Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitarea cladirii Colegiului National Mihai Eminescu Satu Mare, monument istoric


Anunt de participare numarul 65207/30.09.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COLEGIUL NATIONAL MIHAI EMINESCU SATU MARE
Adresa postala: STR MIHAI EMINESCU NR 5, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440014, Romania, Punct(e) de contact: IOAN POP, Tel.0361401078, Email: [email protected], Fax: 0361401077
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie de invatam
t
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitarea cladirii Colegiului National Mihai Eminescu Satu Mare, monument istoric
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: strada Mihai Eminescu nr.5 satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitarea constructiei colegiului, a acoperisului din sarpanta lemn si invelitoare tigla solzi, reabilitare cai de acces, gard, izolare, iluminat ornamental, rampa persoane dizabilitati, placari scari de acces s.a.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
45310000-3-Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
45320000-6-Lucrari de izolare (Rev.2)
45431100-8-Lucrari de imbracare cu dale a podelelor (Rev.2)
45454100-5-Lucrari de restaurare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform listelor cu cantitatile de lucrari din caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 2, 900, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 03.11.2008 pana la 31.08.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie debuna executie, 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Program guv., prin transferuri de la bugetul de stat. Plata pe baza sit.de lucrari receptionate si facturate, in lim.deschiderilor de credite, cf.contractului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatorul economic poate opta pentru subcontractant, completand formularele din caietul de sarcini
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Se va tine cont de strtuctura an scolar si de cursuri si examene
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte ob ligatorii>
-formular 12A Declaratie privind eligib ilitatea si 12BDeclaratie privind neincadrarea in art.181 din ordonanta, din sectiunea Formulare, caiet sarcini
-certificatele de atestare fiscala,
-certificat constatatator ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita:
-bilantul contabil 2007
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Cifra de afaceri min pe ultimii 3 ani 7000000 leiCurs referinta: 1 Euro=3, 6050 lei la 08.09.2008
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Autorizatie emisa de Ministerul Culturii si Cultelor, valabila, act.domeniul protejarii monumentelor istorice
-Certificat atestare profesioanla in domeniul de mai sus
-certificatele: ISO 9001, ISO 14001, ISO 18001
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-12f, CEL PUTIN 2 LUCRARI SIMILARE A MIN.1800000 LEI FIECARE-2 RECOMANDARI Vvizate de Insp.de sTAT IN CONSTRUC TII
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
PRET
60%
Descriere:
2.
Termen
10%
Descriere:
3.
Calitate
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Caietele de sarcini se obtin la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.10.2008 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.10.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.10.2008 13:00
Locul: strada Mihai Eminescu nr.5, localitatea Satu Mare jud.Satu Mare
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
-reprezentanti delegati ai operatorilor economici ofertanti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Cons/.Nat.de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos 6, Localitatea: Bucuresti sector 3, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
SUNT PRECIZATE IN CAIETUL DE SARCINI
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COLEGIUL NATIONAL MIHAI EMINESCU SATU MARE
Adresa postala: strada Mihai Eminescu nr.5, comp.Achizitii publice-cont., Localitatea: SatuMare, Cod postal: 440014, Romania, Tel.0361-401078, Fax: 0361-401077
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.09.2008 13:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer