Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitarea DJ203H, km. 0+000 ? 16+000, Rm. Sarat - Buda


Anunt de participare numarul 143911/25.05.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Buzau
Adresa postala: municipiul Buzau, bd. N Balcescu, nr 48, Localitatea: Buzau, Cod postal: 120260, Romania, Punct(e) de contact: -, Tel. +40 238414112, In atentia: Catalin Botezatu, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 238725507, Adresa internet (URL): http: //www.cjbuzau.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitarea DJ203H, km. 0+000 ? 16+000, Rm. Sarat - Buda
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: DJ203H, km. 0+000 ? 16+000, Rm. Sarat - Buda, jud Buzau
Codul NUTS: RO222 - Buzau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Componenta 1: Realizarea «Proiect tehnic, Detalii de executie, Caiete de sarcini pe specialitati, Liste de cantitati de lucrari elaborate pe baza articolelor de deviz din normativele tehnice, estimare de pret la nivel de proiect tehnic, Documentatie pentru obtinere avize si acorduri mentionate prin certificatul de urbanism si autorizatia de construire, Documentatie tehnica pentru obtinerea autorizatie de construire (D.T.A.C.), Documentatie tehnica pentru organizarea executiei lucrarilor (D.T.O.E.), Documente necesare pentru eliberarea autorizatiei de construire conf. prevederilor legale (Ordinul nr. 119/2009), in timpul perioadei de licitatie -asigurarea asistentei autoritatii contractante, Verificare proiect si Asigurarea asistentei tehnice pe perioada de executie pentru obiectivul ?Reabilitarea DJ203H, km. 0+000 ? 16+000, Rm. Sarat - Buda?».Componenta 2: Realizarea lucrarilor prevazute in proiectul tehnic elaborat potrivit componentei 1
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233121-3 - Lucrari de constructii de drumuri principale (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii proiectare: potrivit Deviz General (parte a SF-ului anexat, caietul de sarcini al procedurii), liniile 3.3.2, 3.3.3, 3.3.4 si 3.6.1 au valoarea cumulata de 1.206.497 lei.Executie lucrari: potrivit Deviz General (parte a SF-ului anexat, caietul de sarcini al procedurii), Capitolul 1 integral + Capitolul 4 integral + linia 5.6.1 au valoarea cumulata de 40.921.311 lei.La aceste valori in cadrul valorii estimate a fost ;at in calcul un procent de 10% aferent cotei de diverse si neprevazute, in cuantum de 4.212.780, 8 lei.Conform prevederilor art. 29, alin 21, din OUG nr. 34/2006, modificata si completata prin OUG nr. 77/2012, valoarea estimata a contractului cuprinde si cuantumul aferent procentului de diverse si neprevazute, astfel cum acestea au fost definite de catre proiectant in Devizul general al proiectului, insa fara a aduce atingere prevederilor art. 122 lit. j, respectiv art. 252 lit.j): 1. Valoarea minima a intervalului de la punctul II.2.1 reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si posibile cheltuieli diverse si neprevazute, care pot apare in cadrul contractului.2.Cuantumul garantiei de participare, precum si nivelurile impuse pentru cerintele de calificare sunt raportate la valoarea estimata ce nu cuprinde si posibile cheltuieli diverse si neprevazute, care pot apare in cadrul contractului.3. Incadrarea ofertei in categoria ofertelor inacceptabile (art. 36 lit. e) si lit. e1) din H.G. nr. 925/2006) se va face prin raportare la valoarea estimata ce nu cuprinde si posibile cheltuieli diverse si neprevazute
Valoarea estimata fara TVA: intre 42, 127, 808 si 46, 340, 588.8RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 800.000 lei, emisa de catre o societate bancara. Garantia de participare se constituie conf art 86 din HG 925/2006 .Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 120 zile de la termenul limita de primire a ofertelor (perioada aleasa va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei). In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita de unul dintre asociati in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.Garantia de participare trebuei sa fie irevocabila. Garantia de participare trebuie sa prevada explicit daca plata garantiei se va executa: a)conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; b) neconditionat, rspectiv la prima cerere a beneficiarului pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. In cazul in care garantia de participare se va constitui in Euro, cuantumul acesteia va fi calculat in Euro la cursul de schimb Leu/Euro stabilit de BNR cu 7 zile calendaristice inainte de data de deschidere a ofertelor indicata la punctul IV.3.7 din Anuntul de participare. In cazul in care se vor aplica prevederile art 278^1 litera c, suma in Euro va fi calculata aplicand cursul de schimb Leu/Euro stabilit de BNR cu 7 zile calendaristice inainte de data de deschidere a ofertelor indicata la punctul IV.3.7 din Anuntul de participare. Cuantum: 10% din valoarea fara TVA a contractului. Mod constituire: conf art 90 din HG 925/2006, un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. In cazul ofertantilor care sunt intreprinderi mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Garantia de buna executie se va prezenta autoritatii contractante in termen de 15 zile (sau alt termen agreat) de la semnarea contractului. (Model orientativ Formular nr.2)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Cofinantare Bugetul Propriu al Judetului Buzau, Bugetul de stat si Programul Operational Regional
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Documente de confirmare: - Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.B1);
- Cazier judiciar al operatorului economic;
- Cazier judiciar al administratorului/directorului general.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 sunt solicitate si vor fi prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Conditie de calificare: autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) ? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Documente de confirmare: - Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.B12);
- Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile catre Bugetul general consolidat sau echivalent;
- Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local care sa ateste ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile catre bugetul local sau echivalent.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din OUG 34/2006 sunt solicitate si vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaDocumente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.B15).4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1Documente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.B11).Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 sunt solicitate si vor fi depuse si de catre subcontractant si de catre tertul sustinator, daca este cazul.Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Marian-Cristinel BIGIU ? Presedinte; Catalin BOTEZATU ? responsabil organizare procedura; Laurentiu Mihai GAVRILA - Secretarul judetului; Vicepresedinti: Cristinel ROMANESCU si Petre-Emanoil NEAGU, Consilieri judeteni: Gabriel Paul BACIU, Dorin Valeriu BADULESCU, Gheorghe BODEA, Stefan DAVID, Cornel DIACONITA, Dumitru DOBRICA, Emilian DRAGOI, Eduard Calin DUMITRASCU, Raul Ioan FLORESCU, Constantin GHINIOIU, Adrian Iulian GHIVECIU, Ion MANTOIU, Constantin Doru MUZGOCI, Grigore NEDELCU, Danut PALE, Adrian Robert PETRE, Ion D. POPESCU, Ionut Robert PITIGOI, Florina STOIAN, Valentin TANASE, Toni Viorel LARY, Mariana Carmen TUDOR, Marius TARCAVU, George Aurelian VLAD, Gheorghe VLASE, Claudiu CARPEN, Aurel STANCIUC, Viorel MOCANU, Mariana - Eliza PANAIT, Adrian Gabriel ALEXANDRESCU.Nota: In cazul unei asocieri, formularele si/sau documentele solicitate mai sus, vor fi prezentate de catre fiecare membru al asocierii. Cerinta: Sa aibe in obiectul sau de activitate exercitarea de fapte de comert aferente activitatilor descrise in caietul de sarcini al procedurii.Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: - Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte obiectul de activitate principal/ secundar relevant pentru obiectul prezentei achizitii. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelorPentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic;
- prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in cursInainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, la solicitarea autoritatii contractante, ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate, Certificatul constatator emis de ONRC, original sau copie legalizata.Nota: In cazul unei asocieri, formularele si/sau documentele solicitate mai sus, vor fi prezentate de catre fiecare membru al asocierii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta: Sa fi inregistrat in ultimii 3 ani o cifra medie de afaceri globala de cel putin: 40.000.000 RON. Documente doveditoare: - Formularul Informatii generale
Cerinta: Sa prezinte bilantul contabil/extras de bilant/raport de audit/raport al cenzorilor, etc inregistrat la administratia financiara insotit de contul de profit si pierdere pe ultimii 3 (trei) ani. Documente doveditoare: - Bilanturi contabile inregistrate la autoritatea fiscala competenta / alte documente relevante, in situatia in care nu a fost inca depus bilantul pentru 2012
Cerinta: Sa aibe disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit pentru minim 3 luni de derulare a contractului, conform graficului de executie, in valoare de minim 6.500.000 lei. Documente doveditoare: - Scrisoare din partea bancilor/societati finantatoare ca detin acces la finantare in suma de 6.500.000 lei si pentru o perioada de 3 luni.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Documente doveditoare: - Formular B2; Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat RON vor utiliza cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR. Nota: In cazul unei asocieri, formularele si/sau documentele solicitate mai sus, vor fi prezentate de catre fiecare membru al asocierii.Documente doveditoare: - Bilanturi contabile inregistrate la autoritatea fiscala competenta / alte documente relevante, in situatia in care nu a fost inca depus bilantul pentru 2012. Nota: In cazul unei asocieri, formularele si/sau documentele solicitate mai sus, vor fi prezentate de catre fiecare membru al asocierii.Documente doveditoare: - Scrisoare din partea bancilor/societati finantatoare ca detin acces la finantare in suma de 6.500.000 lei si pentru o perioada de 3 luni
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta: In conformitate cu prevederile at. 188 alin (3) litera a) se va prezenta o lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti private Documente doveditoare: - Formular Lista principalelor lucrari efectuate in ultimii 5 ani
Cerinta: Sa fi executat in ultimii 5 ani cel putin un contract executie lucrari similare (lucrari de constructii/reabilitare/ modernizare de drumurilor judetene/nationale/ expres/autostrazi) cu valoare cel putin egala cu 25.000.000 lei. Documente doveditoare: - Fisa de Experienta similara ca executant (Completare Formular nr. B3B); "certificari de buna executie" care sa confirme executarea de lucrari de natura si complexitate similare obiectului contractului, din ultimii 5 ani si din care sa reiasa: beneficiarul, cantitatea (lungimea), perioada (inclusiv data incheierii contractului) si locul executiei lucrarilor.
Cerinta: Sa fi prestat in prealabil cel putin un contract proiectare lucrari similare (lucrari de proiectare constructii/ reabilitare/modernizare drumuri judetene/ nationale/expres/autostrazi) cu valoare cel putin egala cu 1.000.000 lei. Documente doveditoare: - Fisa de Experienta similara ca executant (Completare Formular nr. B3A); certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat/beneficiar din care sa reiasa indeplinirea cerintei.
Cerinta: In conformitate cu prevederile at. 188 alin (3) litera f) se va prezenta o lista a utilajelor/echipamentelor utilizate pentru realizarea contractului. Documente doveditoare: - Formular Dovada asigurarii dotarilor tehnice minimale solicitate
Cerinta: Sa asigure pentru realizarea contractului minimal urmatoarele echipamente/utilaje: 1 buc autogreder, 1 buc cilindru compactor, 2 buc autocamioane de transport agregate/mixturi asfaltice, 1 statie sortare agregate de balastiera, 1 statie mixturi asfaltice, 1 buc instalatie de reciclat mixturi asfaltice la rece, 1 laborator autorizat de efectuare incercari in constructii grad II potrivit Legii 10/1995 si HG 808/2005. Documente doveditoare: Declaratie privind echipamentele(Formular B6) + documente care atesta detinerea (dotare proprie, inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie) a echipamentelor, utilajelor, instalatiilor, laboratoarelor, mentionate ca minimal necesare si implicate in indeplinirea contractului + Copie fata/verso a autorizatiilor/acreditarilor laboratoarelor autorizate si/sau acreditate cu care urmeaza a se efectua incercarile de laborator necesare executiei lucrarilor si Anexa cu incercarile autorizate pentru laborator.
Cerinta: In conformitate cu prevederile at. 188 alin (3) litera b) se va prezenta o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Documente doveditoare: - Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 an
In conformitate cu prevederile at. 188 alin (3) litera c) se va prezenta o declaratie referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor. Documente doveditoare: - Declaratie referitoare la Lista personalului direct responsabil de indeplinirea contractului de lucrari
Cerinta: Sa asigure personalul necesar pentru realizarea componentei de executie a contractului - 1 Responsabil tehnic cu executia in domeniul constructiilor drumuri, - 1 Responsabil cu asigurarea calitatii in domeniul constructiilor drumuri, - 1 manager al sistemelor de management de mediu si - 1 responsabil cu protectia muncii, sanatatea muncii si PSI, toti (cu exceptia RTE) cu experienta profesionala in cel putin 1 proiect similar. Documente doveditoare: - CV-ul pentru persoanele nominalizate ca fiind direct implicate in derularea contractului - atestate, sau alte acte doveditoare din care sa reiasa calificarea acestora dar si legatura lor cu ofertantul; - Declaratia de disponibilitate in original in cazul in care se propun persoane care nu sunt angajate ale ofertantului;
- Angajamentul ofertantului privind resursele umane din care sa reiasa ca, in cazul indisponibilitatii unor persoane dintre cele nominalizate pentru indeplinirea contractului, le va inlocui numai cu persoane avand cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea ofertei.
Cerinta: Sa asigure personalul necesar pentru realizarea componentei de proiectare a contractului - 1 Sef echipa proiectare, licentiat CFDP, experienta specifica de minim 2 ani ca si coordonator/project manager, respectiv in cel putin 1 proiect similar, - 2 Ingineri CFDP, specialitate poduri, - 4 Ingineri CFDP, specialitate drumuri, - 1 Inginer contructii hidro, - 1 Inginer topo atestat ANCPI domeniul D, - 1 verificator tehnic proiecte domeniul drumuri (A4, B2, D), - 1 verificator tehnic proiecte domeniul poduri (A4, B2, D), -1 verificator tehnic proiecte domeniul Af, - 1 verificator tehnic proiecte domeniul amenajari hidro (A7), toti cu experienta profesionala in cel putin 1 proiect similar. Documente doveditoare: - CV-ul pentru persoanele nominalizate ca fiind direct implicate in derularea contractului - atestate, sau alte acte doveditoare din care sa reiasa calificarea acestora dar si legatura lor cu ofertantul; - Declaratia de disponibilitate in original in cazul in care se propun persoane care nu sunt angajate ale ofertantului;
- Angajamentul ofertantului privind resursele umane din care sa reiasa ca, in cazul indisponibilitatii unor persoane dintre cele nominalizate pentru indeplinirea contractului, le va inlocui numai cu persoane avand cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea ofertei.
Cerinta: Sa declare eventualii subcontractanti avuti in vedere pentru realizarea contractului. Documente doveditoare: - Declaratie privind subcontractantii.
Cerinta: Sa declare calitatea in care participa la procedura/toti asociatii ce participa la respectiva oferta, daca este vorba de o oferta comuna. Documente doveditoare: Formular - Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
Cerinta: Sa fi implementat standarde de management al calitatii privind modul de conducere si control al activitatilor (Certificat ISO 9001 sau echivalent al acestuia pentru activitati ce fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit). Documente doveditoare: Certificat ce atesta implementarea sistemului de management al calitatii potrivit standardului ISO 9001 privind modul de conducere si control al activitatilor sau echivalent al acestuia pentru activitati ce fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit
Cerinta: Sa fi implementat standarde de management al mediului privind modul de conducere si control al activitatilor din domeniul lucrarilor de constructii de drumuri(Certificat ISO 14001 sau echivalent al acestuia raportat la specificul procedurii) Documente doveditoare: Certificatul care atesta implementarea sistemului de management al mediului potrivit standardului ISO 14001 privind modul de conducere si control al activitatilor sale sau echivalent al acestuia pentru activitati ce fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Documente doveditoare: - Formularul B3. Nota: In cazul unei asocieri, formularele si/sau documentele solicitate mai sus, vor fi prezentate de catre fiecare membru al asocierii.Documente doveditoare: - Fisa de Experienta similara ca executant (Completare Formular nr. B3A); "certificari de buna executie" care sa confirme executarea de lucrari de natura si complexitate similare obiectului contractului, din ultimii 5 ani si din care sa reiasa: beneficiarul, cantitatea (lungimea), perioada (inclusiv data incheierii contractului) si locul executiei lucrarilor. Nota 1: In cazul unei asocieri, formularele si/sau documentele solicitate mai sus, vor fi prezentate de catre fiecare membru al asocierii. Nota 2: Conditia se considera indeplinita si prin confirmarea executarii lucrari similare si prestarii de servicii de proiectare in acelasi/aceleasi contract/e similar/e.Documente doveditoare: - Fisa de Experienta similara ca proiectant (Completare Formular nr. B3B); certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat/beneficiar. Nota 1: In cazul unei asocieri, formularele si/sau documentele solicitate mai sus, vor fi prezentate de catre fiecare membru al asocierii. Nota 2: Conditia se considera indeplinita si prin confirmarea executarii lucrari similare si prestarii de servicii de proiectare in acelasi/aceleasi contract/e similar/e.Documente doveditoare: - Formular B6. Nota: In cazul unei asocieri, formularele si/sau documentele solicitate mai sus, vor fi prezentate de catre fiecare membru al asocierii.Documente doveditoare: Declaratie privind echipamentele(Formular B6) + documente care atesta detinerea (dotare proprie, inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie) a echipamentelor, utilajelor, instalatiilor, laboratoarelor, mentionate ca minimal necesare si implicate in indeplinirea contractului + Copie fata/verso a autorizatiilor/acreditarilor laboratoarelor autorizate si/sau acreditate cu care urmeaza a se efectua incercarile de laborator necesare executiei lucrarilor si Anexa cu incercarile autorizate pentru laborator.Documente doveditoare: - Formular B7A. Nota: In cazul unei asocieri, formularele si/sau documentele solicitate mai sus, vor fi prezentate de catre fiecare membru al asocierii.Documente doveditoare: - Formular B7B. Nota: In cazul unei asocieri, formularele si/sau documentele solicitate mai sus, vor fi prezentate de catre fiecare membru al asocierii.Documente doveditoare: Formular B7C, Formular B7D, Formular B7EDocumente doveditoare: Formular B7C, Formular B7D, Formular B7EDocumente doveditoare: Formular B4Documente doveditoare: Formular B5 (Declaratie privind calitatea de participant la procedura).Documente doveditoare: Certificat ISO 9001 sau echivalent al acestuia pentru activitati ce fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuitDocumente doveditoare: Certificat ISO 14001 sau echivalent al acestuia pentru activitati ce fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
Intra in licitatie electronica
1.
Pretul ofertei
75%
75
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de executie
10%
10
Descriere: Termen de executie
3.
Termen de realizare a proiectului tehnic
15%
15
Descriere: Termen de efectuare a etapei de proiectare
Punctaj maxim componenta tehnica: 25
Pondere componenta tehnica: 25 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se va organiza o licitatie electronica prin care ofertantii isi pot imbunatati ofertele tehnice/finanicare prezentate in cadrul procedurii de licitatie deschisa
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.07.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.07.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.07.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e):
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
VI.3) Alte informatii
Mentionam faptul ca pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP, operatorii economici, trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic, acest program fiind disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica. Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri si a garantiei de participare la 50% va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Formularului B10. Potrivit art. 11, alin. (9) din HG 925/2006 modificata si completata cu HG 834/2009, pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare ofertantul are dreptul de a prezenta initial o declaratie pe proprie raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma indeplinirea cerintelor de calificare solicitate prin prezenta documentatie. Declaratia va fi insotita de o anexa in care este mentionat modul concret de indeplinire a cerintelor solicitate. In situatia a doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc cu punctaje egale, cistigatoare va fi desemnata oferta cu pretul cel mai scazut dintre acestea. Daca egalitatea persista, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor in speta o noua oferta de pret prin intermediul unor solicitari de clarificari formulate in SEAP. In cazul unei oferte comune, fiecare asociat va depune toate documentele solicitate cu titlul de documente de calificare, oferta tehnica urmind a fi prezentat numai de liderul asociatiei, in numele acesteia. Nedepunerea unei oferte care sa contina toate informatiile/documentele solicitate prin Documentatia de Atribuire pina la data si ora limita de depunere a ofertelor atrage respingerea respectivei oferte. Corespondenta intre operatorii economici si autoritatea contractanta se va realiza prin intermediul facilitatilor puse la dispozitie de SEAP.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Potrivit prevederilor art. 256^2 din OUG 34/2006 actualizata.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Achizitii Publice si Investitii
Adresa postala: municipiul Buzau, bd. N Balcescu, nr 48, Localitatea: Buzau, Cod postal: 120620, Romania, Tel. +40 238414112, Email: [email protected], Fax: +40 238725507, Adresa internet (URL): www.cjbuzau.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.05.2013 11:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer