Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitarea drumurilor comunale, extinderea retelelor de apa si canalizare Borzont, construire centru de reabilitare si ingrijire sociala in comuna Joseni, judetul Harghita


Anunt de participare numarul 105374/04.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Joseni
Adresa postala:  P-ta Istvan pap, nr. 666, Joseni, jud. Harghita, Localitatea:  Joseni, Cod postal:  537130, Romania, Punct(e) de contact:  Istvan Gyorgy, Tel. 0266-364498, Email:  [email protected], Fax:  0266-364498, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitarea drumurilor comunale, extinderea retelelor de apa si canalizare Borzont, construire centru de reabilitare si ingrijire sociala in comuna Joseni, judetul Harghita
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Joseni, judetul Harghita, Regiunea 7 Centru
Codul NUTS: RO124 - Harghita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitarea si modernizarea drumurilor comunale din localitatea Joseni: Lungimea totala a strazilor vizate este de 9733 m; Extinderea retelei de apa in localitatea Borzont: Lungime totala a retelei de distributie proiectata este de 5810 m; Extinderea retelei de canalizare in localitatea Borzont: Lungime totala a retelei de canalire proiectata este de 5981 m, Construire si dotare centru de reabilitare si ingrijire sociala din localitatea Joseni - Se propune construirea si dotarea unui Centru de reabilitare si ingrijire sociala cu arie utila totala de 683, 34 mp
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45215210-2-Lucrari de constructii de adaposturi si centre de primire cu caracter social (Rev.2)
45332000-3-Lucrari de instalatii de apa si canalizare si de conducte de evacuare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1. Reabilitarea si modernizarea drumurilor comunale din localitatea Joseni; 2. Extinderea retelei de apa in localitatea Borzont; 3. Extinderea retelei de canalizare in localitatea Borzont; 4. Construire si dotare centru de reabilitare si ingrijire sociala din localitatea Joseni.
Valoarea estimata fara TVA: 9, 026, 413RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
17 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este in cuantum de 175.000 lei, Garantia de buna executie este 7% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat prin programul FEADR/PNDR ? Masura 322, C 322040872100009/24.06.2009
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, subcontractare conform art. 45 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform Fisei de date a achizitiei: ? Se va atasa Formularul nr. 1 (Declaratie privind eligibilitatea) completat.? Se va atasa Formularul nr. 2 (Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006? Se vor atasa documente eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit , in original sau copie legalizata, pentru persoanele juridice romane, respectiv original si traducere legalizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine? Se va atasa Formularul nr. 3 (declaratie privind calitatea de participant la procedura) completat.? Se va atasa copie dupa Certificatul de Inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului? Certificat constatator, in original sau copie legalizata, emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data deschiderii ofertelor (emis cu cel mult 30 de zile inainte de deschiderea ofertelor)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform Fisei de date a achizitiei: ? Cifra de afaceri anuala medie din lucrari de constructii-montaj pe ultimii 3 ani (2009, 2008 si 2007) sa fie de minim 8.000.000 RON? Se va atasa Formularul nr. 4 (Informatii generale) completat? Persoanele juridice romane vor atasa copii dupa situatiile financiare anuale (bilant contabil, cont de profit si pierderi) pe anii 2009, 2008 si 2007, inregistrate la administratia financiara si/sau alte documente emise de autoritatile legale competente? Activele circulante nete pe ultimul an financiar (2009) trebuie sa fie pozitive (Total active circulante?Datorii curente = 0)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va atasa Formularul nr. 5. (Declaratie privind lista pricipalelor lucrari executate in ultimii 5 ani). Conditia minima de calificare pentru demonstrarea experientei similare se considera prezentarea de contracte similare ca natura si complexitate pentru fiecare categorie de lucrari.Valoarea insumata a contractelor prezentate pentru componenta drum trebuie sa fie de minim 5.400.000 lei fara TVA; Valoarea insumata a contractelor prezentate pentru componenta alimentare cu apa si canalizare trebuie sa fie de minim 1.850.000 lei fara TVA; Valoarea insumata a contractelor prezentate pentru componenta sociala/constructii civile trebuie sa fie de minim 1.650.000 lei fara TVA? Se va atasa Formularul nr. 6 (Declaratie privind echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de executie) completat. Ofertantul trebuie sa faca dovada existentei in dotare sau prin inchiriere a unui parc de utilaje.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2811 / 02.07.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.08.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.08.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.08.2010 10:00
Locul: sediul primariei Joseni
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare ?reprezentantii ofertantilor; ?observatorii desemnati de catre UCVAP; ?Observatori desemnati de APDRP ? CRPDRP 7 Centru.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Fondul European pentru Dezvoltarea Rurala (FEADR), implementat prin Programul National de Dezvoltare Rurala (PNDR) ? Masura 322 ? ?Renovarea si dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale?
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stravopoleos nr.6 , Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030081, Romania, Tel. 040-21- 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  040- 21- 310.46.42, Adresa internet (URL):  [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Harghita
Adresa postala:  Str. Szasz Endre nr. 6., Localitatea:  Miercurea-Ciuc, Cod postal:  530132, Romania, Tel. 0266-371616, Email:  [email protected], Fax:  0266-371616, Adresa internet (URL):  [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in 5 zile incepand cu ziua urmatoare de la data luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment achizitii ? Primaria Joseni,
Adresa postala:  Comuna Joseni, Judetul Harghita, Nr. 666, Localitatea:  Joseni, Cod postal:  537130, Romania, Tel. 0266-364498, Email:  [email protected], Fax:  0266-364498, Adresa internet (URL):  [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.08.2010 10:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer