Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitarea Complexului Muzeul Regiunii Portile de Fier


Anunt de participare numarul 105781/14.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN MEHEDINTI
Adresa postala:  str. traian, nr. 89, Localitatea:  Drobeta-Turnu Severin, Cod postal:  1500, Romania, Punct(e) de contact:  LUCIAN BOSOANCA, Tel. 0372521137, Email:  [email protected], Fax:  0372521172; 0372521152, Adresa internet (URL):  www.sejmh.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitarea Complexului Muzeul Regiunii Portile de Fier
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Drobeta Turnu Severin, jud. Mehedinti
Codul NUTS: RO413 - Mehedinti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LUCRARI DE CONSTRUCTII- Reabilitarea Complexului Muzeul Regiunii Portile de Fier Locatia/locul de executie: Complex Muzeul Regiunii Portile de Fier, Str. Independentei nr. 2, Drobeta Turnu-Severin, Romania
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45454100-5 - Lucrari de restaurare (Rev.2)
45212313-3-Lucrari de constructii de muzee (Rev.2)
45300000-0-Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.2)
51314000-6-Servicii de instalare de echipament video (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Informatii privind cantitatilesiscopul contractului sunt prezentate detaliat in caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 37, 835, 655.68RON
II.2.2) Optiuni
Da
conf.art.122, lit.j, din OUG34/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 700.000 leiGarantia de buna executie 10% din pretul contractului, exclusiv TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul Operational Regional2007 ? 2013 ?Fondul European de Dezvoltare Regionala;?Buget national;?Buget local (bugetul propriu al judetului Mehedinti).
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind situatia personala a operatorului economic
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 1813. Certificatul de atestare fiscala emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala
4. Se va prezenta certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale5. Cazier judiciar pentru operatorul economic6. Cazier judiciar pentru administrator(i) asa cum sunt mentionati in certificatul constatator (sau echivalent) precum si pentru persoana imputernicita (unde este cazul) ce semneaza declaratia referitoare la art. 180 si art. 181
7. Declaratie privind calitatea de participant la procedura
8. Declaratie privind conflictul de interese
9. Certificat constatator in copie legalizata sau in original, emis de Oficiul Registrului Comertului
10. Copie certificat de inregistare la Registrul Comertului, ca persoana fizica sau juridica sau, orice alt document echivalent
11. Copii ale documentelor originale ce definesc constituirea Ofertantului (de ex. actul constitutiv, statutul etc), locul de inregistrare si locul principal de desfasurare a activitatii
12. Declaratie privind istoricul litigiilor pe ultimii 2 ani
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Informatii privindsituatia economico-financiara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. 1. Valoarea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani financiari (2007, 2008, 2009) sa fie de minim44 milioane lei;1. 2. Media rezultatului (profit si/sau pierdere) a ultimelor 3 exercitii financiare (2007, 2008, 2009) trebuie sa fie pozitiva.1. 3. Demonstrarea accesului neconditionat la resurse financiare de minim 6 milioane lei, pe perioada derularii contractului
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Informatii privind capacitatea tehnica si profesionala
2. Formular nr. 12 H - ?Declaratie privind utilajele, instalatiile, mijloacele de transport, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari?si anexei acestuia cuprinzand lista utilajelor, instalatiilor, mijloacelor de transport, echipamente tehnice, laboratoare etc. pe care operatorul economic se obliga a le utiliza pentru indeplinirea contractului de executie lucrari
3. Formular nr. 12 I - ?Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere? si a anexei acestuia cu specificarea persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului, precum si a oricaror alti specialisti cu sarcini-cheie in indeplinirea contractului in conformitate cu specificul lucrarilor ce fac obiectul contractului
4. SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent
5. SR EN ISO 14001/2005 sau echivalent
6. SR OHSAS 18001:2008sau echivalent.
7. SA 8000:20088. Formular AA - ?Acord de asociere?
9. Declaratieprivind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora
10. Autorizatie A.F.E.R.
11. Autorizatie A.N.R.E.
12. Licenta emisa de IGP
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.1. Finalizarea in ultimii 5 ani calendaristici (2005, 2006, 2007, 2008, 2009)a unui contract pentru lucrari de reabilitare/ restaurare/ consolidare constructii de patrimoniu cu o valoare de minim 25 milioane lei (valoare exclusiv TVA), din care valoarea lucrarilor de reabilitare/restaurare/consolidarea a obiectivelor clasificate ca si monument istoric sa fie de minim 10 milioane de lei (valoare exclusiv TVA);1.2 Finalizarea in ultimii 5ani a unui contract pentru lucrari de instalare sisteme de supraveghere in valoare de minim 0, 8 milioane de lei (valoare exclusiv TVA);2. Demonstrarea accesului la infrastructura/mijloc necesar pentru indeplinirea corespunzatoare a Contractului (inclusiv existenta agrementelor, autorizatiilor necesare pentru utilizarea acestei infrastructuri, acolo unde legislatia impune in mod expres). Ofertantul trebuie sa demonstreze cel putin accesul la infrastructura pe care acesta o mentioneaza in cadrul Propunerii Tehnice ca fiind utilizata pentru executia lucrarilor, dar in nici un caz nu mai putin de echipamentele descrise mai jos in cantitatea descrisa in continuare: Macara min. 25 t - 2buc; Statie de producere betoane autorizata conform legii - 1 buc.Buldo-excavator- 4 buc; Excavator- 4 buc; Incarcator frontal-3 buc; Autobasculanta min 16 to - 4 buc; Autocamioane transport marfa - 4 buc; Autobetoniera min. 9 mc - 5 buc; Autopompa beton - 1 buc;Laborator de incercare atestat - 1 buc; Schela metalica - 500 mp; Pompa injectie beton pentru fisuri - 1 buc; Macara mobila minim 50 t - 2 buc;Instalatie de foraj de tip BENOTTO sau echivalent - 1 buc
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
50%
50
Descriere: Componenta financiara
2.
Demonstrarea unei metodologii adecvate de implementare a contractului
50%
50
Descriere: Demonstrarea unei metodologii adecvate
Punctaj maxim componenta tehnica: 50
Pondere componenta tehnica: 50 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S26-036909 din 06.02.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.09.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.09.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.09.2010 18:00
Locul: www.e-licitatie.ro
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Programul Operational Regional2007 ? 2013? Fondul European de Dezvoltare Regionala;? Buget national;? Buget local (bugetul propriu al judetului Mehedinti).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CRAIOVA
Adresa postala:  Bd. N. Titulescu, nr. 4, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200188, Romania, Tel. 0251418568
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN MEHEDINTI
Adresa postala:  Str. Traian, nr. 89, Localitatea:  Drobeta Turnu Severin, Cod postal:  220128, Romania, Tel. 0372521110
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.08.2010 15:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer