Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitarea generala a sanctuarului si corului la catedrala Sfantul Mihail, Alba Iulia


Anunt de participare numarul 102957/28.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ARHIEPISCOPIA ROMANO-CATOLICA ALBA IULIA
Adresa postala:  str. Mihai Viteazul nr. 21, Localitatea:  Alba Iulia, Cod postal:  510010, Romania, Punct(e) de contact:  Judit Marton, Tel. 0748331521 , 0258811602, In atentia:  Judit Marton, Email:  [email protected], Fax:  0258811454, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
arhiepiscopie
Activitate (activitati)
- Recreere, cultura si religie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitarea generala a sanctuarului si corului la catedrala Sfantul Mihail, Alba Iulia
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Alba Iulia, str. Mihai Viteazul nr.19, judetul Alba.
Codul NUTS: RO121 - Alba
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca obiectiv reabilitarea generala a sanctuarului si corului la catedrala Sfantul Mihail, Alba Iulia
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45454100-5 - Lucrari de restaurare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reabilitarea generala a sanctuarului si corului la catedrala Sfantul Mihail, Alba Iulia
Valoarea estimata fara TVA: 3, 265, 507RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de particpare: 65000 leigarantie de buna executie, 10% din valoarea contarctului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Ministerului Cultirii si al Institutului National al Patrimoniului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita completarea Formularului nr. 1: ?Declaratie privind eligibilitateaT
Se solicita completarea Formularul nr. 2: ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute laart. 181 din OUG nr. 34/2006?
Prezentarea Certificatului de atestare fiscala pentru persoanele juridice din Romania.Prezentarea Certificatuluifiscal privind impozitele si taxele locale.Pentru persoane juridice straine, sa prezinte documente edificatoare prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Persoane juridice /fizice Romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa se dovedeasca obiectul de activitate specific lucrarii ofertate
Cerinta obligatorie: printre domeniile de activitate ale ofertantului sa figureze si domeniile de activitate aferente obiectului contractului ?executie lucrari de restaurare si executie lucrari de constructii. Ofertantul sa fie atestat de Ministerul Culturii pentru executia lucrarilor de restaurare.
Persoane juridice / fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare ori apartenenta din punct de vedere profesionalsi din care sa reiasa ca au capacitatea de a executa lucrari de restaurare si executie lucrari de constructii. Ofertantul sa fie atestat de Ministerul Culturii pentru executia lucrarilor de restaurare sau trebuie sa dispuna de un document echivalent.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- se solicita completarea Formularului nr. 3 - ?Informatii generale?, continand informatii privind cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani.
- Prezentarea situatiilor financiare complete pentru anii2007 si 2008, 2009- vizate si inregistrate de organele fiscale competente precum si orice alte documente edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoareacifreideafaceri mediepentruanii2007, 20082009 trebuie sa fie de minim 6.530.000 lei.- In cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004), cifradeafaceri medie este in procent de 50% din plafonul de mai sus- Ofertantul pentru fiecare din ultimii 3 ani financiari (2007, 2008, 2009) trebuie sa iregistreze profit (sa nu inregistreze pierdere).- Pentru a putea fi declarat eligibil ofertantul trebuie sa faca dovada ca are capacitatea financiara de sustinere a lucrarii, pe o perioada de minim 3 luni mai mare decat plafonul impus de 540.000 lei. Aceasta se demonstreaza prin documente bancare (linii de credit, depozite, etc.) sau alte documente echivalente.-In cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004), capacitatea financiara de sustinere a lucrarii este in procent de 50% din plafonul de mai sus.- -Declaratia pe propria raspundere privind asigurarea riscului profesional, pentru incheierea unei polite de asigurare profesionala pentru o valoare asigurata de min 3.265.000 lei. Ofertantul cistigator inainte de semnare a contractului va prezenta in mod obligatoriu polita de asigurare solicitat mai sus. In cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor Mici si Mijlocii ( facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004 ), valoarea asiguratase reduce cu 50%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- se solicita completarea Formularului nr. 4 ? ?Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 3 ani? (2007 , 2008, 2009)
- se solicita completarea Formularului nr. 5, Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va trebui sa faca dovada ca a incheiat si finalizat cu succes in ultimii 3 ani, cel putin 1 (unu) contract de lucrari de reabilitare si modernizare a unei cladirimonument istoric de o valoare egala sau mai mare de 3.265.000 , fara TVA. Finalizarea contractului va fi dovedita prin prezentareaprocesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau a procesului-verbal de receptie finala. Se vor prezenta minim 10 fotografii color minim 9cm x 13cm, care sa cuprinda fazele executiei.In mod obligatoriulucrarea mentionata mai sus trebuie sa fi fost realizata lareabilitarea unui monument de categoria A. Numarul mediu minim de angajati pe ultimii 3 ani trebuie sa fie demin.50 de persoanePentru personalul de conducere se vor prezenta atestatele si dovada angajarii acestora la societatea ofertanta. Vor fi nominalizate persoanele abilitate responsabile direct de indeplinirea contractului, pentru care se vor prezenta CV-urile si atestatele eliberate de organele abilitate, informatii referitoare la studiile , pregatirea profesionala si calificarea ( se anexeaza CV-uri in original si diplome, certificate , atestate in copie). Acestea vor purta numele in clar si semnatura in original a persoanei respective. Asigurarea de catre ofertant a cel putin 9(noua) specialisti angajati permanent dupa cum urmeaza: 1. Un Sef santier- arhitectatestat M.C.C. in domeniile: Restaurare arhitectura: - executare lucrari- inspectia si urmarirea comportarii in timp- sef proiect complex2.Un Sef santieradjunct -inginer atestat M.C.C. in domeniile Inginerie, consolidare si restaurare structuri3. Un Sef santieradjunct -Istoric/arheolog atestatM.C.C. in domeniul -restaurare arhitectura4.Un Sef santieradjunct -ArhitectatestatM.C.C. in domeniul- restaurare arhitectura5. Doua persoane - artist plastic / arhitect atestate M.C.C.in domeniile Componente artistice, restaurare piatra6. Doua persoane - artist plastic / arhitect atestate M.C.C.in domeniile Componente artistice, restaurare picturi murale7. 1 (un) responsabil tehnic cu executia (R.T.E.) atestat in domeniul executiei lucrarilor de reabilitare monumente
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.07.2010 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.07.2010 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.07.2010 13:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti al ofertantilor pe baza de CI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6 Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (+40)213104641, Email:  [email protected], Fax:  (+40)213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Judetean Alba
Adresa postala:  Piata Iuliu Maniu nr.24., Localitatea:  Alba Iulia, Cod postal:  510111, Romania, Tel. 0258/813510, Email:  [email protected], Fax:  0258/811184, Adresa internet (URL):  http: //portal.just.ro/InstantaPrezentare.aspx?idInstitutie=107
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Arhiepiescopia Romano - Catolica Alba Iulia, serviciul Juridic
Adresa postala:  Str. Mihai Viteazul, nr. 21, Localitatea:  Alba Iulia, Cod postal:  510010, Romania, Tel. 0258811602, Fax:  0258811454
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.06.2010 16:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer