Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitarea, extinderea si modernizarea instalatiei de iluminat exterior de la Centrul de Perfectionare Profesionala si Activitati Sociale (CPPAS)


Anunt de participare numarul 131505/11.11.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: str. Lipscani, 25, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030051, Romania, Punct(e) de contact: Mihaela Nita, Tel. 0311.32.32.22, In atentia: Ion Medrihan, Email: [email protected], Fax: 0213.11.01.62, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
BANCA NATIONALA A ROMANIEI - CPPAS
Adresa postala: str. Dr. Staicovici, nr. 42 - 48, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 76202, Romania, Tel. 0213087108, In atentia: Constantin Ghinea, Email: [email protected], Fax: 0213087153
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: str. Doamnei, 8, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030051, Romania, Tel. 0311323218, In atentia: Ion Medrihan, Email: [email protected], Fax: 0213158294
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
BANCA NATIONALA A ROMANIEI
Adresa postala: str. LIPSCANI, nr. 16, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030051, Romania, In atentia: REGISTRATURA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Banca Centrala
Activitate (activitati)
Altele: Politica monetara
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitarea, extinderea si modernizarea instalatiei de iluminat exteriorde la Centrul de Perfectionare Profesionala si Activitati Sociale (CPPAS)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: CPPAS, str. dr. N. Staicovici, nr. 42÷48
Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrarea presupune refacerea retelei de iluminat exterior, sapaturile necesare, montarea de stalpi noi de iluminat si pitici de iluminat, supraveghere video inclusa in stalpii de iluminat, retea de fibra optica, retea de prize pentru evenimente, conform listelor cu cantitatile de lucrari, memoriului tehnic si general si planurilor, atasate fisei de date a achizitiei.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45311000-0 - Lucrari de cablare si conexiuni electrice (Rev.2)
31527200-8-Iluminat exterior (Rev.2)
32412000-4-Retea de comunicatii (Rev.2)
34928520-9-Stalpi de iluminat (Rev.2)
45112100-6-Lucrari de sapare de santuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform listelor cu cantitatile de lucrari atasate fisei de date
Valoarea estimata fara TVA: 4, 327, 426RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 65000 lei (fara TVA)Garantie de buna executie a contractului/lucrarii: 10% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse propriiPlata se face in 30 de zile de la emiterea fact de catre executant, pe baza PV de receptie la terminarea lucrarilor
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006Cazierjudiciar al societatii comerciale
Cazier fiscal al societatii comercialeDeclaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.U.G. 34/2006Certificat de participare la licitatii cu oferta independentaCertificat fiscal eliberat de Directia Impozite si Taxe LocaleCertificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala , conform prevederilor legale de plata
Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006
Certificatul constatator eliberat de ONRC, unde sa se regaseasca la domeniile de activitate, coduri CAEN, corespondente cu obiectul contractului
Certificatul de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului
Atestat pentru societate, de tip B, de executie instalatii electrice, eliberat de ANRE, sau echivalent
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu se solicita
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii(5) ani
Lista cu cel putin olucrexecutata, similara cu obiectul proced, inval decel putin 2.000.000 leiDeclaratie privind echipe tehnice, utilaje, instal din dotare
Infoprivind pers. tehnic de specialit si de asig a calitatiiInfo studii, pregat profes si calific person de conduc precum si ale pers pentru execut a lucr, Infoprivind masurile de protectie amediului
Info privind subcontractantiiCertificat ISO 9001, sau echivalent, pentru calit lucr de natura electrica si ISO 14001, sau echivalent, pentru sistemul de manag al mediu la lucr de natura electr
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.11.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.11.2011 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 30.03.2012
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.11.2011 14:00
Locul: Banca Nationala a Romaniei, Bucuresti, str. Lipscani, nr. 16.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezent imputernic ai ofert pot asista la deschid ofertelor. Pers fara imputer scrisa si semnata de pers competente si B.I. sau C.I. in termen de valabilit nu vor putea participa la sed de deschid
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1.zonele afec de luc, urmare sapaturilor efec la demontarea/montarea stalpilor/piticilor si cabl el, vechi/noi, precum si a fibrei optice, vor fi aduse la starea lor initiala, iar eventuale defect sau neconcord care pot sa apara la inst, zone sau trasee conexe, vor fi remediate de ope ec executant, declarat castig;2. deseurile rezult in urma exec lucr vor fi evacuate zilnic;3. op ec decl castig va asig toalete ecolog pt pers din subordine, iar locul de dispunere al acestora va fi indicat de reprez ai CPPAS4.pt efect receptiei la termin lucr exec lucr va prez sibulet PRAM de incercari elec specif, pt continuitati cabl de distrib energie, cabl de impamantare si pt electrozii prizei de pamant af cabl el si stalpilor/piticilor de ilum ext care se vor monta5.pers executa va purta echip de lucru coresp normelor de protec a muncii iar imbracamintea va avea inscriptionata den op ec exec6.pers exec pentru lucr de inst elect va fi calificat d.p.d.v. al prote muncii si a normelor de electrosec aplicabile7.accesul in incinta CPPAS se va face in interv7.00 ÷ 18.00 , pe baza de tabel nominal, cu prez BI/CI la intr din str. dr. Lister.8.per de gar a lucr exe va fi de cel putin 5 ani si se va insusi de ofert prin complet/semnarea formu de ofe;9.ofertantii pot particip la vizionarea obiectiv, prin transmiterea in scris, la adresa de email: [email protected] solicitarii de vizionare, scanata, semnata si stampilata, cu den soc. si datele de identificare de pe C.I. ale persoanelor participante (maximum 2 persoane) si lanr. fax 0213087153. Interv de vizionare este intre orele 10 ÷14, in zilele de ?.11.2011 si ?.11.2011.10.autoriz accesului in incinta CPPAS, din pct de ved al securitatii: Pers ce va fi desemnat pentru realiz lucr ce fac ob contr va trebui sa semneze un angajament de confidenti. Accesul se va face pe baza de tabel, emis de executant, cu datele pers ale muncitorilor/inginerilor/etc.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Banca Nationala a Romaniei, Directia Juridica
Adresa postala: str. Doamnei, 8, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030051, Romania, Tel. 0213127174
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.11.2011 10:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer