Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitarea Drumului Comunal DC83


Anunt de participare numarul 28941/21.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Buhoci (Consiliul Local Buhoci)
Adresa postala: Comuna Buhoci Judetul Bacau, Localitatea: Bacau, Cod postal: 607085, Romania, Punct(e) de contact: Carmen Adriana Rosu, Tel.0234.224146, Email: [email protected], Fax: 0234.224146, Adresa internet (URL): http//www.primaria-buhoci.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitarea Drumului Comunal DC83
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Comuna Buhoci, Judetul Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitarea Drumului Comunal DC83
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lucrari-6km
Valoarea estimata fara TVA: 3, 800, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
27.000 lei : cuantumum garantiei de participare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: prezentare formular modelCerinta obligatorie: completare formular model
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, somajului, asigurarilor de sanatate (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident) si orice alte datorii la bugetul de stat, la data de 30.06.2007 in orginal sau copie legalizata, valabile la data deschiderii ofertelor.Se vor prezenta toate actele doveditoare obtinute pentru inlesniri, esalonari, etc., comisia avand dreptul de a solicita originalele pentru confirmare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale : Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani, valoare minima impusa este de 3.500.000 RON
Se solicita bilantul contabil la data de: bilantul la 30.12.2006. si 30.06.2007, vizate si inregistrate de organele competente si/saudupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil , precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii ce trebuie prezentate cu privire la :
Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani- Certificat de atestareISO 9001, pentru managementul calitatii in constructii.
- Dosar de prezentare a sistemului propriu de conducere si de asigurare a calitatii lucrarilor si daca specificul lucrarii impune obligativitatea detinerii de laboratoare autorizate pentru profilurile de lucrari, rezultate din tehnologiile de executie, adoptate sau prezentare a contractelor de colaborare cu laboratoare autorizate pentru profilurile respective.
- Autoritatea contractanta solicita ca cerinta minima obligtivitatea prezentarea pentru experienta similara, incheierea si indeplinirea in ultimii 3 ani, a cel putin unui contract cu o valoare egala sau mai mare decit114.000 lei .
- Se va prezenta : contractul, procesul verbal la terminarea lucrarilor si recomandarea beneficiarului pentru lucrarea prezentata ca si lucrare simililara ( originale-pentru confruntare la data deschiderii ofertei si copii atasate la oferta).
- Autoritatea contractanta solicita ca cerinta minima obligativitatea prezentarii a cel putin a unei recomandari din partea unui beneficiar /client vizata la ISC teritorial.
-Autoritatea contractanta solicita ca cerinta minima obligativitatea prezentarii asigurarii (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere, etc) cu echipamente, utilaje, mijloace de transport, laboratoare, baze de productie, alte mijloace fixe si dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari.
- Autoritatea contractanta solicita ca cerinta minima obligativitatea prezentarii asigurarii, personalului de specialitate care este considerat strict necesar pentru indeplinirea contractuluide lucrari, numarul si pregatirea cadrelor de conducere precum si persoanele responsabile de indeplinirea contractului.- Autoritatea contractanta solicita ca cerinta minima obligativitatea asigurarii de catre ofertant a cel putin unui responsabil tehnic cu executia si responsabil cu asigurarea calitatii, care sa fie atestat in domeniu lucrarii ce urmeaza a fi executate, nominalizat la data incheierii contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.09.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar, la caseria Primariei Buhoci, Judetul Bacau
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.09.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.09.2007 16:00
Locul: Sediul Primariei Comunei Buhoci, Judetul Bacau
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoane imputernicite sa reprezinte firmele ofertante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul Natiional de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos Nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Sediul Primariei Buhoci, Serviciul Secretariat
Adresa postala: Comuna Buhoci, Judetul Bacau, Localitatea: Buhoci, Cod postal: 607085, Romania, Tel.0234.224146, Email: [email protected], Fax: 0234.224146, Adresa internet (URL): www.primaria-buhoci.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.08.2007 11:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer