizatii utilitati, etc.)4.936.000 RON;b)pentru Lotul II Reabilitarea liniilor de tramvai pe traseul Piata Sarbeasca Piata Romana si pe Podul Traian (lucr. adiacenta obiectiv de investitie Reabilit. Centru Istoric Vechi al Municipiului Arad)se cere: -Cale de rulare linie de tramvai 3.653.000 RON;
-Retele de contact linii de tramvai si retea de alimentare cu curent continuu (proiectare si executie)325.000 RON;
-Retele edilitare si canalizatii retele edilitare (demontari si refaceri retele electrice, canalizatii utilitati, etc.)3.440.500 RON
2.Declaratie referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat (pe meserii) si a personalului de conducere in ultimii 3 ani;
3.Declaratie privind personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant pentru asigurarea controlului calitatii;4.Declaratie privind masurile de protectie a mediului si asigurarea securitatii muncii pe santier, pe care ofertantul le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari;
5.Declaratie cu privire la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari;
6.Lista privind obligatiile contractuale in derulare sau in curs de perfectare fata de alti beneficiari sau clienti.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- copie a Certificatului ISO 9001 privind certificarea sistemului de management al calitatii sau echivalentpentru gama de servicii solicitate, valabil cel putin pana la data de 31.12.2009 sau dovada solicitarii prelungirii acestuia. - copie a certificatului ISO 14001 privind implementarea si certificarea sistemului de management de mediu sau echivalentul acestuia, valabil cel putin pana la data de 31.12.2009 sau dovada solicitarii prelungirii acestuia.- copie a certificatului OHSAS 18001 privind certificarea sistemului de management al securitatii si sanatatii ocupationale sau echivalentul acestuia, valabil cel putin pana la data de 31.12.2009 sau dovada solicitarii prelungirii acestuia. Documentele enumerate vor fi depuse pentru fiecare lot in parte !Pentru Lotul II se vor prezenta in plus urmatoarele: - Lista expertilor cheie pentru proiectarea lucrarilor de linii de contact linii de tramvai, de alimentare cu curent electric continuu a retelei de contact, pe specialitati;
-Dovadarealizariiacelputinunuiproiectsimilarpentruolungimealinieidecontactde 1800 m.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul care urmeza sa faca obiectul procesului de reofertare este pretul !
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
77
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S99-143317 din 25.06.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.09.2009 17:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.09.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.09.2009 10:30
Locul: Primaria Municipiului Arad, cam. 21
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de licitatie si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR. 6 SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): WWW.CNSC.RO
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL TIMISOARA
Adresa postala: PTA TEPES VODA NR. 2A, Localitatea: TIMISOARA, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256/498054, Fax: 0256/498092
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA MUNICIPIULUI ARAD SERVICIUL JURIDIC CONTENCIOS
Adresa postala: B-DUL REVOLUTIEI NR. 75, Localitatea: ARAD, Cod postal: 310130, Romania, Tel.0257/281850 INT 234, Fax: 0257/284744, Adresa internet (URL): WWW.PRIMARIAARAD.RO
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.08.2009 13:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer