Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitarea cladirii cinematografului Patria din Municipiul Brasov


Anunt de participare numarul 129790/07.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala:  BD. EROILOR NR.8, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500007, Romania, Punct(e) de contact:  Marilena Petcu, Tel. +40 268 416550, Email:  [email protected], Fax:  +40 268 473001, Adresa internet (URL):  http: //www.brasovcity.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitarea cladirii cinematografului Patria din Municipiul Brasov
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Brasov-Cladirea cinematografului Patria
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
lucari de reabilitarea a cladirii cinematografului Patria din Municipiul Brasov.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reabilitarea cladirii cinematografului Patria-Lucrarile ce se vor executa sunt cele prevazute in proiectul tehnic intocmit de S.C.TOP FORM SRL, atasat anuntului de participare la sectiunea Documentatie si clarificari.
Valoarea estimata fara TVA: 6, 982, 588RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
20 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 139.000 leiGarantia de buna executie: 5% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
finantat prin Fondul European pentru Dezvoltare Regionala -Programul Operational Regional 2007-2013, Axa Prioritara 1-bugetul de stat-bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privindsituatia personala a operatorului ec;
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;
Declaratie de independenta si impartialitate;
Certif. privind impozitele si taxele locale;
Certif de ates. fisc. eliberat de DGFP;
Certificat constatator emis de ORC.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea bilanturile contabile si a conturilor de profit si pierdere incheiate la 31.12.2008, 31.12.2009, 31.12.2010;Informatii generale;cifra de afaceri.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani(2008, 2009, 2010) in valoare de 6.000.000 lei fara TVA
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Decl. privind lista princip lucr. execut.in ultimii 5 ani
-Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere-Declaratie privind persoanele responsabile cu executia lucrarilor-;Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere si a personalului responsabil pentru executia lucrarilor-Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnicede care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de lucrari;
-Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei ISO 9001 sau echivalent;
-Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management de Mediu, in conformitate cu cerintele specificatieiISO 14001 sau echivalent;
-Certificat privind implementarea si mentinerea in conformitate cu cerintele unui Standard privind Marca de Calitate in Constructii Q Mark sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Experientasimilaraprin prezentarea a unui contract/mai multor contractede lucrari de constructii similare de o valoare minim impusa de 6.000.000 lei fara TVA-lista cu personalul minim de specialitate responsabil cu executia lucrarii: 1 (unu) Sef de santier ;
-Experienta profesionala generala-Minim 5 aniin domeniul constructiilor civile in activitatile de: lucrari de constructii si/sau supervizare lucrari de constructiiExperienta profesionala specifica-Minim 2 ani in calitate sef de santier in domeniulconstructiilor civile;1 (unu) Responsabil tehnic cu executia lucrarii (RTE)in domeniul constr. civile, atestat MLPTL;
- Experienta profesionala generala-Minim 5 aniin domeniul constructiilor civile in activitatile de: lucrari de constructii si/sau supervizare lucrari de constructii-Experienta profesionala specifica-Minim 2 aniin calitate de RTE in domeniulconstructiilor civile;1(unu) Inginer responsabil CQ ;Experienta profesionala generala-Minim 5 ani in domeniul constructiilor civile in activitatile de: lucrari de constructii si/sau supervizare lucrari de constructiiExperienta profesionala specifica-Minim 2 ani in calitate de CQ in domeniul constructiilor civile clasa de importanta B;1 (unu) Responsabilcu sanatatea sisecuritatea in munca;1(unu) expert tehnic-? Cerinta F?- protectia impotriva zgomotului-Experienta profesionala generala-Minim 5 aniExperienta profesionala specifica-Minim 2 aniin calitate de expert tehnic-? Cerinta F?- protectia impotriva zgomotului.Acesta va face dovada ca are experienta specifica pentru sali de spectacol (cultural-artistice) prin prezentarea unui contract.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.09.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.09.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.09.2011 11:00
Locul: Primaria Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr.8, Brasov -Sala de consiliu.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei, reprezentantii imputerniciti ai ofertantiilor si reprezentantii UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul, , Reabilitarea cladirii cinematografului Patria?, cod SMIS 33922, finantat prin Fondul European pentru Dezvoltare Regionala -Programul Operational Regional 2007-2013, Axa Prioritara 1 ? Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor ? poli urbani de crestere1.1-Planuri integrale de dezvoltare urbana.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str.Stavropoleos nr.6, sect.3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  300846, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Contencios din cadrul Primariei Municipiului Brasov
Adresa postala:  b-dul Eroilor nr.8, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500007, Romania, Tel. 0268416550, Fax:  0268473001
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.09.2011 12:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer