Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REABILITAREA DC 4, KM 9+000-12+790,CERNAT, JUDETUL COVASNA precum si SISTEM DE CANALIZARE MENAJERA COMUNA CERNAT, JUDETUL COVASNA


Anunt de participare numarul 121299/17.05.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Cernat (Consiliul Local al Comunei Cernat)
Adresa postala:  Comuna Cernat nr.456 Jud. Covasna, Localitatea:  Cernat, Cod postal:  527070, Romania, Punct(e) de contact:  Janos BENEDEK, Tel. 0267-367501, In atentia:  Borbala BOLONI, Email:  [email protected], Fax:  0267-367488, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REABILITAREA DC 4, KM 9+000-12+790, CERNAT, JUDETUL COVASNAprecum si SISTEM DE CANALIZARE MENAJERA COMUNA CERNAT, JUDETUL COVASNA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Localitatea Cernat, judetul Covasna, Romania
Codul NUTS: RO123 - Covasna
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor realiza investitiile REABILITAREA DC 4, KM 9+000-12+790, CERNAT, JUDETUL COVASNA, precum si SISTEM DE CANALIZARE MENAJERA COMUNA CERNAT, JUDETUL COVASNA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
REABILITAREA DC 4, KM 9+000-12+790, CERNAT, JUDETUL COVASNA: reabilitare 3, 790 ml drum comunal, rigole triunghiulare, betonate, carosabile si santuri ranforsate: 7, 290 ml; trotuare: 6, 624 mp, accese in gospodarii: 201 buc; podete laterale: 6 buc
SISTEM DE CANALIZARE MENAJERA COMUNA CERNAT, JUDETUL COVASNA: retea de canalizare gravitationala: 11, 680 ml, conducte sub presiune: 2, 500 ml, statii de pompare: 8 buc
Vezisi Caietul de sarcini a Documentatiei de atribuire, accesibil in SEAP
Valoarea estimata fara TVA: 9, 272, 914RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 180.000 lei. Garantia de buna executie: 10/% din valoarea contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Modalitati de plata: esalonat, in functie de graficul de executie a lucrarilor, in termen de 30 zile de la emiterea facturii, in urma acceptarii situatiilor de plata. Sursa de finantare: FEADR.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea declarata castigatoare se va legaliza in fata notarului public in urma solicitarii autoritatii contractante, inainte de semnarea contractului de lucrari.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificate de participare la licitatie cu oferta independenta, Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181. din OUG 34/2006, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificate fiscale emise de ANAF si si primaria UAT, Certificat constatator
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale
2.Situatiile financiare aferente anilor 2007, 2008 si 2009 (Formularele 10, 20, 30 si 40), inregistrate la organele competente
3. Informatii privind capacitatea de sustinere financiara a lucrarilor din partea ofertantului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1-2. Media cifrei de afaceri pe anii 2007-2009: minim 18.000.000 lei3. Documente din care sa rezulte o capacitate desustinere financiara a lucrarilor de catre ofertant pentru 30% din valoarea ofertei inclusiv TVA: extras de cont, contract linie de credit, contract de depozit, emise la aceeasi data
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor lucrari din ultimii 5 ani, insotite de certificari de buna executie
2. Informatii privind echipamentele si utilajele necesare derularii contractului
3. Informatii privind personalul tehnic de specialitate implicat in realizarea lucrarii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Certificari de buna executie pentru lucrare similara de drumuri de clasa tehnica corespunzatoare, in ultimii 5 ani, cu valoare egala sau mai mare 4.000.000, 00 RON fara TVA., dintr-un contract de lucrari sau din mai multe contracte, respectiv lucrare similara de canalizare inclusiv statie de epurare a apelor uzate, in ultimii 5 ani, cu valoare egala sau mai mare 2.500.000, 00 RON fara TVA, dintr-un contract de lucrari sau din mai multe contracte2. se va face dovada disponibilitatii utilajelor solicitate3. se va face dovada disponibilitatii personalului tehnic de specialitate solicitat
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Perioada de garantie pentru DC4
12.5%
Descriere: Cf Normativul AND 554-2002
3.
Perioada de garantie pentru sistem de canalizare
12.5%
Descriere: Cf. prevederilor HG nr.2139/2004
4.
Plan de management al traficului rutier
12.5%
Descriere: Cf. structurii prezentate la cap. VII.2.d din FDA
5.
Durata de executie
12.5%
Descriere: Durata de executie: minim 12 luni, maximum 18 luni
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Cf. prevederilor art. 161-169 din OUG 34/2006: o singura runda, in care va fi posibila doar imbunatatirea pretului ofertei
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
213/19.04.2011.
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.06.2011 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.06.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.06.2011 10:00
Locul: Sediul Primariei Comunei Cernat, 527070 Cernat 456, judetul Covasna, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii ofertantilor, observatorii UCVAP si observatorul APDRP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contractul se va finanta din bugetul aferent proiectului C322010971500014/21.06.2010., sursa FEADR.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr. 6., Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 310 46 41, Email:  [email protected], Fax:  021 310 46 42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Potrivit prevederilor art. 256
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer